Mededeling

Collapse
No announcement yet.

250 km/u op de snelweg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een kennis van mij is ooit op een zondagmorgen zeer vroeg geflitst aan 220 kmh na correctie. Boete was iets van een 1200€ en 2 maanden rijverbod te voldoen in de weekends. Persoon had clean sheet dus geen verzwarende omstandigheden.
    Greetz,
    Canonball

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
      Int3x0r : ik weet niet meer in welk topic we bezig waren over de vmax van de 330d, vandaar maar hier. Gisteren in Duitsland geweest en van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens te kijken hoeveel toeren de 330d draait bij 250 km/u.

Iets minder dan 3500 toeren en volgens de sport weergave was de belasting als volgt : 120 KW en ongeveer 400 Nm. met andere woorden nog 70 KW en 160 Nm op overschot.

onbegrensd schat ik dat hij in de praktijk 290 kan en dan zal hij 4000 toeren doen...

Verbruik bij 250 was een 13 liter dus de tank is snel leeg

heb 261 op de teller gekregen maar dit is enkel in 7de, in 8ste stopt hij echt bij 250

PS sociale correcties normaal niet neen, tenzij iemand die zegt ik heb echt geen rotte frank, mag ik geen werkstraf uitvoeren bijvoorbeeld..

Er moet toch iemand op het forum zitten die al eens geflitst is aan een dikke 200+?

Laat die getuigenissen maar komen
      Interessante gegevens. Zal er volgende keer ook eens goed op letten. Dat ding ligt als rails zelfs op die snelheid, vind je niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Interessante gegevens. Zal er volgende keer ook eens goed op letten. Dat ding ligt als rails zelfs op die snelheid, vind je niet?
        Kunnen jullie op een display zien hoeveel vermogen er gebruikt wordt dan? Is wel knap gedaan dan.

Comment

Voor een milde straf moet je in Oudenaarde zijn:

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

Inbeslagname van het voertuig met daar bovenop een geldboete voor het verschil tussen 50.000 euro en de veilingswaarde van het voertuig lijkt me de enige geschikte straf voor dergelijke verkeerscrimininaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
              Inbeslagname van het voertuig met daar bovenop een geldboete voor het verschil tussen 50.000 euro en de veilingswaarde van het voertuig lijkt me de enige geschikte straf voor dergelijke verkeerscrimininaliteit.
              Dat in combinatie met het levenslang afpakken van het rijbewijs ben ik akkoord.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Aiaiai er zijn er toch veel heiliger dan de paus....
                Polo 6n 1.4

Comment

Op een autoforum waar er toch wel redelijk wat volk zit met een fatsoenlijke auto en/of motor vind ik het ook maar straffe uitspraken; levenslang rijdverbod, boete van 10.000den en inbeslagname.

Iedereen met een iets of wat auto/motor heeft zijn topsnelheid al wel eens getest.
                  Als je dat s'avonds/snachts/s'morgensvroeg of noem maar op, op een verlaten snelweg of dergelijke test met een klein beetje gezond verstand... ik zie het probleem niet.
                  In het ergste geval moeten ze u komen opkeren en daar betaken we (naar mijn mening) al genoeg belastingen voor, dus in mijn ogen "in de prijs inbegrepen" om het zo te zeggen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke36 Bekijk Berichten
                    Op een autoforum waar er toch wel redelijk wat volk zit met een fatsoenlijke auto en/of motor vind ik het ook maar straffe uitspraken; levenslang rijdverbod, boete van 10.000den en inbeslagname.

.

De echte autoliefhebber heeft hier dan ook al lang plaatsgemaakt voor de verzuurde en jaloerse liefhebber.
                    Triestige zaak

Comment

Je moet ook weten van wie het komt he. dbr2 staat niet echt bekend om zijn serieuze uitspraken.

Comment

Zoals Jokke36 al zegt, ik vind ook dat veel afhangt van het tijdstip.
                        Als ge bij zoiets een accident veroorzaakt ja, dan mag de straf serieus zwaar zijn van mij.

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        De echte autoliefhebber heeft hier dan ook al lang plaatsgemaakt voor de verzuurde en jaloerse liefhebber.
                        Triestige zaak
                        Amen to that!

Comment

Nog maar eens een voorbeeld van de verdeeldheid in België

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Dit in arrondisement Dendermonde en die kerel stapte de eerste 5 jaar niet in een auto.

Comment

Van die gigantische, totaal over the top straffen uitkramen... dat geeft me zo een HLN comments gevoel.

Comment

In dees ***land ben je enkel een zwaar crimineel, losgeslagen gek, maniak en verdere consoorten als het gaat over verkeersveiligheid & belastingsfraude.

Maximum straffen en geldboetes.
                              Totaal onaanvaardbaar voor de maatschappij.

Voor de rest mogen de ECHTE criminelen lekker onze vrouwen & dochters verkrachten, roofmoorden plegen, juweliers overvallen, vrouwen verkopen en laat ons vooral de welgekende cocaïne niet vergeten die door heel het land geconsumeerd wordt tot in de hoogste kringen.

Mensen, met wat zijn we toch bezig...

Comment

...
                                Iedereen met een iets of wat auto/motor heeft zijn topsnelheid al wel eens getest.
                                Als je dat s'avonds/snachts/s'morgensvroeg of noem maar op, op een verlaten snelweg of dergelijke test met een klein beetje gezond verstand... ik zie het probleem niet.
                                ....
                                Het grote probleem in België is natuurlijk dat we nooit geen verlaten snelwegen meer hebben, altijd is er verkeer op de snelwegen soms meer en soms heel wat minder maar bij mijn weten heb je nergens nog een stuk snelweg waar er maar om de 15 minuten bijvoorbeeld een voertuig langs komt... er rijden hier te veel voertuigen rond om het een beetje plezierig te houden (of anders gesteld wij rijden allemaal teveel en ja ook ik ben een deel van het probleem).
                                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Triestige zaak
                                  We spreken elkaar nog eens als zo'n heerschap onder invloed van drugs/drank uw vrouw en kind van de weg heeft gereden en de politie voor uw deur staat om het u te vertellen.

Ge moogt mij eens uitleggen wat autoliefhebberij is volgens u en als ge toch bezig zijt moogt ge eens ook eens uit de doeken doen waarop wij jaloers moeten zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    We spreken elkaar nog eens als zo'n heerschap onder invloed van drugs/drank uw vrouw en kind van de weg heeft gereden en de politie voor uw deur staat om het u te vertellen.

Ge moogt mij eens uitleggen wat autoliefhebberij is volgens u en als ge toch bezig zijt moogt ge eens ook eens uit de doeken doen waarop wij jaloers moeten zijn.
                                    Nu associeer je topsnelheid testen met drank/drugsgebruik?

Comment

ow ow man leert eens lezen, ik heb het enkel over snelheid, van drank en drugs moet ik niet weten.
                                      Plus we hebben het hier over 200 op de autostrade, niet in de bebouwde kom.

Comment

ahja da zeg je enkel omdat dat vierkant golfje van jou amper de 110 haalt...

soit om on topic te zijn, jaar of 6 terug gepakt midden in de nacht op de E40 aan 200 met als resultaat 600 euro boete, 10 dagen rijverbod en praktijk rijbewijs opnieuw moeten afleggen. Ik had mijn rijbewijs al een jaar of 5 dus mocht ik de theorie ook opnieuw doen
                                        lets have some more member berries

Comment

Ga aub eens wat gaan sparen voor uw overkapping inplaats van op ons systeem te werken... . Kalf. 't Is niet omdat je thuis niks te zeggen hebt dat je hier de grote Jan moet komen uithangen.
                                          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Working...
                                          X