Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenJe zou hem beter artikel 12.3.1 uitleggen van het KB van 1/12/1975 houdende het algemeen reglement op de politie van het wegverkeer en van het gebruik van de openbare weg, dat zal meer indruk maken en zou ook een betere rechtsbasis zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDoen. Steek dan ook ineens de enkele uitlaat van een 316d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIs wel ne 316d met performance uitlaat hé gast!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDe ergernis van het jaar is een feit.
Mijn C klasse break is gestolen, mijn broer zijn Golf is gestolen en mijn 2.3-16 is aan geprutst, maar ze zijn niet door pedaalslot geraakt. Ze stonden alle drie bij mijn ouders omdat wij nog aan 't verbouwen zijn en ze tijdelijk niet binnen kunnen zetten. WRX staat daar ook, maar die staat achter slot en grendel en daar zijn ze blijkbaar niet binnen geraakt. Enige wat er nog stond vanmorgen was vaders Berlingo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rayder Bekijk Berichtenf*ck, sterkte ginder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIs wel ne 316d met performance uitlaat hé gast!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenMerci. Aangifte gedaan, maar die auto's zijn al lang de grens over waarschijnlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenKanten kortrijk? Drie meteen, zot. Veel courage...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDe ergernis van het jaar is een feit.
Mijn C klasse break is gestolen, mijn broer zijn Golf is gestolen en mijn 2.3-16 is aan geprutst, maar ze zijn niet door pedaalslot geraakt. Ze stonden alle drie bij mijn ouders omdat wij nog aan 't verbouwen zijn en ze tijdelijk niet binnen kunnen zetten. WRX staat daar ook, maar die staat achter slot en grendel en daar zijn ze blijkbaar niet binnen geraakt. Enige wat er nog stond vanmorgen was vaders Berlingo.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Mijn allergrootste ergernis is elk jaar de komst van de winter. Ik haat het uit het diepste van m'n ziel. 2 weken terug buikgriep gehad en nu vannacht compleet onderuit door de gewone griep. Ik moet voor het werk vaak met de trein naar Brussel en dan zit je gewoonte temidden een berg virussen.
Lekker leuk weer in het weekend. Zoals gebruikelijk.
Comment
-
ik erger me quasi nooit maar gisteren op de brusselse ring een motorrijder gezien die niet goed bezig was.
Er rijdt een espace op het rechterrijvak om de afrit te nemen naar de e19. Die kan niet meteen doorschuiven wegens het drukkere verkeer. Geen fileverkeer want de auto's reden meer dan 80 km/h.
Een motorrijder vond dat het blijkbaar niet snel genoeg gaat en wringt zich tussen de espace en het treintje er rechts van. De espace had dat niet gezien, die hoeft dat ook niet te zien. De espace gaat opzij als hij een gaatje ziet en de motorrijder moet mee volgen natuurlijk. Die begint op de zijraam van de espace te rammen terwijl hij zichzelf net in die situatie heeft vastgezet.
Voor de rest nog een paar paljassen gehad die niet op tijd kunnen voorsorteren en het blijkbaar normaal vinden dat ze op de allerlaatse moment een afrit kunnen nemen rerwijl ik rechtdoor moet. Jammer, ik rem niet af om u door te laten. Plaats genoeg achter mij om daar in te schuiven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Mijn C klasse break is gestolen, mijn broer zijn Golf is gestolen en mijn 2.3-16 is aan geprutst, maar ze zijn niet door pedaalslot geraakt. Ze stonden alle drie bij mijn ouders omdat wij nog aan 't verbouwen zijn en ze tijdelijk niet binnen kunnen zetten. WRX staat daar ook, maar die staat achter slot en grendel en daar zijn ze blijkbaar niet binnen geraakt. Enige wat er nog stond vanmorgen was vaders Berlingo.
deze middag gelezen dat er bij een transportbedrijf in buurt van Gent 2 trekkers en een aanhangwagen weg zijn
blijkbaar een echte plaag!
Comment
-
En als we wat inzoomen...
Dat moet ten eerste al gigantisch ongemakkelijk liggen en dan spreken we nog niet van een noodstop uitvoeren of snel moeten uitwijken...2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenRand Ieper, km of 7 van de Franse grens, ge moet al niet veel nadenken over waar ze heen zijn dan.
Ik heb het ook eens gehad. Ik woon op een baan waar je direct de E17 op bent.
Ik heb het nu al een keer of 3 meegemaakt dat er Fransmannen op een oprit stoppen van een winkel ('s nachts), soms tot 3/4 personen in het voertuig. Zeker weten om voertuigen te stelen.
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenMijn allergrootste ergernis is elk jaar de komst van de winter. Ik haat het uit het diepste van m'n ziel. 2 weken terug buikgriep gehad en nu vannacht compleet onderuit door de gewone griep. Ik moet voor het werk vaak met de trein naar Brussel en dan zit je gewoonte temidden een berg virussen.
Lekker leuk weer in het weekend. Zoals gebruikelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten...
maandagavond van het werk was het ook leuk. rij op een 70km/h weg, zit een klein autootje voor mij. komen in bebouwde kom, dus ik laat gas los. als ik ongeveer nog 57km/h rijd, gooit die trut voor mij haar remmen niet dicht zeker voor een zijstraat (wij zitten op voorangsbaan, zijstraat heeft dikke witte streep en kwam NIEMAND uit). ze heeft afgeremt tot 34km/h!!!. trekt dan weer op.
zit er ff achter, rijd daarna de E40 op, aan pakweg 90-100km/h schiet die haar op het middenvak en blijft daar rijden. er rijd NIEMAND rechts, midden of links op de E40 (15h in de namiddag, richting leuven). echte middenvakplakken. heb ze nog ff gevolgd en gefilmd (computercrash gehad, dus moet de filmpjes nog maken)
0:00-0:10 : auto remt af tot 34km/H voor een zijstraat die een stopstreep heeft
0:10-1:16 : dezelfde auto neemt de oprit naar E40, gaat naar middenvak en blijft daar rijden
1:16-1:36 : zijstraat krijgt rood, ik krijg groen, ik rijd door rijd er nog ene door het rood
1:36-2:23 : oprit aan viaduct vilvoorde, ruimte genoeg, moeten ze toch nog over de invoegstrook gaan en nog tussen wringen en zo het achterkomend verkeer tot stilstand te brengen
2:23-2:42 : groen licht, auto van links vind nieuwe regel uit. de voorang van links
2:42-3:03 : tractor kruist baan, vrachtwagen erachter vind dat hij voorrang heeft en laat verkeer afremmen tot 21km/H om dan de eerste zijstraat weer te pakken. BTW ZONE 70 !!! (bord zie je passeren als ik achter de vrachtwagen zit). MEERS transport: bij de volgende vrachtwagen van jullie die ik eens zie afkomen die ik hetzelfde !!!
3:03-3:22 : audi komt in grootbijgaarden op de E40, gaat spontaan op het middenvak 87km/h rijden zonder enige reden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenoei, dat is erg, gelukkig de WRX gered
deze middag gelezen dat er bij een transportbedrijf in buurt van Gent 2 trekkers en een aanhangwagen weg zijn
blijkbaar een echte plaag!
Ook gezien, die zouden teruggevonden zijn op de grens NL-D. Politie zei ook dat het een ware plaag is van criminaliteit.
Ondertussen hebben we al wat meer. Grijze Franse E280CDI en witte takelwagen met Belgisch kenteken zijn gespot terwijl ze de C klasse aan 't opladen waren. Overbuurman zag het gebeuren, maar dacht dat ze verkocht waren omdat mijn broer net een nieuwe auto had en die golf te koop stond. Zou gaan om 2 bruingetinten waarvan er een amper een meterenhalf hoog kwam en de derde was een pokdalige kerel met oost-europese allures.
Comment
Comment