Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• een knaapje in een Evoque die net voor mijn neus (ik was met de fiets) het fietspad opdraait en daar blijft wachten tot de poort van het ouderlijk huis openschuift. Toen ik rinkelde en zei dat hij op het fietspad stond was zijn reactie 'ik kan er niet aan doen, er staan hier veel auto's geparkeerd'...

Van die mensen die hun fout niet inzien, dit was er eentje.
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• in nl mogen electrische wagens binnekort, als het van de regering afhangt, 30 per uur sneller als jan met de korte achternaam

leg dat maar uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
        een knaapje in een Evoque die net voor mijn neus (ik was met de fiets) het fietspad opdraait en daar blijft wachten tot de poort van het ouderlijk huis openschuift. Toen ik rinkelde en zei dat hij op het fietspad stond was zijn reactie 'ik kan er niet aan doen, er staan hier veel auto's geparkeerd'...

Van die mensen die hun fout niet inzien, dit was er eentje.

Eentje uit de miljoenen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          in nl mogen electrische wagens binnekort, als het van de regering afhangt, 30 per uur sneller als jan met de korte achternaam

leg dat maar uit
          verkoop elek wagens nog naar boven sturen, echt een groot verschil met Belg.

Comment

• met foute lokkers

maar ja, erger als de lokkers met de zonnepanelen in be kan het niet

Comment

• Ergernissen van de dag:
              Op de N80 een taxi die amper 60 km/h reed, rij dan langs de Hasseltsesteenweg.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ergernis tijdens het werk:
                Post bij afgelegen huizen en boerderijen in Tongeren, de wegen lagen er echt slecht bij.
                Last edited by knight-rider; 31/10/2014, 23:10.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Ergernis tijdens het werk:
                  Post bij afgelegen huizen en boerderijen in Tongeren, de wegen lagen er echt slecht bij.
                  Aansluitend: een pakket via bpost verwachten. Thuis zitten wachten. Toch nog eens kijken op track online. Staat daar dat ik niet thuis was.... Mag er nu maandag zelf om lopen. Niets van bel gehoord...

Ze zouden beter doen wat de andere diensten doen, namelijk het pakket eens bij de buren afgeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mint Sauce Bekijk Berichten
                    1 van mijn collega's zou heel graag zijn persoonlijk aandeel aan de staatsschuld, dus die pakweg 50.000 euro, gewoon in 1 keer afbetalen, en dan de rest van zijn leven (en dat van zijn kinderen) maar half zo veel belasting betalen (de helft van de belastingsinkomsten zou gebruikt worden om de jaarlijkse rente op onze staatsschuld te betalen...). Geef hem eens ongelijk.
                    Lijkt me een zeer goed voorstel , ik wil graag samen met mijn echtgenote 72000 euro betalen in ruil voor een halvering van mijn belastingen. Ik begrijp niet dat de regering hier nog niet aan gedacht heeft. Indien de helft van de Belgen dit zou doen dan is het grootste deel van de schuldenberg afgebouwd. Ik heb het voorstel alvast aan mevrouw Turtelboom doorgegeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                      Gisteren op stap. Ik kocht nog snel zo een groot doosje van die Frisk muntjes. Bleek dat in een blik te zitten zodat het zonder ophouden rammelde in de auto. Gelijk waar ik het stak. Toen in m'n broek. Uiteindelijk woest in de koffer gelegd.
                      En viel dat mee, sturen vanuit de koffer?
                      Mijn Skoda

Comment

• zit Int3x0r dan in de koffer? of heeft die zijn broek met de frisk muntjes in de koffer gelegd?

Comment

Aansluitend: een pakket via bpost verwachten. Thuis zitten wachten. Toch nog eens kijken op track online. Staat daar dat ik niet thuis was.... Mag er nu maandag zelf om lopen. Niets van bel gehoord...

Ze zouden beter doen wat de andere diensten doen, namelijk het pakket eens bij de buren afgeven.
                          Hier ook al 2 maal meegemaakt, echt frustrerend. Die bellen gewoon niet aan!

Comment

Al 4 keer meegemaakt, ook 4 keer klacht neergelegd en daar tillen ze niet zwaar aan.
                            4de keer was erover, ik zie hem toekomen op zijn brommerken en ik stap buiten om hem te gemoet te komen, die steekt rap dat briefje in mijn postbus en rijdt dan door.

Mijnen buur was getuige maar dat mag dan allemaal van die man. Ik probeer Bpost zoveel mogelijk te vermijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              Al 4 keer meegemaakt, ook 4 keer klacht neergelegd en daar tillen ze niet zwaar aan.
                              4de keer was erover, ik zie hem toekomen op zijn brommerken en ik stap buiten om hem te gemoet te komen, die steekt rap dat briefje in mijn postbus en rijdt dan door.

Mijnen buur was getuige maar dat mag dan allemaal van die man. Ik probeer Bpost zoveel mogelijk te vermijden.
                              Hangt af van facteur tot facteur. Zelf nooit geen problemen gehad. Zelf ook even facteur geweest en ik belde steeds netjes aan. En liet ook steeds familie tekenen terwijl dat normaal niet mag.

Probleem is dat daar geen controle op is. En aangezien da effe duurt en ze naar huis mogen als ze terug binnen komen in het bureau, gooien ze het vaak weg om vroeger naar huis te kunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                                Hangt af van facteur tot facteur.
                                Klopt, erg afhankelijk van welke persoon je voor je hebt.

Persoonlijk HAAT ik het om iets te versturen met Bpost...Het postkantoor in Alken is voor mij het dichtste bij, daar werkt een oudere man, en daar ben je gewoon elke keer zwaar geript...je zet dan dingen op internet, niets groots of zwaars, voor verzending vraag je dan 5€ extra. Kom je in het postkantoor, en dan begint het;

"Zo goedkoop mogelijk, zonder tracking, geen verzekering"
                                *vent weegt het pakket, begint wat te tokkelen*

"Ja dan moet het als aangetekende spoedzending verzonden worden, dat is het goedkoopste in dit geval, hier dit etiket invullen en opplakken, dat is dan 16.50€"

Volgende keer;

"Ja dan moet het als brief verzonden worden, hier zijn 20 postzegels plak die er maar op dat is dan 18€"

Je weet gewoon nooit waar je aan toe bent, op hun website lijkt het allemaal simpel tot je daar aan het loket staat...lijkt afhankelijk van wie je voor je hebt staan...

Om eerlijk te zijn, klanten zijn ook niet altijd het beste...ik verkocht onlangs een voorwerp (woog meer als 2 kilo, grootte van een schoendoos ongeveer) op internet. Ik vroeg 50€ afgehaald, 54,50€ verzonden met Kiala. Persoon wou het kopen, maar moest aan huis levering zijn, dus niet Kiala. Bleek dat die op 5km van mijn deur woont.

"Ik breng het voor 50€ langs, dan heb je het meteen!"

"Nee ik betaal liever 55€ verzonden"

Ja dag, ik ga echt niet weer rond de 15€ uitgeven + het ongemak van naar de post te moeten gaan, heb gewoon een fake verzendlabel aangemaakt van een koerierdienst, een bodywarmer aangedaan, pet opgezet, en ben dat gisteren namiddag op de terugweg van het werk gaan afgeven aan die man.

"Oh amai dat is wel snel, de verkoper had pas deze morgen het geld op de rekening staan en pas deze middag verzonden!"

"Ja dat is onze service meneer, nog een prettige dag verder"

Mijn Skoda

Comment

• Ai nee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                                    Klopt, erg afhankelijk van welke persoon je voor je hebt.

Persoonlijk HAAT ik het om iets te versturen met Bpost...Het postkantoor in Alken is voor mij het dichtste bij, daar werkt een oudere man, en daar ben je gewoon elke keer zwaar geript...je zet dan dingen op internet, niets groots of zwaars, voor verzending vraag je dan 5€ extra. Kom je in het postkantoor, en dan begint het;

"Ja dan moet het als aangetekende spoedzending verzonden worden, dat is het goedkoopste in dit geval, hier dit etiket invullen en opplakken, dat is dan 16.50€"

Volgende keer;

"Ja dan moet het als brief verzonden worden, hier zijn 20 postzegels plak die er maar op dat is dan 18€"

Je weet gewoon nooit waar je aan toe bent, op hun website lijkt het allemaal simpel tot je daar aan het loket staat...lijkt afhankelijk van wie je voor je hebt staan...

Om eerlijk te zijn, klanten zijn ook niet altijd het beste...ik verkocht onlangs een voorwerp (woog meer als 2 kilo, grootte van een schoendoos ongeveer) op internet. Ik vroeg 50€ afgehaald, 54,50€ verzonden met Kiala. Persoon wou het kopen, maar moest aan huis levering zijn, dus niet Kiala. Bleek dat die op 5km van mijn deur woont.

"Ik breng het voor 50€ langs, dan heb je het meteen!"

"Nee ik betaal liever 55€ verzonden"

Ja dag, ik ga echt niet weer rond de 15€ uitgeven + het ongemak van naar de post te moeten gaan, heb gewoon een fake verzendlabel aangemaakt van een koerierdienst, een bodywarmer aangedaan, pet opgezet, en ben dat gisteren namiddag op de terugweg van het werk gaan afgeven aan die man.

"Oh amai dat is wel snel, de verkoper had pas deze morgen het geld op de rekening staan en pas deze middag verzonden!"

"Ja dat is onze service meneer, nog een prettige dag verder"

haha zalig! En der nog 5 euro bovenop gekregen.
                                    RIP Den borre!

Comment

• Ik kijk altijd de prijs na op bpost, en ze hebben mij dat nog nooit gelapt.

5€ in de pocket vs naft om naar daar te rijden en tijd...

Comment

• Ik zit hier in duitsland, en de mensen die steenvast links blijven plakken of nog snel invoegen zijn belgen.

Prutsers
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Bij Bpost tillen ze inderdaad niet zwaar aan klachten van hun klanten. Ik probeer dat bedrijf ook zo veel mogelijk te vermijden want er werken daar ongelofelijk veel mensen met de oude ambtenarenmentaliteit.

Comment

Working...
                                          X