Maar genoeg gezeverd, dit is niet interessant meer... Moeilijk doen om moeilijk te doen is de definitie van een trol.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ik heb nog prince koeken en leo koeken liggen. en een doos frutella bollekes. Ik kan nog effe doorgaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenik heb nog prince koeken en leo koeken liggen. en een doos frutella bollekes. Ik kan nog effe doorgaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenHet feit dat je hier fier komt verklaren dat je 50 rijdt waar je 70 mag.
Die bumperklever zoekt geen confrontatie. Die bumperklever de beschikbare toegelaten snelheid benutten. Jij staat daar tussen.Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenMaar genoeg gezeverd, dit is niet interessant meer... Moeilijk doen om moeilijk te doen is de definitie van een trol.
Dan zou ik zeggen zet uw helm met uw cam op en ga wat mensen filmen die in uw ogen verkeersovertredingen maken. Wie is er dan de trol en wie zoekt dan de confrontaties op? Maar dat is een persoonlijke aanval en mag niet. Dus ik blijf doen wat ik altijd doe en jij doet het ook maar zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenWat doe jij dan bij druk verkeer en de diftar vuilniswagen die elke 5 meter stopt en heel het baanvak in beslag neemt?
Comment
-
ah pforever je wil de asshole spelen en dan krijg je het effect dat de andere weggebruikers ook de asshole gaan spelen.
lap je zoiets met mij zal ik gewoon rustig achter je blijven rijden met de grootlichten op.
ik ga zeker niet te dicht gaan rijden om dan nog een kans te hebben niet op tijd te kunnen remmenlets have some more member berries
Comment
-
de discussie gaat over wat te traag is. Feit is: het staat niet opgenomen in de wet hoeveel km per uur je moet rijden om als te traag aanzien te worden. Dit gebeurt naar inzicht van de verbaliserende persoon en eventueel daarna de procureur des konings en eventueel daarna aan de rechter toe om dat te bepalen.
Is 50 km/h te traag op baan waar 70 km/h is toegelaten. Mijn inziens niet. Als een brommobiel op een baan waar je 90 km/h mag is toegelaten, als een karavaan kermiskramers met al hun aanhangwagens is toegelaten op een autoweg waar je 120 km/h mag, als als als. Genoeg voorbeelden die aantonen dat trager rijden dan de wettelijk aangegeven snelheid wel degelijk zonder problemen mag.
Is het vervelend voor de andere weggebruikers? Ongetwijfeld wel, ik heb er bij momenten ook last van... langs de twee kanten. Als ik met een leerling bestuurder onderweg ben, heb ik graag dat men geduld toont als die niet heel snel wegspurt aan een verkeerslicht, of dat die trager door de bocht gaat dan gemiddeld aangenomen wordt. Of als ik met mijn aanhangwagen de kast met glas in de deurtjes van een vriend of vriendin transporteer en me traag over een vluchtheuvel begeef om niet het glas in stukken te zien springen,... Net zoals ik me vandaag wat geërgerd heb aan de audi A6 rijder die het nodig vond om iedereen wild gesticulerend van de nodige commentaar te voorzien, op de rechte stukken hard op trekken met de nodige roetuitstoot waar de C130's hier in de geburen jaloers op zouden zijn maar bij de eerste beste bocht angstig in de ankers vloog voor gelijk welke reden. Die man heb ik op het rondpunt netjes langs rechts voorbijgegaan terwijl hij eigenlijk het rondpunt wou couperen (dus over de twee rijstroken rijden). Hoef ik ook niet te doen en als het fout had gegaan was het volledig mijn fout geweest. Dus ja, ik erger mij ook. Maar nooit genoeg om hier elke dag een litanie af te steken over hoe slecht de anderen wel niet zijn en hoe goed ik wel ben. Ben ik niet, want ik maak evengoed fouten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtende discussie gaat over wat te traag is. Feit is: het staat niet opgenomen in de wet hoeveel km per uur je moet rijden om als te traag aanzien te worden. Dit gebeurt naar inzicht van de verbaliserende persoon en eventueel daarna de procureur des konings en eventueel daarna aan de rechter toe om dat te bepalen.
Is 50 km/h te traag op baan waar 70 km/h is toegelaten. Mijn inziens niet. Als een brommobiel op een baan waar je 90 km/h mag is toegelaten, als een karavaan kermiskramers met al hun aanhangwagens is toegelaten op een autoweg waar je 120 km/h mag, als als als. Genoeg voorbeelden die aantonen dat trager rijden dan de wettelijk aangegeven snelheid wel degelijk zonder problemen mag.
Is het vervelend voor de andere weggebruikers? Ongetwijfeld wel, ik heb er bij momenten ook last van... langs de twee kanten. Als ik met een leerling bestuurder onderweg ben, heb ik graag dat men geduld toont als die niet heel snel wegspurt aan een verkeerslicht, of dat die trager door de bocht gaat dan gemiddeld aangenomen wordt. Of als ik met mijn aanhangwagen de kast met glas in de deurtjes van een vriend of vriendin transporteer en me traag over een vluchtheuvel begeef om niet het glas in stukken te zien springen,... Net zoals ik me vandaag wat geërgerd heb aan de audi A6 rijder die het nodig vond om iedereen wild gesticulerend van de nodige commentaar te voorzien, op de rechte stukken hard op trekken met de nodige roetuitstoot waar de C130's hier in de geburen jaloers op zouden zijn maar bij de eerste beste bocht angstig in de ankers vloog voor gelijk welke reden. Die man heb ik op het rondpunt netjes langs rechts voorbijgegaan terwijl hij eigenlijk het rondpunt wou couperen (dus over de twee rijstroken rijden). Hoef ik ook niet te doen en als het fout had gegaan was het volledig mijn fout geweest. Dus ja, ik erger mij ook. Maar nooit genoeg om hier elke dag een litanie af te steken over hoe slecht de anderen wel niet zijn en hoe goed ik wel ben. Ben ik niet, want ik maak evengoed fouten.
Comment
-
Iemand die 50 rijdt waar hij 70 mag is idd een trol, ik dacht dat dat al even duidelijk was, een even grote trol als diegene die gaat bumperkleven bij iemand die wel de max snelheid rijdt btw.
Mss is het wettelijk toegelaten (hoewel ik 1x heb meegemaakt dat een bejaarde boer in zijn ax een pv kreeg omdat hij te traag reed en het verkeer op hield.), maar er is ook nog zoiets als gezond verstand en normaal sociaal gedrag, bumperkleven is geen normaal sociaal gedrag, ettelijk trager rijden dan de max snelheid ook niet.
Dat u in vorige posten dan nog preekt over respect om nadien te zeggen dat u voor de rest absoluut geen respect heeft lijkt mij ook niet al te koosjer...
Het verkeer tegenwoordig is jachtig, iedereen is gehaast, dat is nu eenmaal de hedendaagse realiteit, als u daar dan op't gemakje tegen fietssnelheden gaat verder sjokken, dan zal u idd negatieve reacties krijgen. U mag normaal vinden dat u zo traag rijdt, maar klaag dan ook niet over de eveneens normale negatieve reacties.
U zegt trouwens dat mensen maar op tijd moeten vertrekken, wss zijn die mensen op tijd vertrokken, maar hadden ze geen rekening gehouden met iemand die maar de helft van de snelheid gaat rijden, niet direct die mensen hun fout dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenAh eindelijk, flappy, the voice of reason.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtendan kan ik met mijn leswagen beter langs de kant blijven staanlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenah pforever je wil de asshole spelen en dan krijg je het effect dat de andere weggebruikers ook de asshole gaan spelen.
lap je zoiets met mij zal ik gewoon rustig achter je blijven rijden met de grootlichten op.
ik ga zeker niet te dicht gaan rijden om dan nog een kans te hebben niet op tijd te kunnen remmen
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenals je traag wil rijden en er vormt zich een trein achter je dan ga je ff langs de kant en laat iedereen passeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk BerichtenU zegt trouwens dat mensen maar op tijd moeten vertrekken, wss zijn die mensen op tijd vertrokken, maar hadden ze geen rekening gehouden met iemand die maar de helft van de snelheid gaat rijden, niet direct die mensen hun fout dus.
Maar allee voor de bumperklevers: ik moet vertrekken van Keerbergen richting Betekom - Aarschot - Rillaar. Een carbongrijze panamera met gepersonaliseerde nummerplaat 9-... Dus als ik ergens 50 rij niet bumperkleven aub. Want ik ben blijkbaar de asshole die er genoegen in schept jullie te ergeren. Jullie mogen wel stoer doen want dat is blijkbaar wel toegelaten. Dus flashen, toeteren, middenvinger opsteken mag wel. Zolang we maar kunnen vlammen op de wegen is alles toegestaan. En wie er echt niet tegen kan en mij eens de waarheid wil zeggen: doe even teken en we zullen het langs de kant als volwassen mensen "uitpraten". Ik heb tijd genoeg. Jij ook?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtende discussie gaat over wat te traag is. Feit is: het staat niet opgenomen in de wet hoeveel km per uur je moet rijden om als te traag aanzien te worden. Dit gebeurt naar inzicht van de verbaliserende persoon en eventueel daarna de procureur des konings en eventueel daarna aan de rechter toe om dat te bepalen.
Enkel op de snelwegen is een expliciete minimum snelheid, maar ook die vervalt bij druk verkeer. Je kan bij file nl. niet verwachten dat iedereen toch nog 70 km/u rijdt. Maar ga je zelfs op het rechtervak doorheen de Kennedytunnel aan 70 door rijden terwijl je er 100 mag, kan je een opmerking krijgen. Ik weet zo een ouder koppel dat buiten de Kennedytunnel aan de kant werd gezet door de WPR net omwille van onaangepaste snelheid.
Ik kan enkel zeggen dat als een automobilist met een normale wagen beslist om 50 te rijden waar je 70 mag, ik dat als hinderlijk ervaar. Maar ik ben geen bevoegd persoon dus buiten de tragere bestuurder inhalen kan ik niks doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenMaar allee voor de bumperklevers: ik moet vertrekken van Keerbergen richting Betekom - Aarschot - Rillaar. Een carbongrijze panamera met gepersonaliseerde nummerplaat 9-... Dus als ik ergens 50 rij niet bumperkleven aub. Want ik ben blijkbaar de asshole die er genoegen in schept jullie te ergeren. Jullie mogen wel stoer doen want dat is blijkbaar wel toegelaten. Dus flashen, toeteren, middenvinger opsteken mag wel. Zolang we maar kunnen vlammen op de wegen is alles toegestaan. En wie er echt niet tegen kan en mij eens de waarheid wil zeggen: doe even teken en we zullen het langs de kant als volwassen mensen "uitpraten". Ik heb tijd genoeg. Jij ook?
Maar middenvinger zal ik niet opsteken. Misschien eens wuiven vanop de motor als ik je inhaal dat je wat moet opschieten omdat je een hele sliert auto's achter je aan hebt...
En als je wil babbelen, is dat prima. Ben er zeker van dat je achterliggers dat appreciëren dat ze dan kunnen doorrijden, en terwijl kan je de beelden van mijn helmcam eens zien wat voor een file je veroorzaakte met je gedrag.
Comment
-
K heb ne keer dat filmpje geupload van vorige week, waar iemand minder dan 40km/u reed op een weg van 70km/u zonder dat er iemand voor haar reed, verre van.
Dat vraag ik me toch af wat zulke mensen bezielt, moest ik achteraan ook een dashcam hebben staan dan zou je kunnen zien hoelang de opstopping was.
En k heb het geluid ook niet weggedaan, dan denk ik dat ik toch nog redelijk kalm ben gebleven en hoffelijk.
In het begin zie je dat het rood is geweest, dus er kunnen geen voorgangers zijn, tenzij er ergens een ongeluk is gebeurd ofzo (maar dat was niet het geval).
Op het einde zie je hoe leeg de baan is en je zeker een halve km ver pas de eerste wagen kunt zien.
En je kan ook zien hoe snel of traag ik rij.
Het gaat om de BMW voor mijn voorligger (zie je pas op het einde als ze ingehaald wordt).
*edit*
Email gekregen: Filmpje geblokkeerd in sommige landen omdat de radio aanstond met copyrighted muziek .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenLet erop dat wat een redelijke snelheid voor een vrachtwagen of brommobiel is, onredelijk kan zijn voor een auto. Ja, 45 km/u kan traag en hinderlijk zijn, maar aangezien het voertuig niet sneller kan (bv een brommobiel of tractor) ga je daar zelden iemand over zien vallen. Idem voor vrachtwagens die 60 km/u doen. Maar een automobilist die 45 km/u doet op een baan waar je 90 mag, kan mogelijks een opmerking van een agent verwachten. Natuurlijk dit alles in de veronderstelling dat een agent dit zich aantrekt, dit ziet, en hier een vaststelling van wilt maken.
Enkel op de snelwegen is een expliciete minimum snelheid, maar ook die vervalt bij druk verkeer. Je kan bij file nl. niet verwachten dat iedereen toch nog 70 km/u rijdt. Maar ga je zelfs op het rechtervak doorheen de Kennedytunnel aan 70 door rijden terwijl je er 100 mag, kan je een opmerking krijgen. Ik weet zo een ouder koppel dat buiten de Kennedytunnel aan de kant werd gezet door de WPR net omwille van onaangepaste snelheid.
Ik kan enkel zeggen dat als een automobilist met een normale wagen beslist om 50 te rijden waar je 70 mag, ik dat als hinderlijk ervaar. Maar ik ben geen bevoegd persoon dus buiten de tragere bestuurder inhalen kan ik niks doen.
En vermits gij ook graag met wetteksten zwaait: haal mij die wettekst eens tevoorschijn hoeveel te traag nu eigenlijk is? Waar ligt de grens? Als ik dit topic lees zijn er al genoeg die zich ergeren aan 65 km/h in zone 70 km/h...
Comment
Comment