Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
    De sfeer in een grootstad als Brussel kan je niet vergelijken met de meeste Vlaamse steden.
    Agenten zijn er geconfronteerd met een veel diverser, vaak moeilijker en agressiever cliënteel.
    Daardoor neem je automatisch een wat andere houding aan als agent.

Wat uiteraard onder geen beding excessief gedrag goedpraat.
    Blijf dit wel een goeike vinden. Toonbeeld van hoe het wél moet!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

De agent, die zichzelf voorstelt als Jean-Marie, heeft er zichtbaar schik in om zijn talenkennis te demonstreren.
    Op de website van La DH geeft de maker van het filmpje, Christian Lukusa, meer uitleg: ''In het Lingala zegt hij dat het een beetje koud is en dat het regent. Daarna vraagt hij me hoe ik heet en stelt hij zichzelf voor. In het Arabisch zegt hij dat hij de hele nacht met zijn hond gaat werken. Maar hij praat supergoed met een perfect accent, hij is erg sterk en heeft ons hard doen lachen.''

Lukusa, die in het dagelijks leven commercieel adviseur is bij Mobistar, kwam de politieagent per toeval tegen toen hij pauze nam om een sigaret te roken in de Nieuwstraat. ''Het was heel onverwacht', zegt hij aan La DH. ''Blijkbaar heeft hij collega's van allerlei origine en houdt hij van talen.'' Lukusa postte de video onder de titel: ''Ik heb zin om te zeggen: leve de politie!''
    Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
      Moet het niet omgekeerd zijn? Wel voor de functie, maar niet voor (sommige) mensen?
      nee die mensen doen ook maar hun werk en ik kan best wel snappen dat ze gefrustreerd raken door het wanbeleid van de top en de politiek. vandaar dat ik de waarde van de politie op weinig tot niks meer schat behalve dan om de schatkist wat extra aan te dikken
      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        nee die mensen doen ook maar hun werk en ik kan best wel snappen dat ze gefrustreerd raken door het wanbeleid van de top en de politiek. vandaar dat ik de waarde van de politie op weinig tot niks meer schat behalve dan om de schatkist wat extra aan te dikken
        Ze hebben toch zelf gekozen voor die job, terwijl ze goed genoeg de inhoud kenden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          Welk wanbeleid is er dan bij de politie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten

Ge trekt uw kak al terug in ofwat? Jammer, hoopte nog zo dat je wat meer ruggegraat ging tonen...maar langs de andere kant wel goed dat we je tot inzicht hebben kunnen brengen! Je gaat er nog komen, een echt volwaardige sociale meelevende en meedenkende verkeersgebruiker met inzicht en compassie voor alle anderen!

PforPresident!
            Neen gewoon omdat ik 70 zou rijden waar het zou kunnen. Maar ik heb dat op dat traject zelden gehaald. Deze voormiddag/middag naar Turnhout gemoeten. En op het gans etraject was het ook amper 70 dat je kon halen. En ik heb ook op heel veel plaatsen 50-60 moeten rijden. Paar keren hebben ze mij en mijn voorliggers voorbij gestoken. Omdat het kon. Maar een kilometer verder stond ik dan aan het rood licht of een spoorweg terug achter hun. Ik ben stressloos en zonder enige vermoeidheid of prikkelbaar te zijn op mijn bestemming geraakt. Misschien 1 minuut later dan diegenen die mij zijn voorbij gevlogen. Hebben zij van mij last gehad? Ik denk het niet. Heb ik van hun last gehad? Neen ook niet. Bumperklevers en macho haantjes zaten duidelijk niet op de weg maar aan de band in het fabriek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Er is geen wanbeleid bij de politie Er is zelfs geen beleid Een grote pot appelmoes -hoe kun je ze anders noemen- waar ze af en toe eens in roeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
                Er is geen wanbeleid bij de politie Er is zelfs geen beleid Een grote pot appelmoes -hoe kun je ze anders noemen- waar ze af en toe eens in roeren.
                Ah zo, verklaar u nader.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
                  Bumperklevers en macho haantjes zaten duidelijk niet op de weg maar aan de band in het fabriek
                  Ah ,gaan we stigmatiseren?

Heb hier de hele discussie beetje aan de zijlijn gevolgd en PforEver,wat een ongelooflijke blaaskaak annex jan mijn kl*ten ben jij zeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Mexicaans leger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten

Heb hier de hele discussie beetje aan de zijlijn gevolgd en PforEver,wat een ongelooflijke blaaskaak annex jan mijn kl*ten ben jij zeg
                      Haha, zo'n gasten heb ik graag... zeggen zoals het is

Comment

• Als ik zie wat een debielen er bij de politie zitten. Zelfs kerels die vroeger dealden etc.... Agressieve ventjes, flikken die zelf strontzat achter het stuur kruipen, aan de anabolen zitten (en dus verboden producten bezitten en gebruiken) dan zou ik eerder zeggen dat er iets aan het aanwervingsbeleid scheelt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                          Als ik zie wat een debielen er bij de politie zitten. Zelfs kerels die vroeger dealden etc.... Agressieve ventjes, flikken die zelf strontzat achter het stuur kruipen, aan de anabolen zitten (en dus verboden producten bezitten en gebruiken) dan zou ik eerder zeggen dat er iets aan het aanwervingsbeleid scheelt.
                          Je hebt gelijk hoor. Maar ik heb bij een interventie bij een vechtpartij ofzo, liever dat er een opgefokte anabole flik zich komt moeien, dan zo'n geblondeerd truttebelleke van 50 kilo en gelakte nagels hoor.

Comment

• en voor veel andere feiten is een geblondeerd trutteke dan weer beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten

+ (vul zelf maar in) likes

Comment

• De van de pot gerukte 'feiten' zijn hier weer om in het vuistje te lachen

Comment

• Onlangs hebben ze hier zo'n 50 kg poppeke 's morgens voor het begin van haren dienst aan een alcoholcontrole onderworpen. T meiske kon niet goe meer stappen toen ze met haren auto toekwam. En denken dat ze net die dag alcoholcontroles moest gaan doen in het verkeer. Ze is nog altijd geschorst en ze weten niet goed wat ze ermee moeten aanvangen. Schorsen, straffen of buitensmijten... Ik dacht dat de gemeenteraad hierover ook ging spreken op de laatste vergadering.

Comment

• who doesn't love drunk horny chicks huh
                                    lets have some more member berries

Comment

• Euhm... d'een burgemeester hier toch niet zo te zien

Comment

• plakte al een tijdje zo een bumperklever achter mij. ik reed niet echt traag...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                          plakte al een tijdje zo een bumperklever achter mij. ik reed niet echt traag...

Wat een pannenkoek die bmw

Comment

Working...
                                          X