Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Als er enen in mijn gat komt op het derde vak pink ik naar links, ga dan even een gat in en zet mijn pinker dan terug op naar rechts. Meestal begrijpen ze wel dan dat ze even gas moeten geven, dat ik hem wil doorlaten maar toch graag niet vastgereden word. Alleen sommigen begrijpen niks natuurlijk...
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    in engeland begrijpen ze dat beter
    Ja, hier bij ons gaan ze maar raar opkijken al je dat gaat doen.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Meestal zie je dat al aan de snelheid waarmee ze achter je aangereden komen, komt die snel af dan zal die ook snel voorbij zijn, nadert die traag dan zal die ook traag voorbij gaan.
      Hmmm toch niet altijd, dat is het hem juist, ze kunnen soms snel afkomen maar dan als een slak inhalen. Als je echt pech hebt is er intussen al een treintje aangesloten achter die 'rappe' en daar zit je dan je kas op te fretten achter die stinkkamion.
      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Ja, hier bij ons gaan ze maar raar opkijken al je dat gaat doen.
        Nee, ik merk dat de meesten dat wel snappen hoor. Je gaat naar rechts en als hij juist naast u is aan de koffer pink je naar links. Dan geven ze allemaal gas bij. Ik laat ze altijd door als ze sneller willen, maar dan verwacht ik wel dat ze optrekken om mij voorbij te gaan zodat ik me niet moet vastrijden. Niets zo ergerlijk dan enen die snel afkomt, je ziet een gaatje en gaat opzij en dan trekt die tergend traag op zodat je zelf de rem op moet. Misschien ben ik te hoffelijk lol, maar ik zou het een affront vinden mochten ze mij ooit een linksplakker noemen lol.. Dan dien ik mijn rijbewijs in.

Mijn ergernis vandaag, gisteren verkocht ik mijn elektrische fiets en wou direct een nieuwe bestellen online. Maar ik voelde me niet goed en stelde het uit tot vandaag. Vannacht is hij godverdorie 110 euro duurder geworden. Als ik nu iets niet graag doe is het geld wegsmijten.

Comment

• Als ik u was zou ik u vorige bericht nog eens nalezen, dan snap je de reactie van bobo en mij misschien.

Wat de fiets betreft, stond die dan eerst in promotie?
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Hevige rukwinden zorgden gisteren opnieuw voor problemen met de Rabottoren. Er vielen weer delen van de stalen zijwand naar beneden en de hele omgeving moest worden afgesloten voor alle verkeer.

Dit is mijn ergernis, woon op 100m ervan. Alles is nog altijd afgesloten hier. Gisteren voor 1km er meer als een uur over gedaan om in mijn straat ge geraken. Ik snap wel dat ze het afsluiten maar fuck als ge een deftige reden hebt om in de buurt te zijn dat ze u zo moeten dwars liggen.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Die kloothommel (pardon my dutch) van een Nederlander met zijn dashcam die het nodig vindt conflicten uit te lokken. Idioot.
              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
              http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf201503...mpaign=seeding

Dit is mijn ergernis, woon op 100m ervan. Alles is nog altijd afgesloten hier. Gisteren voor 1km er meer als een uur over gedaan om in mijn straat ge geraken. Ik snap wel dat ze het afsluiten maar fuck als ge een deftige reden hebt om in de buurt te zijn dat ze u zo moeten dwars liggen.

Die toren staat daar toch al eff zo halfafgebroken nee? Kunnen ze dat spel niet gewoon met dynamiet opblazen, US-style (en dan is er in de buurt een belevenis bij)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten

Die toren staat daar toch al eff zo halfafgebroken nee? Kunnen ze dat spel niet gewoon met dynamiet opblazen, US-style (en dan is er in de buurt een belevenis bij)
                Zou al 2jaar geleden moeten afgebroken geweest zijn, maar dat spel zit vol met asbest en ze vonden geen aannemer die het wou doen. Erna deed de gemeente ook nog moeilijk dusja, dan hebde zo'n toeren voor als er is wat wind is.
                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Die kloothommel (pardon my dutch) van een Nederlander met zijn dashcam die het nodig vindt conflicten uit te lokken. Idioot.
                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Waar lokt hij iets uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                    Waar lokt hij iets uit?
                    Vroeg ik me ook af. Ik vind alleen dat ie soms nogal hard op mensen inloopt/weinig afstand houdt.

Comment

Dynamiet was het originele plan. Dat mag niet, door asbest en doordat de huizen errond te kortbij staan. De stofwolk zou te veel schade aanrichten. Vooral stom dat ze dat laatste maar ontdekten nadat ze da afbraak al begonnen waren, weer typisch Belgisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                        Waar lokt hij iets uit?
                        Bekijk zijn andere filmpjes eens, ik linkte gewoon naar dit filmpje omdat dat het eerste was dat ik tegenkwam

Comment

• Niet echt ergernis.

Elke dag rij ik op een weg met daarop het gekende bord: vorige maand "X aantal" snelheidsovertredingen vastgesteld. Meestal staat er een getal van 150 tot soms 250 op.

Nu doe ik elke dag die baan, soms meerdere keren per dag op en af en dat op diverse tijdstippen. Ik let er op en nog nooit in bijna 3 jaar heb ik daar een flitser zien staan.

Ofwel steken die zich wel heel goed weg, ofwel is het een dikke hoax om ons trager te doen rijden.

Comment

• Dat zijn toch zo die bordjes die uw snelheid aangeven? Aan de hand daarvan komen die bordjes met zoveel % te snel. Als dat dan echt hoog is dan gaan ze daar eens flitsen

Comment

• neenee, sommige steden gebruiken dat bord als preventie

de week ... hardrijders geflitst

goegel geeft geen match, maar ik kwam wel toevallig dit tegen

Comment

• Het grote ergernis topic deel VII

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Wanneer iemand je rechts kan inhalen wilt dat zeggen dat er voldoende plaats was om zonder problemen naar rechts te gaan en die auto voorbij te laten, dus dan ben je niet goed bezig.
                                Het ging hiet net om situaties waarbij er niet voldoende ruimte is om iemand voorbij te laten zonder je vast te gaan rijden, in dat geval zal er ook niet voldoende ruimte zijn om rechts te gaan inhalen.
                                Wat voor de een niet voldoende plaats is, is dat voor de andere wel... Ieder zijn waarheid in het verkeer... Vandaar ook al die ergernissen.

Er zijn er die als ze rechts worden voorbijgestoken plots naar rechts schieten, versnellen... En op het forum zullen er velen zitten die dat doen.
                                previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Niet echt ergernis.

Elke dag rij ik op een weg met daarop het gekende bord: vorige maand "X aantal" snelheidsovertredingen vastgesteld. Meestal staat er een getal van 150 tot soms 250 op.

Nu doe ik elke dag die baan, soms meerdere keren per dag op en af en dat op diverse tijdstippen. Ik let er op en nog nooit in bijna 3 jaar heb ik daar een flitser zien staan.

Ofwel steken die zich wel heel goed weg, ofwel is het een dikke hoax om ons trager te doen rijden.
                                  die bordjes staan bijna altijd in de buurt van zo een bord die u snelheid aangeeft. kom er op woon-werk verkeer ook zo 2 tegen. die geven ook altijd HEEEL hoge getallen weer. zoiets van:"vorige maand 780 autos te snel, 53 rijbewijzen kwijt".
                                  ik zit er altijd boven als ik die nader, maar das ook niet moeilijk.ik rijd in de zone 70 en 300meter verder begint bebouwde kom. da spel zit al van ver in zone 70 te zeggen dat ge te hard rijd.
                                  een 2de staat in zone 30, maar de zone 30 is pas NA dat bord die u snelheid aangeeft. ervoor is dus zone 50 en dagelijks licht dat spel rood op bij mij.
                                  meestal iets van "47km/h xx€ boete"

Comment

• Ik geef altijd gas bij als ik zo'n bord tegenkom/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                      Ik geef altijd gas bij als ik zo'n bord tegenkom/
                                      Ik ook, jammer genoeg zie je nu uw snelheid niet meer

Comment

• Kleine verduidelijking. Het is gewoon een bord met "vorige maand 175 overtreders" . Nergens staat er een dynamisch bord dat je actuele snelheid weergeeft.

Comment

• In de krant vandaag:

Daarnaast is er stilaan een consensus in de maak om ook op Vlaams niveau een taxshift door te voeren. Dat zou onder andere gaan over de kilometerheffing, de woonfiscaliteit en de verkeersbelasting.

Jawel. De Vlaamse overheid, die alles duidelijk beter doet, gaat ons nogmaals droog in de... Nemen.

Comment

Working...
                                          X