Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wollie Bekijk Berichten
    Had die geen tanden meer na de aanrijding of was dat niet daarvoor al geregeld?
    1) die had geen tanden voor het ongeluk
    2) die had geen tanden meer na het ongeluk
    3) die heeft geen tanden meer na ontmoeting DHL.

zijn manier van spreken "Vrouw wist niet wat doen, dus ik er naar toe..."

Comment

• Kan u zeggen dat als je zo iemand ziet en die zegt niks van papieren mee te hebben dat je al lichtjes begint te denken dat hij niet volledig in orde is met verzekering en zo.

Heb mijne kleinen ook enkele bijlessen gegeven. Als er zo enen tegen de auto rijdt, zo snel mogelijk uitstappen en als hij wil wegrijden direct omver duwen. Nu ja, de reaktie van mijne kleine was ook wel goed... en dan papa, dan sta ik daar tegen zo ne grote mens lol. Mijn antwoord, awel dan sta je op de perfekte hoogte om..

Nu even niet om te lachen, wa doede als zo ne kerel geen verzekering heeft? Of als hij wil vluchten?

Comment

• Die immobiliseer ik.

Comment

• Tja, maar pak die maar eens. Ze rijden door het verkeer makkelijk weg en probeer die in t stad maar eens te volgen. En dan nog te doen stoppen. Je kan er moeilijk tegen rijden (alhoewel de flikken dat deden in onze jonge tijd als ze ons achtervolgden omdat we met opgedreven brommers reden. Die reden tegen je achterwiel zodat je omviel... ben zo in n'een bos ook eens achtervolgd door de boswachter met ne jeep. Diene kerel probeerde ook op ons in te rijden)

Comment

• Plop plop says the glock and the motherfucker drops.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
              Kan u zeggen dat als je zo iemand ziet en die zegt niks van papieren mee te hebben dat je al lichtjes begint te denken dat hij niet volledig in orde is met verzekering en zo.

Heb mijne kleinen ook enkele bijlessen gegeven. Als er zo enen tegen de auto rijdt, zo snel mogelijk uitstappen en als hij wil wegrijden direct omver duwen. Nu ja, de reaktie van mijne kleine was ook wel goed... en dan papa, dan sta ik daar tegen zo ne grote mens lol. Mijn antwoord, awel dan sta je op de perfekte hoogte om..

Nu even niet om te lachen, wa doede als zo ne kerel geen verzekering heeft? Of als hij wil vluchten?
              Ik zou em vlug bij zijn kraag hebben, desnoods roep ik om hulp en ik onthou al zeker de nrplaat plus merk en model (dat laatste is niet bepaald moeilijk voor iemand die op autoforum zit :p)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                ik onthou al zeker de nrplaat plus merk en model (dat laatste is niet bepaald moeilijk voor iemand die op autoforum zit :p)
                Bij een scooter is dat niet zo simpel.
                autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                  Bij een scooter is dat niet zo simpel.
                  Iemand op een scooter duwt ge dan 'gewoon' omver als ge ziet dat die er vandoor wilt gaan. Voor de nrplaat: uuhm ja.. sommige scooters wel anderen niet.

Comment

• alle nieuwe scooters die nu worden ingeschreven hebben een nummerplaat he.

Comment

• Ja, maar die had nog een gewoon geel plaatje achteraan. Het was euhm.. niet echt de jongste scooter Goede zaak eigenlijk dat ze die nummerplaat voor brommers invoerden. nu rijden ze eigenlijk straffeloos rond en ze volgen in de stad lukt totaal niet.

Achteraf bekeken heb ik wel niet zo slim geweest. Ik vroeg aan de telefoon aan mijn vrouw of hij bleef staan. Ja zei ze waarop ik zei zet u maar op kant om de weg vrij te maken. Ezel die ik ben in feite... Eerst foto's trekken natuurlijk van de wagen met het aanrijdende voertuig erop. En in zo'n geval zorgen dat die kerel ook op de foto staat.
                      Weeral bijgeleerd eigenlijk. Iedereen heeft tegenwoordig een gsm om foto's te trekken en dan heb je toch iets in handen. Hoeveel keren gebeurt het niet dat de wagens na ongeval herzet worden en dat beide partijen plots hun eigen verklaring afleggen. Ook waren er veel getuigen die geblokkeerd stonden. In feite even een telefoonnummer vragen van één van die mensen zou ook niet verkeerd zijn. Want wat bvb als die verklaart dat zij achteruit reed? Dan is het woord tegen woord.

Comment

• helaas, de foto's tellen niet

enigste wat telt is dat je onmiddellijk een gerechtsdeurwaarder opbelt die de zaak komt beschrijven
                        en ja, die doen dat
                        www.peugeotforum.be

Comment

• Foto's tellen zeker ook, minstens vormen ze een begin van bewijs dat samen met andere bewijselementen in aanmerking genomen kunnen worden.

Comment

• helaas niet, hoe bewijst gij dat die foto's niet in scene gezet zijn? Als de tegenpartij de foto's tegenspreekt staat ge nergens.
                            www.peugeotforum.be

Comment

• Tja, maar ge kunt toch moeilijk in de spits de helft van het stad blokkeren tot de politie er is. Die komen ook niet zo snel voor kleinigheden wat normaal is. Ze hebben dikwijls prioritaire zaken (zoals toen).
                              Vroeger werd gezegd om met krijt de wagens af te tekenen op de grond en de nummerplaat erin te zetten. Telt dat dan wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                helaas niet, hoe bewijst gij dat die foto's niet in scene gezet zijn? Als de tegenpartij de foto's tegenspreekt staat ge nergens.
                                Het staat de rechter vrij om te oordelen welke waarde hij aan dat bewijs hecht.

Dus foto's omniddellijk getrokken na de feiten, in combinatie met andere gegevens (pv politie, getuigen, etc.) die mee bevestigen wat op die foto's staat, zijn dus zeker nuttig om te bewijzen hoe het is gebeurd en niet waardeloos.

Het maakt het de tegenpartij des te moeilijker het tegendeel te bewijzen wanneer het geheel van elementen (incl. dus die foto's) een eensluidend bewijs uitmaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                  Dus foto's omniddellijk getrokken na de feiten, in combinatie met andere gegevens (pv politie, getuigen, etc.) die mee bevestigen wat op die foto's staat, zijn dus zeker nuttig om te bewijzen hoe het is gebeurd en niet waardeloos.
                                  +1

Lees DIT maar eens, een ongeval met "dader" die zijn auto begon achteruit te duwen, terug over de volle lijn...dan is het van belang om meteen foto's te beginnen maken en vooral van een getuigenisverklaring te laten opstellen...
                                  Last edited by TooTall; 08/04/2015, 12:24.
                                  Mijn Skoda

Comment

• een ergernis eigenlijk niet maar wel fraai staaltje van hypocrisie.
                                    een heel eind (+-20km) achter een politiewagen gereden langs de kustbaan. van blankenberge tot bredene meerbepaald.
                                    die wagen ging constant te rap, 110 waar 90 mocht, 100 waar het 70 is en 65 a 70 in de zone 50, deed aan bumperkleven, een wagen inhalen vlak voor de 2vaks baan 1 word en flink in de remmen moet vlak na het invoegen, inhalen terwijl het linker vak nog gearceerd is, geen pinkers gebruiken en soms moeite hebben met centraal te rijden op het vak. in bredene worden we voorbij gestoken door een moto die over een gearceerd stuk bolt en hup 2min laten hebben ze hem aan de kant gezet.
                                    het voorbeeld geven noemen ze dat dan
                                    lets have some more member berries

Comment

• Tja, zij mogen alles wij niks.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        een ergernis eigenlijk niet maar wel fraai staaltje van hypocrisie.
                                        een heel eind (+-20km) achter een politiewagen gereden langs de kustbaan. van blankenberge tot bredene meerbepaald.
                                        die wagen ging constant te rap, 110 waar 90 mocht, 100 waar het 70 is en 65 a 70 in de zone 50, deed aan bumperkleven, een wagen inhalen vlak voor de 2vaks baan 1 word en flink in de remmen moet vlak na het invoegen, inhalen terwijl het linker vak nog gearceerd is, geen pinkers gebruiken en soms moeite hebben met centraal te rijden op het vak. in bredene worden we voorbij gestoken door een moto die over een gearceerd stuk bolt en hup 2min laten hebben ze hem aan de kant gezet.
                                        het voorbeeld geven noemen ze dat dan
                                        Not surprised at all... Je ziet dat zo vaak...
                                        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                        current : BMW 330D F30

Comment

• Bon, we moeten dus flik worden 😁

Comment

Working...
                                          X