Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
    En gelijk heeft hij, welk doel zou dat hebben, als je geen adhd hebt heeft dit een ander effect, dus je bewijst daar niets mee...

btw, lees eens de bijsluiter van gelijk welk medicijn, lijkt altijd een horrorverhaal...
    daarom mag je die van antidepressiva niet zelf lezen, maar wel door iemand anders laten lezen en uitleggen. Als je dat zelf leest, durf je dat niet meer in te nemen.
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk Berichten
      Scholen willen de perfecte kinderen naar het middelbaar sturen, ze hebben meestal niet de tijd die er vroeger was om een probleemkind aan te pakken zoals het hoort. Bij 2vd 3 kinderen van ons is er voor verschillende redenen gedragswijzigende medicatie voorgesteld. Niet mogelijk voor ons! Mss wel voor anderen, omdat zij er mss meer last van hebben. Wij hebben meer tijd voor onze kinderen gemaakt en hun hun moeilijkere momenten zelf mee laten oplossen. En dat gaat met vallen en opstaan. Niemand is perfekt! En kijk eens in je omgeving... er zullen er genoeg zijn die ernstig bepaald trekjes hebben waar niet iedereen mee overweg kan, maar zijn dit rampen?
      Zonder te willen kwetsen, maar hoeveel van die problemen werken we niet zelf in de hand door met zijn beiden fulltime te gaan werken wanneer kinderen hun ouders nodig hebben? Beiden komen om 18u thuis, die kinderen zijn al van 07u in de opvang en dus moe en lastig, maar ook de ouders zijn moe en lastig. Blijft niet goedkomen..
      Wij hebben er toen voor gekozen max 1,5job in het gezin te hebben, zodat er voor en na de school altijd iemand is om hen op te vangen. Ja, maar de huishuur, hoor ik dan... Er is niemand verplicht zich een te duur huis te kopen, hé! En hoe meer mensen op deze manier nadenken, hoe betaalbaarder de huizen terug gaan zijn en minder probleemkinderen er ontstaan.
      Geef mij argumenten dat ik verkeerd ben...
      Ik volg u helemaal. Al zijn er weinig mensen die zo denken, onder druk van de maatschappij.
      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk Berichten
        Scholen willen de perfecte kinderen naar het middelbaar sturen, ze hebben meestal niet de tijd die er vroeger was om een probleemkind aan te pakken zoals het hoort. Bij 2vd 3 kinderen van ons is er voor verschillende redenen gedragswijzigende medicatie voorgesteld. Niet mogelijk voor ons! Mss wel voor anderen, omdat zij er mss meer last van hebben. Wij hebben meer tijd voor onze kinderen gemaakt en hun hun moeilijkere momenten zelf mee laten oplossen. En dat gaat met vallen en opstaan. Niemand is perfekt! En kijk eens in je omgeving... er zullen er genoeg zijn die ernstig bepaald trekjes hebben waar niet iedereen mee overweg kan, maar zijn dit rampen?
        Zonder te willen kwetsen, maar hoeveel van die problemen werken we niet zelf in de hand door met zijn beiden fulltime te gaan werken wanneer kinderen hun ouders nodig hebben? Beiden komen om 18u thuis, die kinderen zijn al van 07u in de opvang en dus moe en lastig, maar ook de ouders zijn moe en lastig. Blijft niet goedkomen..
        Wij hebben er toen voor gekozen max 1,5job in het gezin te hebben, zodat er voor en na de school altijd iemand is om hen op te vangen. Ja, maar de huishuur, hoor ik dan... Er is niemand verplicht zich een te duur huis te kopen, hé! En hoe meer mensen op deze manier nadenken, hoe betaalbaarder de huizen terug gaan zijn en minder probleemkinderen er ontstaan.
        Geef mij argumenten dat ik verkeerd ben...
        Hier ben ik het volledig mee eens. Maar ja, velen willen meer, een groter huis dan de buurman, een grotere auto, een reis die een pak verder is dan van de vrienden, enz... Velen komen tot de conclusie (veelal te laat) dat tijd en gezin de enige onbetaalbare luxe is. Eigenlijk is tijd de grootste luxe in onze maatschappij tegenwoordig. Geld en luxe hebben we toch bijna allemaal. En dan verlangen die mensen natuurlijk ALLES van de school. Opvoeding, waarden meegeven, beleefdheid aanleren, enz... Eigenlijk allemaal taken voor de ouders. Dan krijgen we berichten dat het niveau van het onderwijs naar beneden gaat. Right
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
          En gelijk heeft hij, welk doel zou dat hebben, als je geen adhd hebt heeft dit een ander effect, dus je bewijst daar niets mee...

btw, lees eens de bijsluiter van gelijk welk medicijn, lijkt altijd een horrorverhaal...
          ritalin is geen antideppresivum he, dat heeft au fond op iedereen het zelfde amfetamine-effect

Comment

• Daarnet op de kaaien aan het rijden en der wilde een penske op z'n koersfiets oversteken en ging er dan maar van uit dat ik zou stoppen voor hem.

Jammer. En dan horen we die nog zeggen, tis weer een bmw
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Daarnet op de kaaien aan het rijden en der wilde een penske op z'n koersfiets oversteken en ging er dan maar van uit dat ik zou stoppen voor hem.

Jammer. En dan horen we die nog zeggen, tis weer een bmw
              Wa is een penske:p

Comment

• Een bierton waar ergens zo nog nen halven coureur aan vasthangt
                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                  Iemand die 100-den euro's uitgeeft aan zijn "race"fiets om deze 1kg lichter te maken... en weegt zelf 15kg teveel..
                  Waar zit hier de logica in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                    + 40 jarige vent die duizend € per jaar aan nieuwe fiets geeft omdat nieuw model 50 gr lichter is maar zelf wel ieder jaar 5000 gr bijkomt :o

Ik was te laat, was met mijne nieuwe fiets gaan rijden op de kaaien, NOWAY

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      zeg, een beetje wiet...gij zit wel aan de mdma
                      Wat is dat eigenlijk? Als het iets van medicatie is, dan is de kans erg groot dat ik eraan zit lol...
                      Inderdaad, als ge bijsluiters leest word je ongemakkelijk van hetgene je leest, maar bij sommige medicatie heb je wel heel erge bijwerkingen. Je moet ze lezen zodat je bij Anti depressiva bvb weet dat de zelfmoordkans de eerste dagen-weken stijgt. Zo kan je relativeren op dat moment. Of indien er gevaar is om aan het verkeer deel te nemen. Of impotentie, dan weet ge tenminste dat ge niet ouder wordt of teveel gerookt hebt.

Comment

ritalin is geen antideppresivum he, dat heeft au fond op iedereen het zelfde amfetamine-effect
                        Op aanraden van de arts zelf genomen omdat dit ook vermoeidheid kan tegengaan. Pfff, gek werd ik ervan. Is net alsof je moe bent en teveel cola of koffie dronk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                          Voor de lul met zijn blauwe vrachtwagen gisteren tegen Aalst met daarachter zijne maat in een kraanwagen... chance dat er mijn vrouw bij zat of 'k was ne keer naast u in de cabine komen zitten. Benieuwd of ge dan nog zo ne grote smoel hebt als van in uwen camion naar dat kleine autooke. Verdorie, ken de firma niet meer, of ik zette ze hier in drukletters. Is grote firma, je ziet geregeld die kraanwagens van hen...
                          Sarens?

Edit: precies twee dagen te laat.

Comment

• Haha... maar je krijgt een troostprijs omwille van het juiste antwoord. Een gratis reis naar Lourdes door mij aangeboden (vervoer- en verblijfskosten niet inbegrepen)

Comment

Wat is dat eigenlijk? Als het iets van medicatie is, dan is de kans erg groot dat ik eraan zit lol...
                              Inderdaad, als ge bijsluiters leest word je ongemakkelijk van hetgene je leest, maar bij sommige medicatie heb je wel heel erge bijwerkingen. Je moet ze lezen zodat je bij Anti depressiva bvb weet dat de zelfmoordkans de eerste dagen-weken stijgt. Zo kan je relativeren op dat moment. Of indien er gevaar is om aan het verkeer deel te nemen. Of impotentie, dan weet ge tenminste dat ge niet ouder wordt of teveel gerookt hebt.
                              MDMA heeft als straatnaam XTC al zal je bij de vraag naar XTC altijd bij pillen uitkomen, bij de vraag naar MDMA zal het nog de puurdere poeder kristallen zijn
                              lets have some more member berries

Comment

Haha... maar je krijgt een troostprijs omwille van het juiste antwoord. Een gratis reis naar Lourdes door mij aangeboden (vervoer- en verblijfskosten niet inbegrepen)
                                Mag ik de prijs wegschenken aan mijn gelovige ex-buurman?

Comment

• Ritaline is toch voor ADHD-kinderen dacht ik? Als je een hyperactieve nog wat amfetamines bij geeft, dan zal het zeker helemaal goed komen
                                  2.0 JTDm

Comment

• nee, ze gaan zich net beter concentreren

net zoals de amerikaanse jetpiloten

Comment

Nee dat heeft het niet, iemand zonder adhd zal er 'hyperactief' van worden, gegeven aan iemand met adhd heeft het het omgekeerde effect, die zullen er kalmer van worden en hun gedachten meer kunnen ordenen.

Comment

• wat met ritalin en de speekseltest eigenlijk ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                          Mag ik de prijs wegschenken aan mijn gelovige ex-buurman?
                                          U bent een ongelovige??? In deze tijden moet men kleur bekennen, is zo'n beetje als een politieke partij kiezen

Comment

Working...
                                          X