Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ergernis van vandaag...

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• die was aan het gsm'en?
      www.peugeotforum.be

Comment

• Schade?

Comment

• pfff sommige mensen kunnen beter met de fiets rondrijden. Hoe krijg je dat voor elkaar? Gsm of spiegel zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
            die was aan het gsm'en?
            ze was allezins niet naar voor aant kijken... gsm / handtas wie zal het zeggen

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Schade?
            voor zover ik kan zien gelukkig niet. geen blutsen of zichtbare krassen, heb er nog wel niet onder gelegen om daar te kijken.

Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk Berichten
            pfff sommige mensen kunnen beter met de fiets rondrijden. Hoe krijg je dat voor elkaar? Gsm of spiegel zeker
            dat vroeg ik mij ook af, komt nog bij dat ik op mijn rem sta. vermoed het eerste maar zekerheid heb je natuurlijk nooit...

Comment

• mjah laat ze maar betalen. Vanaf nu gaat ze meer oppassen

Comment

• kleine tip; laat die eerst uitstappen voor je uw wagen verzet; het zou niet de eerste zijn die zo vrije baan krijgt om het hazenpad te kiezen Of al is het maar om de de schade eens snel te bekijken, fotoke te nemen,... Ik begrijp dat je meteen de weg wil vrijmaken voor het verkeer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                  kleine tip; laat die eerst uitstappen voor je uw wagen verzet; het zou niet de eerste zijn die zo vrije baan krijgt om het hazenpad te kiezen Of al is het maar om de de schade eens snel te bekijken, fotoke te nemen,... Ik begrijp dat je meteen de weg wil vrijmaken voor het verkeer
                  ook mijn mening als ik het filmpje bekeek

eerst foto (minstens met nr-plaat erop) dan aan de kant ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                    ergernis van vandaag...

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Dit is één van de vele redenen waarom ik nooit te dicht op mijn voorligger sta als het rood is en ik als een idioot constant in mijn spiegels aan het kijken ben. :p

Anyways, mijn ergernis van vandaag en het is nog maar 's ochtends. Ik rij de parking op van de gamma, twee plaatsen vrij. Persoon in tegenrichting heeft knipperlicht opstaan voor één van die plaatsen, ik zet het mijne ook op voor die 2de plaats. Kerel parkeert zich, alleen zo scheef dat ik er niet meer bij kan. Hij doet zijn deur open, kijkt eens en beslist dan dat hij zo wel goed staat. Mijn hand vloog al vlug omhoog..

Bij nader inzien is het mss beter dat ik er niet naast stond of ik had nog een bluts gehad in mijn deur -_-

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                      Dit is één van de vele redenen waarom ik nooit te dicht op mijn voorligger sta als het rood is en ik als een idioot constant in mijn spiegels aan het kijken ben. :p

Anyways, mijn ergernis van vandaag en het is nog maar 's ochtends. Ik rij de parking op van de gamma, twee plaatsen vrij. Persoon in tegenrichting heeft knipperlicht opstaan voor één van die plaatsen, ik zet het mijne ook op voor die 2de plaats. Kerel parkeert zich, alleen zo scheef dat ik er niet meer bij kan. Hij doet zijn deur open, kijkt eens en beslist dan dat hij zo wel goed staat. Mijn hand vloog al vlug omhoog..

Bij nader inzien is het mss beter dat ik er niet naast stond of ik had nog een bluts gehad in mijn deur -_-
                      Niet alleen om nog te kunnen uitwijken, maar indien er impact is, heb je ook meer kans op goede afloop. Ik sta in de file ook ver achter de laatste (als ik laatste word op dat moment). Al 1x veel sjans gehad daardoor, camion achter mij stopt, maar die daarachter vlamt er volle snelheid op. Dus die in 't midden wordt vooruitgeduwd vanachter tegen mij, waardoor ik ook nog eens een meter of 20 vooruit werd gegooid. Ik dacht dat ik met mijn 40 ton stevig stil stond als de rem op staat, maar als er van achter u ook zoveel ton er op komt, krijgt ge toch nog een duwke.

Comment

• Als je de impact wil verkleinen zeker nooit je rem induwen op het ogenblik hij op je inrijdt (zeker met zware voertuigen zoals een vrachtwagen). En als je de mogelijkheid hebt je stuur volledig overdraaien naar de uitweg toe. Zo wordt je niet geplet (als je tenminste niet vlak achter je voorligger staat, wat ik nooit zal doen, zeker niet bij een vrachtwagen) en dan wordt je weggeslingerd in de richting van je voorwielen.
                        Toen die tractor op ons inreed heb ik mijn wielen volledig kunnen overdraaien. De remreflex heb ik niet kunnen onderdrukken. Resultaat was dat ik rondgeslingerd ben en niet volledig het gewicht van die tractor heb moeten afremmen. Kweet het, theorie is mooi, maar als je kan en je denkt eraan kan het je leven redden!

Comment

kleine tip; laat die eerst uitstappen voor je uw wagen verzet; het zou niet de eerste zijn die zo vrije baan krijgt om het hazenpad te kiezen Of al is het maar om de de schade eens snel te bekijken, fotoke te nemen,... Ik begrijp dat je meteen de weg wil vrijmaken voor het verkeer
                          Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten

Het voordeel van de camera in de auto is dat je ook ineens de nummerplaat hebt.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• De federale politie onderzoekt een filmpje waarop een motorrijder te zien is die zich op de Brusselse Ring gedraagt als een stuntman.

'ik zal eens een overtreding doen door met mijn smartphone in de hand te registreren hoe iemand anders een overtreding doet'. Waarop collectieve verontwaardiging op de motorrijder volgt, terwijl je daarvan perfect kan zien dat die iets doet waardoor het mis kan gaan, en bij die smartphonende man dat veel minder kan.
                            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten

jullie hebben inderdaad gelijk. beter eerst een foto'tje getrokken op het moment dat ze er tegen stond.

Zoals Knight-rider zegt kan ik de nummerplaat perfect lezen op de dashcam dus dat is een voordeel maar het wegrijden was niet in me opgekomen!
                              kijk weer iets bijgeleerd

heb gisteren eens rustig kunnen kijken en heb nagenoeg geen schade. Zal morgen is langs de garage rijden om zeker te zijn.

Comment

• Ja, niet alleen wegrijden, maar je hoort ook dikwijls dat het een trukje is om je auto te stelen. Hier niet natuurlijk... Maar ze rijden je zachtjes aan, stapt uit met sleutels op contact en de passagier van de andere auto rijdt met jouw auto weg. Dus sleutels van contact als je uitstapt om te gaan kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                  Ja, niet alleen wegrijden, maar je hoort ook dikwijls dat het een trukje is om je auto te stelen. Hier niet natuurlijk... Maar ze rijden je zachtjes aan, stapt uit met sleutels op contact en de passagier van de andere auto rijdt met jouw auto weg. Dus sleutels van contact als je uitstapt om te gaan kijken.
                                  Zo ?

Comment

• Hahaha... is goed voor het slapen gaan he

Comment

• Vandaag voorbijgereden door een spuuglelijke tuningbak (even een pleonasme gebruiken). Het individu vind het blijkbaar tof om zijn remlichten achteraan te vervangen door witte lampjes.
                                      Om dat soort problemen op te vangen zouden ze dat soort onreglementaire johnnybakken ter plekke moeten verschroten. De wereld wordt er alleen maar veiliger en mooier op.
                                      BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                        Vandaag voorbijgereden door een spuuglelijke tuningbak (even een pleonasme gebruiken). Het individu vind het blijkbaar tof om zijn remlichten achteraan te vervangen door witte lampjes.
                                        Om dat soort problemen op te vangen zouden ze dat soort onreglementaire johnnybakken ter plekke moeten verschroten. De wereld wordt er alleen maar veiliger en mooier op.
                                        Ja en daarstraks reed ik achter een wagen waar GEEN stoplicht van werkte (probeerde die mens erop attent te maken maar hij had het niet door). Moeten we die ook allemaal de pers indrukken? Gewoon correcte/werkende lampjes steken lijkt mij efficiënter.

Comment

• 1. Mensen die vooraan aan het rode licht voor zich uit zitten te staren terwijl de andere rijrichting groen heeft, dan gaat het naar oranje en beginnen ze ineens hun GSM te zoeken / sigaret op te steken / jas uit te doen / iPad te swipen / gazet open te slaan...vervolgens krijgen we groen, en niet bougeren he...als ge dan na 10 seconden niet bewegen eens kort op de toeter drukt dan ziet ge ze opkijken, <GSM/sigaret/jas/iPad/gazet> wegleggen, in de spiegel kijken, hand opsteken, gas geven, koppeling indrukken, schakelen van neutraal naar eerste, hand opsteken, gas geven, handrem afzetten, hand opsteken, in de spiegel kijken, gas geven en rem lossen en beginnen vooruitbollen, hand opsteken.

Fail!

2. Mensen die achter U de volledig lege 3-vaks snelweg opkomen, gij trekt op naar 120 op de invoegstrook en voegt op het einde daarvan in, zij doen aan het begin van de invoegstrook met moeite 90 maar ze vlammen meteen zonder pinken (en zonder kijken waarschijnlijk) over de nog volle witte lijn naar...het middenvak...om daar dan moederziel alleen te blijven rijden...rechts zat niets, wegdek is daar ook gloednieuw dus geen gaten of putten...ge weet gewoon dat die persoon 50km verder NOG op dat vak zit te rijden...

3. Daarstraks op de E40 nog een motorijder die zijn leven beu was denk ik...hing in de dode hoek langs een camion op het middenvak, had ofwel een VETTE COOLE RACEUITLAAT VOOR EXTRA PEEKAAS ofwel was hij vergeten te schakelen naar 3de. En elke keer als hij na voorbijsteken terug invoegde (en hij deed 100-110 max) dan echt op zijn Rossi's voorover hangen, knie opzij, en smeet die zijn kot volledig plat...Nogal idioot om gewoon van rijstrook te veranderen, tussen al het andere verkeer in.

(ondertussen zag je dan al de middle-aged kader op hun Burgman scooters voorbijtuffen tegen 130+ en geamuseerd toekijken)

Iets verder vertraagde het verkeer op de 4 rijstroken wat, ineens een geluid alsof iemand zijn broek scheurde aan een nagel ('iiiiiiieeeeeeeeeeeeechchchchchch') en meneer kwam al slalommend tussen het verkeer voorbij.

Ik geef het 1 maand voordat hij zich ergens onder steekt.
                                          Mijn Skoda

Comment

Working...
                                          X