Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De mensen kloterij vandaag op de E40 Brussel > kust tussen Aalter & Beernem. Kilometers tegen 70 (soms nog minder) terwijl er daar NIETS gebeurt van werken. 90 zou hier zeker mogen me dunkt. 😡

Sent from somewhere, using Tapatalk.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Amai, er is toch veel mensenkloterij als het over de openbare weg gaat.

Comment

• Trouwens het zelfde verhaal op de E34/N49 Knokke > Antwerpen terhoogte van Assenede. Begrijp niet waarom daar kilometers aan een stuk ⅓ van een snelweg wordt afgesloten terwijl daar amper 1 camionette met 2 arbeiders bezig waren in elke rijrichting. 😠

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Misschien waren er vandaag gewoon minder bezig dan op normale dag?
          Of misschien zijn nog uitgebreidere werken gepland?

.....

Comment

• IK weet niet waar ik mijn vraag moet plaatsen, dus doe ik het hier maar ...

Heb altijd geleerd als de sirene en blauwe zwaailichten werken op prioritaire voertuigen (politie, brandweer, ambulance) dan probeer je zo snel mogelijk de weg vrij te maken voor een mogelijke doorgang.

Als je nu een wagen van De Lijn tegenkomt met werkende sirene en blauwe zwaailichten. Wordt dit dan ook aanzien als een prioritair voertuig ?
            Deze morgen meegemaakt.
            Heb de wagen doorgelaten maar weet ik eigenlijk niet of dat wel moest.
            Vraag is louter informatief.

Comment

• Blauwe zwaailichten en sirene is prioritair. Er zijn nog een hoop bedrijven en diensten die hiermee rondrijden buiten de politie, ziekenwagen, etc.

Comment

• ...electriciteits en gasbedrijven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                  ...electriciteits en gasbedrijven...
                  Hebben die ook sirene? Ik dacht enkel de blauwe lichten?
                  Is dan ook combinatie van blauwe en oranje zwaailichten.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• die zullen vast een sirene hebben anders dienen de blauwe lichten ook tot nix, maar ik denk niet dat ze die vaak zullen opzetten...tenzij zoiets als gellingen

Comment

• en het wil niet zeggen dat je dan ook maar een overtreding moet gaan maken om het voertuig door te laten

als je voor een rood licht staat, rijd dan niet door dat licht om het prioritaire voertuig door te laten. Je kan daar immers een boete voor krijgen.
                      www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                        Misschien waren er vandaag gewoon minder bezig dan op normale dag?
                        Of misschien zijn nog uitgebreidere werken gepland?

.....
                        Kan zijn dat het een momentopname van me was natuurlijk maar zulke toestanden heb ik in Nederland toch nog nooit tegengekomen de laatste 10 jaar.
                        Dus drie vragen die ik me dan stel, waarom moeten daar kilometers lang amateuristische bakens geplaatst worden?
                        Waarom zijn daar amper mensen aan't werk? En waarom moet daar dan een schamelijke 70km/u gereden worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          De mensen kloterij vandaag op de E40 Brussel > kust tussen Aalter & Beernem. Kilometers tegen 70 (soms nog minder) terwijl er daar NIETS gebeurt van werken. 90 zou hier zeker mogen me dunkt. 

deze ochtend is er geflitst ter hoogte van de werken!

Comment

Trouwens het zelfde verhaal op de E34/N49 Knokke > Antwerpen terhoogte van Assenede. Begrijp niet waarom daar kilometers aan een stuk ⅓ van een snelweg wordt afgesloten terwijl daar amper 1 camionette met 2 arbeiders bezig waren in elke rijrichting. 

vorige week ook al, toen waren in beide richtingen 2 vakken afgesloten, iedereen over de pechstrook, ... en richting Antw was het zwaar file, gelukkig reed ik naar Eeklo ;-)

ik heb ALLE begrip voor veilig verkeer als mensen aan het werk zijn, maar max 40 uur per week met een paar man daar werken en de hele bevolking 24/24 uur "pesten" met traag rijden !!! 70 ipv 120 is wel HEEL groot verschil in weekend en nacht !!!
                            Last edited by Stef69; 29/04/2015, 19:00.

Comment

• Ze werken telkens maar op een klein stukje van het traject Beernem-Aalter.
                              Vermoedelijk is het te lastig/tijdrovend/duur om telkens de andere stukken waar niet (meer) wordt gewerkt volledig vrij te maken.
                              2.0 JTDm

Comment

• een flessehals is natuurlijk een flessehals, of die nu 10 km lang is of 500m

maar 10 km 70 per uur rijden is natuurlijk 50 per uur te weinig over 10 km

Comment

• Ik heb dit ongeval zien gebeuren, stonden vlak naast hun.
                                  Die vrachtwagen nam echt aanstalte om de pechstrook te pakken en er stopte nog een wagen. Dus leek me niet nodig om ook te stoppen.

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Dag later ben ik zelf slachtoffer geworden van vluchtmisdrijf.
                                  De politie hun antwoord: Ja meneer, het gebeurt elke dag en hebben de tijd niet om alles uit te zoeken.

Daar sta je dan

Comment

• mss nog interessant om je te melden bij de eigenaar, een extra getuige is nooit weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      mss nog interessant om je te melden bij de eigenaar, een extra getuige is nooit weg

Ben ik van zin!

Comment

De mensen kloterij vandaag op de E40 Brussel > kust tussen Aalter & Beernem. Kilometers tegen 70 (soms nog minder) terwijl er daar NIETS gebeurt van werken. 90 zou hier zeker mogen me dunkt. 

Toen ik daar maandag voorbij kwam waren ze daar anders wel druk aan het werk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                                          Toen ik daar maandag voorbij kwam waren ze daar anders wel druk aan het werk.
                                          Maar het zou toch niet mis zijn om 6/7 10 uur per dag te werken, op zo een belangrijke weg?

Comment

Working...
                                          X