Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik denk : jij kent de goede rijrichting dus zeker niet verder in de verkeerde richting rijden.
    Als je wagen nu in de verkeerde richting geparkeerd staat, dan U-turn doen om te vertrekken, of achteruit manoevreren (tot aan een oprit bv.) waar je kan draaien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
      ik denk : jij kent de goede rijrichting dus zeker niet verder in de verkeerde richting rijden.
      Als je wagen nu in de verkeerde richting geparkeerd staat, dan U-turn doen om te vertrekken, of achteruit manoevreren (tot aan een oprit bv.) waar je kan draaien.
      Ik ken die door toeval, maar ik dien die niet te kennen. In dit geval ga ik gewoon draaien natuurlijk, maar stel dat je het niet weet, je vertrekt en je komt de flikken tegen. Je bent zogezegd tegen de rijrichting in aan 't rijden, maar eigenlijk maak je geen enkele overtreding, want je negeert geen borden. Wat doen ze dan, gewoon laten keren of als je een ambetanterik hebt toch een boete schrijven?

Comment

• ik wil de flikken die mij tegen hielden vorig jaar nu wel eens zien. deze morgen vrij gesproken voor overdreven snelheid wegens geen bewijs.
        het woord van 2 flikken is gelukkig toch nog niet genoeg.
        eigenlijk wel een ergernis dat ik terug wat geloof krijg in onze rechtstaat
        lets have some more member berries

Comment

• Goed gedaan
          ik zal ooit, volgend jaar waarschijnlijk ook mogen gaan, bij Dhondt in D'monde
          C3 - 165€ ...

Comment

• Aansluiting Brusselse ring naar E40 richting Leuven. Ik zie verkeer voor mij vertragen, hard vertragen. Dus ik ook vol mijn remmen in. Blijkt daar ne frisse de verkeerde afslag genomen te hebben en had er niks beter op gevonden midden op de rijbaan te blijven staan om dan als een slak naar links te rijden, dwars op het verkeer dan nog eens. Dikke zot.

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Beide gewoon het rijbewijs voor levenslang afnemen...

Comment

• en die het filmt ook

men moet bijstand verlenen aan personen in nood na een ongeval, al is het maar de hulpdiensten bellen
                  www.peugeotforum.be

Comment

• Idd. Iets wat ik die twee idioten (die elkaars haantjesgedrag aan het uittesten waren) wel moet nageven is dat de ene wel nog gestopt is. Voor hetzelfde geld rijdt die gewoon door en weet niemand van iets omdat niemand de nrplaat al had genoteerd.

Comment

• volgens mij raakten ze elkaar en zal de 2de ook wel schade hebben.

je weet ook niet hoelang het al bezig was, maar als er zo ene voor u zit u altijd de pas af te snijden, gaat ge der ook proberen voorbij te geraken.
                      jammer genoeg is de achterligger diegene die overkop gaat en niet diegene die persé de andere wil blokkeren

Comment

• alcoholslot valt uit op snelweg

Het alcoholslot kan zorgen voor levensgevaarlijke situaties. Een auto met met alcoholslot viel onlangs midden op de snelweg uit toen de accu van de alcoholmeter leeg was.

Comment

• komt ervan als je knoeit aan de orginele kabelboom.
                          ik heb dat ook eens gehad, maar dan zonder alcoholslot. met mijn renault clio. komt er ineens op het display "panne de l'injection" en de motor viel stil.
                          geen servo meer, geen bekrachtidge remmen en ik reed ook 120. pinkers op gezet en de pechstrook op. ik ben niet op de autosnelweg proberen starten weer.
                          daarna startte de mijne ook weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                            komt ervan als je knoeit aan de orginele kabelboom.
                            ik heb dat ook eens gehad, maar dan zonder alcoholslot. met mijn renault clio. komt er ineens op het display "panne de l'injection" en de motor viel stil.
                            geen servo meer, geen bekrachtidge remmen en ik reed ook 120. pinkers op gezet en de pechstrook op. ik ben niet op de autosnelweg proberen starten weer.
                            daarna startte de mijne ook weer
                            Ik heb dat ooit voorgehad met een Citroën BX. Alle elektrische systemen vielen uit, dus ook de ophanging, remmen en de verlichting deden het niet meer. En 't was na middernacht. Ik kwam ironisch genoeg net van het hospitaal. Was best spannend.
                            BMW 420dA : >>>

Comment

• En alweer hebben wegen & verkeer + de asfaltmaffia hun slag thuis gehaald. Na een paar weken van misérie en een dode, is het nieuwe asfalt op de E40 tussen Aalter & Beernem eindelijk af........

dacht je........

......dit is dan buiten het uiterste linkse rijvak gerekend want daar hebben ze niets aangedaan en de scheiding tussen de twee nieuw aangelegde rijvakken en de oude linkse is een gevaar voor motorrijders en auto's. Alles is weer netjes opgeruimd en niets vermoed dat er de eerste weken nog terug werken moeten aangevat worden.
                              M.a.w. binnen enkele weken (want oh wij wisten niet dat het linker vak ook moest gedaan worden) mogen we weer met zen allen in de file gaan staan.

Veel hebben ze blijkbaar weer niet geleerd want vorig jaar bij het herleggen van de rijstroken tussen Zwijnaarde & Drongen is het er net hetzelfde aan toegegaan.

Ik stel toch voor om in de toekomst onze wegen door Nederlandse bedrijven te laten herasfalteren want dit is een eindeloos kostende onderneming in handen van Belgische ondernemers in samenspraak met W&V.
                              Mochten onze noorderburen dit hier komen doen gaan we,
                              - 1°) sneller verlost zijn van fileleed
                              - 2°) goedkoper gesteld zijn
                              - 3°) kwalitatief beter af zijn.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ach troost U, het nieuwe wegdek op de E40 Leuven <=> Brussel (volledige heraanleg 2010) is al totaal kapotgereden op de verkeerswisselaar in Leuven...dus misschien kunnen ze volgende keer meteen alles opnieuwdoen!

Oh en deze;

Een jaar is niet hetzelfde als twaalf maanden, althans niet in juridische termen. Een politierechter in Brugge maakte die fout en een hardrijder heeft dat handig uitgespeeld om niet naar de cel te moeten, zo vernam VTM NIEUWS. De rechter gaf hem een jaar celstraf, 365 dagen dus, terwijl de maximumstraf 12 maanden is, wat juridisch gelijk staat aan 360 dagen.

De man was tegen 168 kilometer per uur geflitst op de snelweg. Hij reed met een bedrijfswagen, maar heeft nooit willen toegeven dat hij zelf achter het stuur zat. Daarom riskeerde hij een celstraf van maximaal twaalf maanden, maar zowel de politierechter, als de rechter in beroep veroordeelden de man tot een jaar effectief. Daarom stapte de man naar het Hof van Cassatie, dat niets anders kon dan het arrest nietig verklaren.

De zaak moest dus opnieuw behandeld worden, maar verkeersinbreuken verjaren snel en dat was ook hier intussen het geval: vandaag moest de zaak opnieuw behandeld worden, maar de rechter kon niets anders dan de zaak nietig verklaren, waardoor de snelheidsduivel dus ongestraft blijft.
                                BRON
                                Mijn Skoda

Comment

• Asfaltmaffia bestaat dus echt hé....

Ja die had ik ook gelezen, just is just hé....

Sommige van mijn klanten zie ik ook om de twee maanden terug en dan zeggen die ook, neen 8 weken....is niet hetzelfde. (die hebben wel gelijk).
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• vind ik leuk

jaar cel om 168 te rijden, gekker moet het niet worden
                                    was waarschijnlijk om 4u 's ochtends op een lege autostrade

maar een jeugdtrainer die zijn meisjesploeg filmt onder de douche en in de kleedkamer gaat wel vrijuit
                                    die heksenjacht op verkeersovertredingen mag eens stoppen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Asfaltmaffia bestaat dus echt hé....

Ja die had ik ook gelezen, just is just hé....

Sommige van mijn klanten zie ik ook om de twee maanden terug en dan zeggen die ook, neen 8 weken....is niet hetzelfde. (die hebben wel gelijk).
                                      Het is wel een feit dat er in elke 3 maanden precies 13 weken zitten.

Sla ze daar maar eens mee om de oren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                        Het is wel een feit dat er in elke 3 maanden precies 13 weken zitten.

Sla ze daar maar eens mee om de oren!
                                        😁 ja dat is ook waar. We zullen hen daar eens op wijzen. 😬

Sent from somewhere, using Tapatalk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                          En alweer hebben wegen & verkeer + de asfaltmaffia hun slag thuis gehaald. Na een paar weken van misérie en een dode, is het nieuwe asfalt op de E40 tussen Aalter & Beernem eindelijk af........

dacht je........

......dit is dan buiten het uiterste linkse rijvak gerekend want daar hebben ze niets aangedaan en de scheiding tussen de twee nieuw aangelegde rijvakken en de oude linkse is een gevaar voor motorrijders en auto's. Alles is weer netjes opgeruimd en niets vermoed dat er de eerste weken nog terug werken moeten aangevat worden.
                                          M.a.w. binnen enkele weken (want oh wij wisten niet dat het linker vak ook moest gedaan worden) mogen we weer met zen allen in de file gaan staan.

Veel hebben ze blijkbaar weer niet geleerd want vorig jaar bij het herleggen van de rijstroken tussen Zwijnaarde & Drongen is het er net hetzelfde aan toegegaan.

Ik stel toch voor om in de toekomst onze wegen door Nederlandse bedrijven te laten herasfalteren want dit is een eindeloos kostende onderneming in handen van Belgische ondernemers in samenspraak met W&V.
                                          Mochten onze noorderburen dit hier komen doen gaan we,
                                          - 1°) sneller verlost zijn van fileleed
                                          - 2°) goedkoper gesteld zijn
                                          - 3°) kwalitatief beter af zijn.
                                          Dit was volgens mij gepland om eerst de rechter- en middenrijstrook te doen, linkerrijstrook doet men 's nachts (nog eens 4 nachten werken in elke rijrichting).
                                          Maar het klopt wel dat dit beter ook meteen werd gedaan

Comment

Working...
                                          X