Dit. Een zeer onduidelijk, slecht gefilmd filmpje zonder enige meerwaarde, gemaakt door iemand die filmt al rijden, gewoon op een nieuwswebsite plaatsen. Dat kan er bij mij niet in, dat is gewoon zorgen ervoor dat die filmende idioten een reden krijgen voor hun belachelijk gedrag.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenIk heb nog geen reden gezien om te denken dat D'hondt overdrijft. Hij zou erg streng zijn. Wel, de wet is ook veel aan't verstrengen, en daar is veel steun voor. Er zijn genoeg mensen die vinden dat de wet overdrijft.
Kijk, ik probeer een paar kwesties uit elkaar te houden. De suggestie is dat D'hondt zich teveel macht toeeigent. Ik zie dat niet. Dus van daar de scheiding der machten in twijfel trekken? Ik dacht het niet.
Dat heeft niks met mijn eigen meningen over de wet te maken.
reden eventueel om naar Wallonie te verhuizen, bijna geen flitspalen ;-)
Comment
-
Het valt me op dat de aansluiting van de twee nieuwe rijstroken op de E40 richting Brussel die in juli zijn gelegd tijdens de werken ter hoogte van Wetteren met de derde rijstrook niet overal even gelijk is gedaan.
Op sommige plaatsen voel je het hoogteverschil en de overgang heel duidelijk aan je stuur/wielen, wat niet altijd even veilig aanvoelt. Ik dacht dat ze die derde rijstrook ook nog gingen doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenZoals bobo ook schreef, het is niet eerlijk dat op andere plaatsen bijna systematisch lichtere straffen worden uitgedeeld, je zal maar in zijn gebied wonen, werken, ... En dus meer kans om er mee in contact te komen
Zowiezo is dit geen bandwerk. Als je dezelfde strafzaak aan twee rechters geeft, is het perfect mogelijk dat de er verschillend (strenger) geoordeeld wordt. Een rechter kan meer gewicht geven aan bepaalde elementen die zijn beslissing er daardoor anders doen uitzien. Binnen wettelijke grenzen kan dit nu eenmaal omdat rechterlijk oordelen ook gewoon mensenwerk is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenHet valt me op dat de aansluiting van de twee nieuwe rijstroken op de E40 richting Brussel die in juli zijn gelegd tijdens de werken ter hoogte van Wetteren met de derde rijstrook niet overal even gelijk is gedaan.
Op sommige plaatsen voel je het hoogteverschil en de overgang heel duidelijk aan je stuur/wielen, wat niet altijd even veilig aanvoelt. Ik dacht dat ze die derde rijstrook ook nog gingen doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenHet valt me op dat de aansluiting van de twee nieuwe rijstroken op de E40 richting Brussel die in juli zijn gelegd tijdens de werken ter hoogte van Wetteren met de derde rijstrook niet overal even gelijk is gedaan.
Op sommige plaatsen voel je het hoogteverschil en de overgang heel duidelijk aan je stuur/wielen, wat niet altijd even veilig aanvoelt. Ik dacht dat ze die derde rijstrook ook nog gingen doen.
3e vak gaan ze komende weken aanpakken, enkel 's nachts omdat dit geen hinder zou geven ;-)
staat zo ook op site wegenenverkeer.be
Comment
-
Ik meende dit ook zo begrepen te hebben, maar laatste weken zag ik geen beweging meer.
Maar in elk geval goede zaak dat ze dit nog gaan doen.
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtener staan toch ook borden dat moto's niet naar 3e vak mogen, volgens mij door oneffenheid tussen 2 en 3
3e vak gaan ze komende weken aanpakken, enkel 's nachts omdat dit geen hinder zou geven ;-)
staat zo ook op site wegenenverkeer.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenErgeneris niet echt, eerder lachwekkend.
Ik stond hier als eerste achter het rood licht.
Je kan de lichten zien van de mensen die links van je te wachten staan.
Er stonden 2 wagens te wachten.
Het wordt groen,
Geen reactie...
Die eerste is druk bezig op zijn GSM en ziet niet dat het licht van kleur veranderd is.
Dan denk je "Die 2e zal wel meteen claxoneren, zeker?"
Wachten,
geen reactie!
Ook zij was te druk op haar GSM bezig!
En toen werd het rood, mochten wij door, en stonden zij daar na een rondje alsnog!
maar naast ons staat het vak voor naar links te gaan, die apart groen krijge...
die eerste was daar ook bezig me de gsm, de tweede claxoneerd toen het groen was..en wie vertrekt er ? jawel, diene da voor mij stond
kerel vlam doort rood gereden gwn door de claxon :/ die voor naar links te gaan had zelfs dàt niet door...
Comment
-
kom ik ook regelmatig tegen.
in waregem op de expressweg krijgen eerst diegenen voor links af te slaan ff groen, daarna krijgen die oranje en dan groen voor rechtdoor te gaan.
heb al gehad dat ik als eerst stond om links te gaan, t springt groen, ik rijd kruispunt over.
en dan ineens vertrekt er ook ene voor rechtdoor te gaan bij de tegenliggers. had ik niet geremt, die reed los in mijn passagiersdeur.
iedereen is altijd met vanalles bezig aan het stuur, behalve met rijden. en ze zien dan ineens de auto naast hun vertrekken, en dan rijden ze ook maar door. t is jammer dat flitspalen dat niet registreren. er staan er aan dat kruisupunt, maar doordat je minder dan 30 rijd bij het optrekken, flitst die niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichteniedereen is altijd met vanalles bezig aan het stuur, behalve met rijden. en ze zien dan ineens de auto naast hun vertrekken, en dan rijden ze ook maar door. t is jammer dat flitspalen dat niet registreren. er staan er aan dat kruisupunt, maar doordat je minder dan 30 rijd bij het optrekken, flitst die niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenHet valt me op dat de aansluiting van de twee nieuwe rijstroken op de E40 richting Brussel die in juli zijn gelegd tijdens de werken ter hoogte van Wetteren met de derde rijstrook niet overal even gelijk is gedaan.
Op sommige plaatsen voel je het hoogteverschil en de overgang heel duidelijk aan je stuur/wielen, wat niet altijd even veilig aanvoelt. Ik dacht dat ze die derde rijstrook ook nog gingen doen.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtener staan toch ook borden dat moto's niet naar 3e vak mogen, volgens mij door oneffenheid tussen 2 en 3
3e vak gaan ze komende weken aanpakken, enkel 's nachts omdat dit geen hinder zou geven ;-)
staat zo ook op site wegenenverkeer.be
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Die 30 km/u-limiet is er meen ik vooral voor camions die, zeker als ze linksaf moeten en moeten wachten op tegenliggers, terwijl ze mooi door het groen zijn gereden met hun voorste wielen, toch door het rood rijden met de achterste wielen van de oplegger.
Comment
-
De werken die hier twee jaar geduurd hebben en zorgden voor grote overlast zijn amper vier weken voorbij en men komt tot de vaststelling dat er een fout is gemaakt. Over twee weken gaan ze herbeginnen. Wat een walgelijke, degoutante onkunde. Ze zouden de burgers die overlast hebben er door eigenlijk moeten vergoeden hiervoor. Wij betalen dus stadsbelasting en wegenbelasting om dan te zien hoe er mee omgesprongen wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenZoals bobo ook schreef, het is niet eerlijk dat op andere plaatsen bijna systematisch lichtere straffen worden uitgedeeld, je zal maar in zijn gebied wonen, werken, ... En dus meer kans om er mee in contact te komen
reden eventueel om naar Wallonie te verhuizen, bijna geen flitspalen ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDe werken die hier twee jaar geduurd hebben en zorgden voor grote overlast zijn amper vier weken voorbij en men komt tot de vaststelling dat er een fout is gemaakt. Over twee weken gaan ze herbeginnen. Wat een walgelijke, degoutante onkunde. Ze zouden de burgers die overlast hebben er door eigenlijk moeten vergoeden hiervoor. Wij betalen dus stadsbelasting en wegenbelasting om dan te zien hoe er mee omgesprongen wordt.
Comment
-
Bij mij vriendin in de geburen ook, straat helemal opnieuw gelegd, een maand erna moet die opengebroken worden op de riolering van heel doe straat te doen. das echt het geld door de ruiten smijten.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Tja, de enveloppekes moeten gevuld he. Nooit wordt er zo'n knoeier van een aannemer aangeklaagd, ze doen dat gewoon opnieuw.
Ze hebben onze straat ook heraangelegd 2j geleden en na 2 dagen zijn ze al beginnen slijpen omdat de gaten voor bomen te klein waren. Dat slijpen was te groot gebeurd waardoor ze stukjes hebben bijgestort (die natuurlijk constant verzakken). Ze gaan't dus volledig heraanleggen want de fietspadindeling was toch ook niet 100%. Maw vorige burgemeester/schepen zakken gevuld en huidige opnieuw.
Comment
Comment