Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk BerichtenAls ge meer als 100 km rijd op nen dag komde de wel wa meer tegen en vooral op zondag.
Och ja, hopelijk morgen wat rustiger
Comment
-
Als er zo'n middenvaksrijder rijdt en ik kom sneller af op het eerste vak steek ik ze niet meer rechts voorbij. Ze beseffen het toch niet. Dus nu rijd ik tegen hogere snelheid naar hun en ga vlak in hun gat hangen en knipper met de lichten. Sommigen snappen het dan en gaan naar rechts... om achter mij weer naar het midden te gaan. Anderen steken dan weer iets omhoog, een vuist of middenvinger. Tja, als ik tijd heb ga ik dan voorbij hun ook op het tweede vak rijden, beetje trager dan dat zij rijden. Eenmaal ze dan naar het derde gaan kunnen ze daar heel lang blijven rijden. K blijf er gewoon naast. (zolang er geen andere wagens komen, dan geef ik gas zodat diene clown daar alleen op het derde vak zit te brosselen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHet loon van een werknemer is aftrekbaar voor de werkgever.
En dat verliest men uit het oog. Om loonlasten te kunnen betalen moet een bedrijf wel omzet halen, en bovenal winst.
Men vergeet dat loonlasten een kostenfactor zijn waar een bedrijf telkens weer rekening mee moet houden, bij iedere lening die het bij de bank vraagt, bij iedere geplande overname, bij iedere organische groei etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten. Tja, als ik tijd heb ga ik dan voorbij hun ook op het tweede vak rijden, beetje trager dan dat zij rijden. Eenmaal ze dan naar het derde gaan kunnen ze daar heel lang blijven rijden. K blijf er gewoon naast. (zolang er geen andere wagens komen, dan geef ik gas zodat diene clown daar alleen op het derde vak zit te brosselen).
Comment
-
Echt gevaarlijk is da niet, gewoon beetje irritant voor dienen anderen. Denk dat B misschien veiligheidshalve ook een beetje teveel in't midden rijdt En Buckske, k zou u graag eens zien.
Maar 't is de grens, da's waar. Ik zal niet gaan remmen of zo en ze in gevaar brengen. Enkel in een beetje een lastige situatie. Geen gevaarlijke...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk BerichtenIs al (ruim) drover. Gewoon de zoveelste debiel in een auto.
B
Comment
-
Toch raar als ge ne keer zoiets uitdagender schrijft, hoe heilig de anderen wel zijn in't verkeer
Kan hem ook gewoon rechts passeren, maar da's in feite gevaarlijker gezien het snelheidsverschil.
Kijk maar wat er gebeurt als je alle vakken gaat gebruiken, maar persoonlijk vind ik dat dr ook overhttps://www.youtube.com/watch?v=n2sL90ELEwE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenToch raar als ge ne keer zoiets uitdagender schrijft, hoe heilig de anderen wel zijn in't verkeer
Kan hem ook gewoon rechts passeren, maar da's in feite gevaarlijker gezien het snelheidsverschil.
Ik moet wel zeggen dat ikzelf het niet zou doen (waarmee ik bedoel: ik zou stoppen na het gathangen en knipperen met de lichten). Ben je niet bang dat je het eens bij een halve zot probeert en dat hij je auto ramt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenToch raar als ge ne keer zoiets uitdagender schrijft, hoe heilig de anderen wel zijn in't verkeer
Kijk maar wat er gebeurt als je alle vakken gaat gebruiken, maar persoonlijk vind ik dat dr ook overhttps://www.youtube.com/watch?v=n2sL90ELEwE
Comment
-
Vastzetten op het derde, alleen als er totaal geen verkeer is. inderdaad volledig nutteloos dat wel, maar soms kan ik mij daar zo erg in opjagen. Je komt afgereden aan pakweg 130 op het eerste vak en dan rijdt er enen aan 100 kilometerslang op het tweede vak. Of ze komen de snelweg op en verhuizen direct naar dat tweede vak. En zetten u klem omdat je sneller afkomt op het eerste.
Inderdaad , de aktie is er over. ik doe het natuurlijk ook niet alle dagen Het gebeurt als het me teveel wordt en als ze echt uitdagend gaan remmen of hun vuist in de lucht steken omdat ik er kort achterkom en eens flikker. Gebeurt hoor dat er zijn die express eens doorremmen. En dan word ik kwaad, wellicht te kwaad.
Het is inderdaad wel een feit dat dit wel een begin is van verkeersagressie, zij het in minieme vorm.
Mijn vrouw zegt dikwijls dat ik me daar niet moet in opjagen, en in feite heeft ze gelijk. En jullie hebben eigenlijk ook gelijk.
Comment
-
Kijk maar wat er gebeurt als je alle vakken gaat gebruiken, maar persoonlijk vind ik dat dr ook overhttps://www.youtube.com/watch?v=n2sL90ELEwERIP Den borre!
Comment
-
Mensen die van een uitrit van een tankstation een baan oprijden waar het 70 per uur is terwijl ik een 20tal meter achter mijn voorligger rij. Ik vol in de ankers, claxoneert ge op dat stuk ongeregeld, zet zijn 4 pinkers 2 keer om danku te zeggen. Mss beter gewoon eff tegenrijden int vervolg -_-, direct nieuwe voorbumper. grmbl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk BerichtenDer over is zacht uitgedrukt vind ik. Maar die mens kan wel rijden maar das niet voor op den openbareweg. Hoeveel paar banden zou die zo verslijten op een jaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenVind ik ook. Dan verlaag je u naar het mentale niveau van de middenvaksplakker, zelfs nog lager. Niet de bedoeling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenalle geluk was de baan begrensd op 70 en geen 90 ?
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenVandaag is blijkbaar de dag dat alle mongolen met een rijbewijs eens buiten mogen.
1) Rij de E17 op in Beervelde, voor mij een slak die aan 70 invoegt op een leeg eerste vak. Ik laat de auto's op het 2e voorbij en stamp mijne gas op de bodem. De pipo met zijn ecokrel voor mij denkt net, "oh, ik rij rechts, dat mag niet. Dat past niet bij mijn ego, ik moet naar het midden". En net als ik aan zijn achterdeur zit met de neus komt die naar links. Gelukkig was het linkse vak ook vrij Waarom die debiel het nodig vond om op te schuiven, niemand weet het, het rechtervak was compleet leeg
Maar van die pippo's op 3 vaks-banen of 2-vaks banen die dan in het midden of links blijven plakken... GRRRRRRRR, die regel is toch niet zo moeilijk "rij altijd rechts tenzij je iemand voorbijsteekt". Bij sommigen betekent die "tenzij je iemand voorbijsteekt" als de volgende wagen 20km verder rijdt ofzo.
Comment
-
Dan beter het amerikaanse systeem, iedereen rijdt waar hem wilt en rechts voorbij halen is geen probleem ( wat ik ook wel af en toe durf doen ipv mij te ergeren aan die mannen die int midden rijden).
Comment
Comment