Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door rayder Bekijk Berichten
    ergernis gisteren: ritsen is nog totaaaal niet begrepen door groot aantal mensen... zucht. Niet ritswetgeving maar wel hoffelijkheid aan op en afritten laat ook vaak te wensen over en wordt dan weer verward door andere mensen met ritsen.
    Hoffelijk op op- en afritten? Wat is dat?

Ik dacht daar de voorrangsregels gelden...

Comment

Daarjust ene met een L met zijn moeder er naast. Rijdt achter ne camion, wil mij couperen om camion in te halen, maar lukt niet want was er al naast. Zit dan te faren achter mij, als ik terug rechts rij komt hij plots voorbij, zijn moeder zat wat muilen trekken naar mij . Wat verder zit em te bumperkleven bij alles en iedereen, gebruikte nooit zijn pinkers en reed veel te snel. Fantastische begeleiding die moeder en alweer een aanwinst op onze wegen.

Comment

Ik word ook bijzonder kregelig als ik op straat wandel en iemand blijft zo de hele tijd vlak achter mij stappen. Meestal stop ik om ze te laten passeren, maar het blijft irritant. Zeker zo een geit met hakken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          Ik word ook bijzonder kregelig als ik op straat wandel en iemand blijft zo de hele tijd vlak achter mij stappen. Meestal stop ik om ze te laten passeren, maar het blijft irritant. Zeker zo een geit met hakken.
          Scheten laten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
            Daarjust ene met een L met zijn moeder er naast. Rijdt achter ne camion, wil mij couperen om camion in te halen, maar lukt niet want was er al naast. Zit dan te faren achter mij, als ik terug rechts rij komt hij plots voorbij, zijn moeder zat wat muilen trekken naar mij . Wat verder zit em te bumperkleven bij alles en iedereen, gebruikte nooit zijn pinkers en reed veel te snel. Fantastische begeleiding die moeder en alweer een aanwinst op onze wegen.
            Echt verschrikkelijk eigenlijk. Ze zouden beter een test invoeren voor je begeleider mag spelen. Nu moet je al 2 vaste begeleiders opgeven, dus zo een kleine test is maar een beetje extra. Het is echt niet te doen inderdaad, wat sommigen uitsteken. Ook bijvoorbeeld het hatelijke middenvakrijden wordt lustig doorgegeven van ouders op kinderen. A

Scheten laten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
              Echt verschrikkelijk eigenlijk. Ze zouden beter een test invoeren voor je begeleider mag spelen. Nu moet je al 2 vaste begeleiders opgeven, dus zo een kleine test is maar een beetje extra. Het is echt niet te doen inderdaad, wat sommigen uitsteken. Ook bijvoorbeeld het hatelijke middenvakrijden wordt lustig doorgegeven van ouders op kinderen.
              Tegenwoordig zie je zelfs rijschoolauto's middenvaksplakken. Onvoorstelbaar dat die dan door hun examen geraken.

Comment

Zo kwam ik vorige week ook een L tegen. Jong meisje met de bompa ernaast. Tegen 40 in zone 70 en rotondes afgaan zonder pinker. Die bompa vind dat misschien normaal van zo te rijden, maar als ze op haar rijexamen ook zo rijdt zal ze er niet door geraken.

Comment

boem paukeslag

Voorafgaand aan het nieuwe Formule 1-seizoen zijn al grote verschillen te zien tussen de teams. Al komt dat nu vooral neer op wie al wel en nog niet voor F1-actie zorgt op het circuit.

65 plussers meeste overtredingen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                    Hoffelijk op op- en afritten? Wat is dat?

Ik dacht daar de voorrangsregels gelden...
                    Als het file is mag je heus wel mensen laten invoegen, zelfs al heb je voorrang

Comment

Waarom zijn er van die mensen die uit een zijstraat komen en geen voorrang hebben zich toch voor uw neus schieten en met een slakkengang optrekken, terwijl er achter u niemand rijdt en ze daarna konden invoegen zonder iemand te hinderen? Hoe werkt dat in die mensen hun hoofd? Soms denk ik dat ze dat expres doen. Als ze dan wat gas zouden bijgeven om zo rap mogelijk op snelheid te komen heb ik daar geen probleem mee, maar als ik dan op mijn rem moet trappen voor zo'n baviaan omdat die zijn gaspedaal maar 0,0000000000000001mm indrukt krijg ik wel het vlammend schijt! Krijg soms zin om die gewoon van de baan te rammen.

Comment

ook één van mijn grootste ergernissen. hier in waregem dan nog gehad dat die de volgende zijstraat moest indraaien naar links (5-10meter verder) en er waren ook tegenliggers. die schiet dus voor mij, om mij dan volledig te laten stoppen .

het ergste is dan ook nog als ze het doen terwjl er niemand achter u rijd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                          ook één van mijn grootste ergernissen. hier in waregem dan nog gehad dat die de volgende zijstraat moest indraaien naar links (5-10meter verder) en er waren ook tegenliggers. die schiet dus voor mij, om mij dan volledig te laten stoppen .

het ergste is dan ook nog als ze het doen terwjl er niemand achter u rijd
                          Klopt absoluut, ongetwijfelde de nr1 ergernis.
                          Hoe vaak ik dat al heb meegemaakt, niemand achter u, geen voorrang, boenk voor uw neus schieten en dan traag optrekken en/of enkele 10tallen meter verder terug afdraaien.

Weet je wat bij mij, nog niet zo lang geleden, het toppunt was?

Ik reed op een 90km/u baan, niemand achter mij, voorrangsweg...
                          Op een gegeven moment komt er een auto'ke ergens links van een zijstraatje op de baan gereden waardoor ik redelijk moet afremmen, natuurlijk trekt die wagen vervolgens traag op!!!
                          Ik kijk in m'n spiegels, niks te zien dus steek die gewoon voorbij.
                          Nog geen km verder, combi achter me met sirene en flikkerlampen, was dus voor mij.
                          Voorbij gestoken op doorgestrokken witte streep, meneer den traagrijder was wel goed bezig.
                          Hopsa, 150euro omdat een ander mij moet kloten, was niet bepaald goedgezind toen...

Comment

'k Moest spontaan aan deze denken:

Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

man man denk dak die flik bij de keel zou grijpen in zo'n geval...
                              lets have some more member berries

Comment

Ring Hasselt. 2 vakken. 90 toegelaten. Reed iemand links aan 70 hele tijd. Ben zo zwaar beginnen duwen etc. Ge kent mij. Beetje verder rijdt die ook parking op waar ik moest zijn. Die mens zit in zelfde vergadering. Lijkt me niet te herkennen gelukkig. Of hij durft niet. Dat kan ook.

#justInt3x0rthings

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Ring Hasselt. 2 vakken. 90 toegelaten. Reed iemand links aan 70 hele tijd. Ben zo zwaar beginnen duwen etc. Ge kent mij. Beetje verder rijdt die ook parking op waar ik moest zijn. Die mens zit in zelfde vergadering. Lijkt me niet te herkennen gelukkig. Of hij durft niet. Dat kan ook.

#justInt3x0rthings
                                  Tijdens die vergadering gewoon over beginnen.

"man daarjust ene voor mij, kon echt niet rijden, wat een achterlijke debiel moet dat geweest zijn"

Dit doet mij denken aan een "jolige" franstalige collega...Als die met de auto onderweg is, en die ziet een random voetganger, dan is het raampje open, vertragen, toeteren en roepen "EEEEEEH C'EST LUI, CAVA MON VIEUX???" en dan doorrijden. Dan ziet ge die mensen kijken "wtf was dat, ken ik die?" En hij ligt dan in een deuk. Ik vind dat boertig en kinds, maar vooruit...

Enfin, wij gingen zo eens naar de winkel, en hij deed dat met een voetganger. Lacheeeeeh...even later staan we op de parking van de Makro, hij zit nog in de auto en ik ben net het karretje gaan halen (voor zijn x bakken leeggoed, ahja...) staat daar ineens die voetganger.

"Oui, c'est moi, et alors??"

Natuurlijk stak hij zich toen weg in zijne auto, stond ik daar mooi
                                  Mijn Skoda

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten

Tijdens die vergadering gewoon over beginnen.

"man daarjust ene voor mij, kon echt niet rijden, wat een achterlijke debiel moet dat geweest zijn"

Dit doet mij denken aan een "jolige" franstalige collega...Als die met de auto onderweg is, en die ziet een random voetganger, dan is het raampje open, vertragen, toeteren en roepen "EEEEEEH C'EST LUI, CAVA MON VIEUX???" en dan doorrijden. Dan ziet ge die mensen kijken "wtf was dat, ken ik die?" En hij ligt dan in een deuk. Ik vind dat boertig en kinds, maar vooruit...

Enfin, wij gingen zo eens naar de winkel, en hij deed dat met een voetganger. Lacheeeeeh...even later staan we op de parking van de Makro, hij zit nog in de auto en ik ben net het karretje gaan halen (voor zijn x bakken leeggoed, ahja...) staat daar ineens die voetganger.

"Oui, c'est moi, et alors??"

Natuurlijk stak hij zich toen weg in zijne auto, stond ik daar mooi
                                    Lol. Misschien idd boertig, maar ten gepaste tijde bijzonder grappig.

Comment

eens de homo sapiens uit zijn pantser kruipt...wordt hij veel socialer, en negeren is sociaal

Comment

Daarnet aan tankstation een Nederlander met een C1. Eerst al een moeilijke bevalling eer het tankpistool in de vulopening zat en dan neemt die doodleuk 3 jerrycans uit de auto om te vullen. En daarna gaat hij in de shop een flesje cola halen, Ahja want hij heeft een pak geld uitgespaard. Ik beet bijna in mijn stuur. Hopelijk aan de grens controle en een boeteke voor hem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noname Bekijk Berichten
                                          Daarnet aan tankstation een Nederlander met een C1. Eerst al een moeilijke bevalling eer het tankpistool in de vulopening zat en dan neemt die doodleuk 3 jerrycans uit de auto om te vullen. En daarna gaat hij in de shop een flesje cola halen, Ahja want hij heeft een pak geld uitgespaard. Ik beet bijna in mijn stuur. Hopelijk aan de grens controle en een boeteke voor hem.
                                          Das toch juist goed dat de Nederlanders hier komen tanken? Wat meer geld voor onze staatskas.

Comment

Working...
                                          X