Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
    Te lui om verpakking open te doen, maar niet om alles van de lopende band in je karreke te doen? In de Colruyt doen ze dat voor jou!
    En in de Colruyt staat er ook regelmatig nog iets lekker aan de kassa, in de Delhaize nog nooit gehad.

In de delhaize scant ge dus wel uw inkopen zelf he makker #nextlevelshit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
      Sofie ??
      Need picture for research purposes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
        Bij mij is 't altijd andersom. Kom bij de kassa met volle kar en kom buiten met 1/3e gevuld.
        Die madammen zijn nog goed in tetris.
        of gij heel slecht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
          De beweging die zij doen met hun rug zijn minder erg dan de rugbewegingen die die zittenden in den Delhaize of de Lidl doen hoor.
          Dat klopt, mijn vrouw heeft enkele jaren als kassierster gewerkt in de Delhaize en heeft dat mogen ondervinden. Nek nog slechter dan rug.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Waar ik me aan erger is dat ze in bijna elke winkel tegenwoordig vragen of ge al een klantenkaart hebt. Graag ineens de laagste prijs zonder gezever. Ik heb geen zin om met een portefeuille vol met kaarten rond te lopen. Sinds mijn tax shift , zoveel mogelijk online in het buitenland kopen , heb ik daar gelukkig minder last van.

Comment

• die goedkopere prijzen geven ze u als je een klantenkaart hebt omdat... ze via die klantenkaart een heel pak info over u hebben (wat en hoeveel ge koopt).
              ondertussen hebben ze dan ook u naam, adres, email, telefoon die ge bij de aanvraag schoon heb binnengegeven. altijd handig om zulke info door te spelen naar andere bedrijven. wordt dik voor betaald.
              en voor die paar euro die ze dan krijgen als korting geven klanten deze info graag weg.

mij boeit het totaal niet dat iemand weet welk waspoeder enzo ik koop. ik lees toch nooit reklames, wordt 95% van de tijd gewoon zelf nog niet geopend. ik ben ook niet heel specifiek gebonden aan 1 winkel maar ga gewoon de winkel binnen waar ik me op dat moment bevind of afhankelijk wat ik nodig heb.

Comment

• je ziet idd duidelijk dat wat rugschool in de opleiding van colruyt zit

Comment

• Die klantenkaart, wordt die ook niet misbruikt door de roverheid om de korf voor de index mee te bepalen?

Comment

• Man man man, daar juist op de Antwerpse ring, ik kom van Nederland via de A12 de ring opgereden. In de bocht waar je maar 70 mag rijdt een Skoda van de Antwerpse politie tegen 80. Ik rij ze bewust niet voorbij. Komen we op de ring geeft de politiewagen gas en begint net geen 120 te rijden. Ik haal die in op een wettelijke manier tegen 124. Hup, steken die hun blauwe zwaailichten achter mij aan. Ondertussen naderen we de matrixborden waar 100 op staat (zeker nog 300m vandaan) en heb ik altijd de gewoonte om me tweehonderd meter ervoor te laten uitbollen door steeds mijn cc af te zetten tot 102. Komen die mannen naast mij hangen en doet die met twee handen teken dat ik trager moet rijden en wijst naar de matrixborden.
                    Net op dat moment worden we voorbij gestoken door een Peugeot RCZ die zeker nog tegen 120 reed. Die gasten daar achter maar ook deze liet zich wat terugzakken tot 100 maar wel wat te laat.
                    Sommige van die mannen hebben toch een klein pitje sé.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Man man man, daar juist op de Antwerpse ring, ik kom van Nederland via de A12 de ring opgereden. In de bocht waar je maar 70 mag rijdt een Skoda van de Antwerpse politie tegen 80. Ik rij ze bewust niet voorbij. Komen we op de ring geeft de politiewagen gas en begint net geen 120 te rijden. Ik haal die in op een wettelijke manier tegen 124. Hup, steken die hun blauwe zwaailichten achter mij aan. Ondertussen naderen we de matrixborden waar 100 op staat (zeker nog 300m vandaan) en heb ik altijd de gewoonte om me tweehonderd meter ervoor te laten uitbollen door steeds mijn cc af te zetten tot 102. Komen die mannen naast mij hangen en doet die met twee handen teken dat ik trager moet rijden en wijst naar de matrixborden.
                      Net op dat moment worden we voorbij gestoken door een Peugeot RCZ die zeker nog tegen 120 reed. Die gasten daar achter maar ook deze liet zich wat terugzakken tot 100 maar wel wat te laat.
                      Sommige van die mannen hebben toch een klein pitje sé.
                      Ze hadden weer ni veel te doen precies..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                        Ze hadden weer ni veel te doen precies..
                        Das wat ook de reactie van mijn vrouw.

Comment

• Dat is er om vragen hé! Aan 120 op gps die flikken voor knallen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                            Dat is er om vragen hé! Aan 120 op gps die flikken voor knallen!
                            Euhhh de volle 124 hé. 😬😉

Sent from somewhere, using Tapatalk.

Comment

• Kan een politiewagen, of het nu een anonieme wagen is met burgerargenten of zelfs een gewone combi u verbaliseren voor sneller te rijden dan toegelaten wanneer de wagen in kwestie geen meetapparatuur heeft zoals die echte anonieme verkeerswagen van hen hebben? En er dus geen officiële meting is gebeurd.

Ik zou denken van niet, omdat dit niet via meetapparatuur is vastgesteld.

Comment

• Of dit kan weet ik niet, maar ik weet wel dat ze U gerust een half uurtje langs de kant kunnen houden voor een "controle van de papieren", zelfs al is het omdat ge hun tegen 124 voorbij ging...klote actie in het geval van El Greco, zijn wel belangrijkere zaken te doen me dunkt...

Vandaag hadden we mensen die het een goed idee vonden om de iPad onder de achterruitspiegel te hangen, op volle lichtsterkte. Want dat is blijkbaar aangenaam om te rijden, zo'n lichtbak die je nachtzicht verneukt...

Maar dit is wel de topper van vandaag Wij echt allebei facepalm tegelijkertijd in de auto

Last edited by TooTall; 04/01/2015, 18:31.
                                Mijn Skoda

Comment

• Heel interessant is het wanneer de hulpdiensten u voorbij komen met zwaailichten aan. Als het druk is ga je er best kort achter rijden. Zo ben ik eens tegen 160 Antwerpen buitengeraakt terwijl het op de autosnelweg heel traag was. Wel kort achterblijven want er zijn er veel die je lekkere plaatsje willen afsnoepen. En die flikken kijken op zo'n moment ook voor hun... En als je dicht genoeg blijft kunnen ze uw nummerplaat niet zien.
                                  K ga weer commentaar krijgen lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                    K ga weer commentaar krijgen lol
                                    Tsja...Als ge het zelf al weet...het is levensgevaarlijk en irritant ja...Ge zou niet de eerste zijn die zo een ongeval krijgt.

Wel amusant als er zo'n ambulance jager ook wilt meedoen achter een prio voertuig en daar achteraan schiet, dan moet de rest van de meute even een noodstopje doen.
                                    Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                      Kan een politiewagen, of het nu een anonieme wagen is met burgerargenten of zelfs een gewone combi u verbaliseren voor sneller te rijden dan toegelaten wanneer de wagen in kwestie geen meetapparatuur heeft zoals die echte anonieme verkeerswagen van hen hebben? En er dus geen officiële meting is gebeurd.

Ik zou denken van niet, omdat dit niet via meetapparatuur is vastgesteld.
                                      als jij alleen zit, en zij met 2 kunnen ze vanalles gaan uitvinden hoor. ben ooit zo klemgereden in anderlecht omdat de agenten beweerden dat ik met handrem een kruispunt over schoof (iets te snel gereden waardoor men achterste uitbrak, maar zeker geen handrem).
                                      klem gereden, uit de auto gesleurd, portefeuille hebben ze afgepakt terwijl ik op de grond lag.

na een 15min mocht ik dan toch recht staan en kreeg ik te horen was ik misdeed. moest wel ff lachen dan aangezien men handrem kapot was, ik een bonnetje met voorschot van de garage bijhad voor de bestelling van de nieuwe.
                                      heb een PV in de bus gehad dat chauffeur van nr plaat xxx-xxx niet geindentificeerd was, geen gordel droog en door het rood reed. ben die agent gaan opzoeken die op de PV stond en was zo een oude bureau flik en niet die 2 jongeren die me gestopt hadden.

klacht ingediend maar niks van gehoord, ook niks betaald. k wacht nog altijd op de 2 namen van die snotneuzen. ze hadden natuurlijk de pech dat een tram zowat 15min heeft stilgestaan achter mijn klemgereden voertuig.
                                      respect voor de anderlechtse politie heb ik niet, t zullen de eerste zijn die ik ram als ze mij nog eens klemrijden
                                      Last edited by ; 21/12/2014, 10:33.

Comment

• Deze morgen moest ik mijn ma gaan afzetten op zaventem rond 8 u, langs de autostrade:

- op a19 twee gasten die stonden te liften maar niets van opvallende kledij aanhadden, schrok nogal toen ik die zag zwaaien
                                        - op e17 een bompa in zo'n kashkai toestand zonder zijn lichten maar wel met zijn mistlichten op? Dan even zitten waarschuwen met 4 pinkers op en hij had het uiteindelijk door.
                                        - richting zaventem veel midden vak rijders, niet veel aandacht aan gegeven...
                                        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Een neger met franse 59 plaat. We gingen beide invoegen op de autostrade (komende van een tankstation). K'had het al in de mot want hij reed aan 60km/u de oprit op.
                                          Al een keer geflashed met de lichten om enigszins duidelijk te maken dat invoegen aan 60 niet gaat op een drukke E40. T'kalf had het duidelijk niet gezien want hij moest z'n fristi nog opendoen.
                                          Ik ga (ook aan 60) het 3de vak op en laat daarbij +- 6m tussen op hem, zodat hij zeker ook kan invoegen. Op bijna 2/3 van de invoegstrook, kijkt hij voor de eerste keer in zijn spiegel, ziet mij, en begint nog verder te vertragen -.-.
                                          Uiteindelijk trek ik vlug op zodat ik er voorbij ben en hij uiteindelijk toch kan invoegen. Op het moment dat ik er quasi voorbij (mijn achterbumper net niet voorbij z'n voorbumper) ramt hij bijna m'n auto en moet ik overtrekken naar links. Waarna meneer het nodig vindt om grootlichten te trekken, te gesticuleren en te kontplakken. Ik ben er niet trots op maar laten we zeggen dat hij daarna een paar keer de "Westfalia" op m'n trekhaakbol goed heeft kunnen lezen.

Comment

Working...
                                          X