Ge kunt nog zoveel veiligheidsystemen in een auto steken, als de bestuurder ze negeert helpt het niks.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenDie mens doet hetzelfde als jij, vriendelijk goedendag zeggen.
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenDaarnet reed er achter mij een monovolume zonder lichten (had ook geen DRL). Ik dan met mijn achterste mistlicht zitten spelen in de hoop dat die het zou doorhebben. Ja tarara, geen reactie. Dan wat verder ging het van 1 naar 2 rijvakken en die haalt mij in. Voor mij een tragere dus ik zet mij ook naar het linkervak, achter die monovolume. Nog steeds zonder lichten dus ik trek eens aan mijn grootlichten, maar dan ging hij terug naar het rechtervak. Dus ik haal hem dan in en zet mij er terug voor. Zag dan in mijn spiegels dat de wagen erachter ook al met zijn grootlichten aan het flikkeren was om die in de monovolume er attent op te maken. Terwijl stond zijn richtingaanwijzer naar rechts nog aan. 2km verder stond zijn richtingaanwijzer nog altijd naar rechts te pinken en zijn lichten nog altijd uit. Op dat stuk zelfs nog een hoop tegenliggers die met hun grootlichten zaten te flikkeren, gewoon 0,0 reactie van die mens
"NEE JONG DA BEDOEL IK NI, UW LICHTEN AANSTEKEN IDIOOT!". Eigen lichten af en terug aan helpt soms, maar das dan meestal enkel bij chauffeurs die eff verstrooid zijn en direct doorhebben wat ze misdoen. Die anderen zitten met hun gedachten wss bij de make-up..Last edited by Tomskii; 31/01/2015, 11:43.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten"NEE JONG DA BEDOEL IK NI, UW LICHTEN AANSTEKEN IDIOOT!".
Die mensen denken waarschijnlijk wat een flapdrol is me dat!Last edited by TooTall; 31/01/2015, 15:37.
Comment
-
Ik erger me aan onduidelijke situaties in het verkeer.
Zoals hier bijvoorbeeld, op de plek waar die Megane staat ligt er een fietspad. Dus fietsers hebben er voorrang. Maar dan tegelijk staat er ook een bord B1. Dus fietsers moeten ook voorrang verlenen. Logisch is het toch niet volgens mij.http://goo.gl/nO6LaC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenHerkenbaar. Ikzelf ben zo'n debiel die in de auto begint te praten "GE MOET UW LICHTEN AANDOEN" en dan ondertussen een hoop handbewegingen maken. Want natuurlijk kunnen die mij horen! En dan ook nog overdreven articuleren enzo...
Die mensen denken waarschijnlijk wat een flapdrol is me dat!
Comment
-
en engine stall. heeft dusgewoon zijn remmen dichtgegooid bij het slippen zonder uit versnelling te gaan.
en dan nog vlak aan bordje van zone 30...
ik zie er mij soms voorbij vliegen, waarbij ik voel dat men voorwielen grip verliezen en dan verwacht ik ook dat ze eens gaan schuiven. dat filmke was zo het voorbeeld en dat had HEEEL ERG kunnen aflopen had die frontaal op die andere geschoven. hopelijk heeft hij een lesje geleerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAudi replica velgen, platte zetel, 1 handje aantal stuur en wss budgetbanden en voila.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAudi replica velgen, platte zetel, 1 handje aantal stuur en wss budgetbanden en voila.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenHet gaat niet om die replica's eh. Met zo'n laag profiel breekt ge veel makkelijker los[edit, vooral als hij stug veert].
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOf gewoon te snel... .BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOp een oneffen wegdek inderdaad wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenHet gaat niet om die replica's eh. Met zo'n laag profiel breekt ge veel makkelijker los[edit, vooral als hij stug veert]. Hij zit inderdaad ver van't stuur.
Uitzonderingen bevestigen de regel uiteraard .BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenNiet persee idd, maar oudere wagens met replica velgen van een ander merk zijn meestal wel een bepaald type volk dat denkt dat ze perfect kunnen autorijden.
Uitzonderingen bevestigen de regel uiteraard .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenEffen ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDoor de flanken die minder meegeven?
Comment
Comment