Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ge kunt nog zoveel veiligheidsystemen in een auto steken, als de bestuurder ze negeert helpt het niks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
      Die mens doet hetzelfde als jij, vriendelijk goedendag zeggen.
      Hahahaha ja da zal wel da

Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
      Daarnet reed er achter mij een monovolume zonder lichten (had ook geen DRL). Ik dan met mijn achterste mistlicht zitten spelen in de hoop dat die het zou doorhebben. Ja tarara, geen reactie. Dan wat verder ging het van 1 naar 2 rijvakken en die haalt mij in. Voor mij een tragere dus ik zet mij ook naar het linkervak, achter die monovolume. Nog steeds zonder lichten dus ik trek eens aan mijn grootlichten, maar dan ging hij terug naar het rechtervak. Dus ik haal hem dan in en zet mij er terug voor. Zag dan in mijn spiegels dat de wagen erachter ook al met zijn grootlichten aan het flikkeren was om die in de monovolume er attent op te maken. Terwijl stond zijn richtingaanwijzer naar rechts nog aan. 2km verder stond zijn richtingaanwijzer nog altijd naar rechts te pinken en zijn lichten nog altijd uit. Op dat stuk zelfs nog een hoop tegenliggers die met hun grootlichten zaten te flikkeren, gewoon 0,0 reactie van die mens
      Ik heb meestal erger, ik licht dan en dan lichten die terug..

"NEE JONG DA BEDOEL IK NI, UW LICHTEN AANSTEKEN IDIOOT!". Eigen lichten af en terug aan helpt soms, maar das dan meestal enkel bij chauffeurs die eff verstrooid zijn en direct doorhebben wat ze misdoen. Die anderen zitten met hun gedachten wss bij de make-up..
      Last edited by Tomskii; 31/01/2015, 11:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
        "NEE JONG DA BEDOEL IK NI, UW LICHTEN AANSTEKEN IDIOOT!".
        Herkenbaar. Ikzelf ben zo'n debiel die in de auto begint te praten "GE MOET UW LICHTEN AANDOEN" en dan ondertussen een hoop handbewegingen maken. Want natuurlijk kunnen die mij horen! En dan ook nog overdreven articuleren enzo...

Die mensen denken waarschijnlijk wat een flapdrol is me dat!
        Last edited by TooTall; 31/01/2015, 15:37.
        Mijn Skoda

Comment

• mensen verstaan dat wel, als je oogcontact hebt

Comment

• Ik erger me aan onduidelijke situaties in het verkeer.
            Zoals hier bijvoorbeeld, op de plek waar die Megane staat ligt er een fietspad. Dus fietsers hebben er voorrang. Maar dan tegelijk staat er ook een bord B1. Dus fietsers moeten ook voorrang verlenen. Logisch is het toch niet volgens mij.
            http://goo.gl/nO6LaC
            2012 Renault Megane RS

Comment

• ni zichtbaar cash

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                Herkenbaar. Ikzelf ben zo'n debiel die in de auto begint te praten "GE MOET UW LICHTEN AANDOEN" en dan ondertussen een hoop handbewegingen maken. Want natuurlijk kunnen die mij horen! En dan ook nog overdreven articuleren enzo...

Die mensen denken waarschijnlijk wat een flapdrol is me dat!
                Hahaha exact, zitten roepen op mensen en dan doorhebben dat ze u niet kunnen horen, oeps

Comment

• Stoere jongen.

Comment

• Audi replica velgen, platte zetel, 1 handje aantal stuur en wss budgetbanden en voila.
                    BMW X5 45e

Comment

• en engine stall. heeft dusgewoon zijn remmen dichtgegooid bij het slippen zonder uit versnelling te gaan.
                      en dan nog vlak aan bordje van zone 30...

ik zie er mij soms voorbij vliegen, waarbij ik voel dat men voorwielen grip verliezen en dan verwacht ik ook dat ze eens gaan schuiven. dat filmke was zo het voorbeeld en dat had HEEEL ERG kunnen aflopen had die frontaal op die andere geschoven. hopelijk heeft hij een lesje geleerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Audi replica velgen, platte zetel, 1 handje aantal stuur en wss budgetbanden en voila.
                        Of gewoon te snel... .

Comment

Audi replica velgen, platte zetel, 1 handje aantal stuur en wss budgetbanden en voila.
                          Het gaat niet om die replica's eh. Met zo'n laag profiel breekt ge veel makkelijker los[edit, vooral als hij stug veert]. Hij zit inderdaad ver van't stuur.
                          30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                            Het gaat niet om die replica's eh. Met zo'n laag profiel breekt ge veel makkelijker los[edit, vooral als hij stug veert].
                            Op een oneffen wegdek inderdaad wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Of gewoon te snel... .
                              Kan ook uiteraard.
                              BMW X5 45e

Comment

Op een oneffen wegdek inderdaad wel.
                                Effen ook.
                                30 jaar Mr Yuge!

Comment

Het gaat niet om die replica's eh. Met zo'n laag profiel breekt ge veel makkelijker los[edit, vooral als hij stug veert]. Hij zit inderdaad ver van't stuur.
                                  Niet persee idd, maar oudere wagens met replica velgen van een ander merk zijn meestal wel een bepaald type volk dat denkt dat ze perfect kunnen autorijden.

Uitzonderingen bevestigen de regel uiteraard .
                                  BMW X5 45e

Comment

Niet persee idd, maar oudere wagens met replica velgen van een ander merk zijn meestal wel een bepaald type volk dat denkt dat ze perfect kunnen autorijden.

Uitzonderingen bevestigen de regel uiteraard .
                                    De statistieken zeggen dat alle lagen van de bevolking in de vangrail hangen hoor.

Comment

Effen ook.
                                      Door de flanken die minder meegeven?

Comment

Door de flanken die minder meegeven?
                                        Zoiets ja, de input wordt minder gespreid en ge gaat gemakkelijker even over de gripgrens. Ik heb het zelf niet lang geleden kunnen uitproberen met twee versies van dezelfde auto, een sportief geveerd en laagprofiel, de ander niet.Zelfs als er een fout zou zitten in mijn interpretatie , de ervaring wees wel in die richting.
                                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Tripje van 10 km:

- ene 30 à 40 rijden waar je 50 mag
                                          - mistlicht achter terwijl er geen mist of regen was
                                          - door het rood licht een kruispunt oversteken

man man

Comment

Working...
                                          X