Oorspronkelijk geplaatst door forn9
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Wat is het alternatief? Hem vastzetten, met risico dat zich er toch nog begint tussen te drukken? En dan zitten de mensen achter je nog eens in de shit. En als jij hem niet tussenlaat, maar degene achter je wel, heb je een gefrustreerde chauffeur achter je die waarschijnlijk je lekker gaat gatboren ed.,...
Een inschattingsfout kan je altijd maken, iedereen is wel eens gehaast...gewoon terug tussenlaten, en eens meewarig met je hoofd schudden zal al wel voldoende zijn denk ik?
EDIT verslaan op de valreep door Int3x0r!
Comment
-
Straf.
Ik neem net mijn voorrang van rechts, waar het duidelijk voorrang van rechts is. Die mens weigert te stoppen tot op het einde om dan met piepende banden tot stilstand te komen en dan heel zwaar naar mijn zwaaien met zijn middelvinger.
Ik snap het probleem niet echt? mss omdat ik met een duurdere wagen reed dan zijn opeltje en dat hij dat niet leuk vond?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk zou er hem tussen laten om het verkeer weer op gang te krijgen. Natuurlijk terwijl ik minachtend in m'n hand klap en hem een duimpje omhoog geef.Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenWat is het alternatief? Hem vastzetten, met risico dat zich er toch nog begint tussen te drukken? En dan zitten de mensen achter je nog eens in de shit. En als jij hem niet tussenlaat, maar degene achter je wel, heb je een gefrustreerde chauffeur achter je die waarschijnlijk je lekker gaat gatboren ed.,...
Een inschattingsfout kan je altijd maken, iedereen is wel eens gehaast...gewoon terug tussenlaten, en eens meewarig met je hoofd schudden zal al wel voldoende zijn denk ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenStraf.
Ik neem net mijn voorrang van rechts, waar het duidelijk voorrang van rechts is. Die mens weigert te stoppen tot op het einde om dan met piepende banden tot stilstand te komen en dan heel zwaar naar mijn zwaaien met zijn middelvinger.
Ik snap het probleem niet echt? mss omdat ik met een duurdere wagen reed dan zijn opeltje en dat hij dat niet leuk vond?
edit: nu ik er over nadenk, de laatste keer was volgens mij een 5-reeks... hij zal het niet leuk gevonden hebben dat het goedkope skoda'tje gelijk had2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Mij interesseert het merk allemaal niet echt, was trouwens niet op stap met een bmw
Het valt mij telkens gewoon op, hoe vuil mensen kijken, hoe jaloers die reageren of niet willen ritsen als ik mijn bmw van amper 4k € op stap ben.
Met mijn seat of met de mini van mijn vriendin zijn ze altijd vriendelijker.
Met de porsche is het helemaal een helBMW X5 45e
Comment
-
Ik kan in mijn gemeente elke dag op hetzelfde T-punt een ongeval forceren met voorrang van rechts. Het is al een tien-tal keer voorgevallen dat ik moet stoppen omdat die van links komen zo snel rijden dat ze absoluut niet kunnen stoppen. En kwaad dat die dan zijn als je daar achter rijd en eens flasht
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMij interesseert het merk allemaal niet echt, was trouwens niet op stap met een bmw
Het valt mij telkens gewoon op, hoe vuil mensen kijken, hoe jaloers die reageren of niet willen ritsen als ik mijn bmw van amper 4k € op stap ben.
Met de porsche is het helemaal een helThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk kan in mijn gemeente elke dag op hetzelfde T-punt een ongeval forceren met voorrang van rechts. Het is al een tien-tal keer voorgevallen dat ik moet stoppen omdat die van links komen zo snel rijden dat ze absoluut niet kunnen stoppen. En kwaad dat die dan zijn als je daar achter rijd en eens flasht
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenStraf.
Ik snap het probleem niet echt? mss omdat ik met een duurdere wagen reed dan zijn opeltje en dat hij dat niet leuk vond?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk kan in mijn gemeente elke dag op hetzelfde T-punt een ongeval forceren met voorrang van rechts. Het is al een tien-tal keer voorgevallen dat ik moet stoppen omdat die van links komen zo snel rijden dat ze absoluut niet kunnen stoppen. En kwaad dat die dan zijn als je daar achter rijd en eens flasht
Sent from somewhere, using Tapatalk.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMij interesseert het merk allemaal niet echt, was trouwens niet op stap met een bmw
Met de porsche is het helemaal een hel
Soms is het een echte hel, elke ochtend is het prijs! Je moet je er gewoon tss wringen en forceren, al laat ik mij niet van de wijs brengen.
Om hen een lesje te leren laat ik er dan telkens 2 voor, dan staan ze op springen achter mij
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Het ergste is dat wij dan weer de "dikkennekken" zonder respect zijn...
Wat een verzuurde wereld toch...
Comment
-
Een mens en zijn auto, het is soms iets raar. Doet me terugdenken aan een collega op mijn vorig werk waar ik een paar keer mee heb meegereden. Was een zeer toffe en vriendelijke gast, maar eens die achter zijn stuur kroop veranderde die precies in een halve psychopaat. Bij iedereen gatplakken, overal inhalen om toch maar de snelste te kunnen zijn, versleet meer claxons dan banden bij wijze van spreken... Je zag het echt aan zijn gezicht, altijd opgefokt achter het stuur.
Was dan ook de reden dat ik maar een keer of 3-4 met hem ben meegereden. Met die zijn manier van doen voelde ik me echt niet op mijn gemak naast hem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
Wat een verzuurde wereld toch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenWaart gij dat ofwa?BMW X5 45e
Comment
-
vandaag: achterligger die zit te flashen omdat ik 50 km/h rijdt in de bebouwde kom en dan vooral komt bumperkleven
na de derde keer ben ik toch eens op de rem gaan staan en dan had hij het precies begrepen. Afstand tussen ons was plotseling 4 maal zo groot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenvandaag: achterligger die zit te flashen omdat ik 50 km/h rijdt in de bebouwde kom en dan vooral komt bumperkleven
na de derde keer ben ik toch eens op de rem gaan staan en dan had hij het precies begrepen. Afstand tussen ons was plotseling 4 maal zo groot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenWat is het alternatief? Hem vastzetten, met risico dat zich er toch nog begint tussen te drukken? En dan zitten de mensen achter je nog eens in de shit. En als jij hem niet tussenlaat, maar degene achter je wel, heb je een gefrustreerde chauffeur achter je die waarschijnlijk je lekker gaat gatboren ed.,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenniet dat ik met een BMW rijd en minachtend doe over het in-fout-zijnde-voertuig, maar ik stop dan meestal gewoon vlak voor zijn/haar wagen en draai mijn ruit open. een simpele "voorrang van rechts" te zeggen en dan weg te rijden.
edit: nu ik er over nadenk, de laatste keer was volgens mij een 5-reeks... hij zal het niet leuk gevonden hebben dat het goedkope skoda'tje gelijk had
Comment
Comment