Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
    Waarom zijn er van die mensen die uit een zijstraat komen en geen voorrang hebben zich toch voor uw neus schieten en met een slakkengang optrekken, terwijl er achter u niemand rijdt en ze daarna konden invoegen zonder iemand te hinderen? Hoe werkt dat in die mensen hun hoofd? Soms denk ik dat ze dat expres doen. Als ze dan wat gas zouden bijgeven om zo rap mogelijk op snelheid te komen heb ik daar geen probleem mee, maar als ik dan op mijn rem moet trappen voor zo'n baviaan omdat die zijn gaspedaal maar 0,0000000000000001mm indrukt krijg ik wel het vlammend schijt! Krijg soms zin om die gewoon van de baan te rammen.

Maak het zelf jammer genoeg te vaak mee. Meestal is er dan achter mij niemand te bespeuren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noname Bekijk Berichten
      Daarnet aan tankstation een Nederlander met een C1. Eerst al een moeilijke bevalling eer het tankpistool in de vulopening zat en dan neemt die doodleuk 3 jerrycans uit de auto om te vullen. En daarna gaat hij in de shop een flesje cola halen, Ahja want hij heeft een pak geld uitgespaard. Ik beet bijna in mijn stuur. Hopelijk aan de grens controle en een boeteke voor hem.
      grenscontrole tussen nederland en belgie/ hahaha stel je voor back to the old days!

Comment

Net terug van Spoed (voet van de madam was zwaar omgeslaan thuis en ze heeft al tientallen keren haar ligamenten kapot gehad...), na ongeveer 2 uur waren we buiten (na een 20 minuutjes was de foto al genomen, merendeel van de tijd was het wachten op het verdict van de dokter) Dus we hebben ongeveer 1.5 uur tussen het zondagavond volk gezeten wat daar binnenzat. 2 (werk)mensen onder de 30 die een blessure hadden opgelopen, en +/- 15 mensen +50, allemaal ladderzat. Of op hun bakkes gegaan, of gevochten, of zo zat dat ze niet meer konden gaan,...het was plezant, zelfs een interventie van de Politie mogen meemaken omdat de enige andere "jongere" medemens van een ander geloof en huidskleur keet begon te schoppen omdat hij al een half uur aan het wachten was, en dat het feit dat de man met uitstralende pijn in zijn linkerarm eerder geholpen werd dan hij met zijn gespleten lip. Dat was rasiscme volgens hem.

Enfin, na een lange avond eindelijk naar huis, rij door onze straat met een VW Passat achter mij (zone 50), ik doe mijn pinker aan naar links om de inrit in te slaan en vertraag, begint die toch niet langzaam op te schuiven naar het midden en wilt die voorbij...Die was helemaal niet hard aan het rijden of aan het gatplakken ofzo, en dat was ook niet een bruusk maneuver dat die deed, gewoon op haar dooie gemak uitwijken en langs mij komen terwijl ik afdraai. Ik keek in de auto, was een vrouw die totaal ongeïntereseerd stond te wachten (op het verkeerde rijvak) tot ik wegwas.

WTF?
        Mijn Skoda

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
          Net terug van Spoed (voet van de madam was zwaar omgeslaan thuis en ze heeft al tientallen keren haar ligamenten kapot gehad...), na ongeveer 2 uur waren we buiten (na een 20 minuutjes was de foto al genomen, merendeel van de tijd was het wachten op het verdict van de dokter) Dus we hebben ongeveer 1.5 uur tussen het zondagavond volk gezeten wat daar binnenzat. 2 (werk)mensen onder de 30 die een blessure hadden opgelopen, en +/- 15 mensen +50, allemaal ladderzat. Of op hun bakkes gegaan, of gevochten, of zo zat dat ze niet meer konden gaan,...het was plezant, zelfs een interventie van de Politie mogen meemaken omdat de enige andere "jongere" medemens van een ander geloof en huidskleur keet begon te schoppen omdat hij al een half uur aan het wachten was, en dat het feit dat de man met uitstralende pijn in zijn linkerarm eerder geholpen werd dan hij met zijn gespleten lip. Dat was rasiscme volgens hem.

Enfin, na een lange avond eindelijk naar huis, rij door onze straat met een VW Passat achter mij (zone 50), ik doe mijn pinker aan naar links om de inrit in te slaan en vertraag, begint die toch niet langzaam op te schuiven naar het midden en wilt die voorbij...Die was helemaal niet hard aan het rijden of aan het gatplakken ofzo, en dat was ook niet een bruusk maneuver dat die deed, gewoon op haar dooie gemak uitwijken en langs mij komen terwijl ik afdraai. Ik keek in de auto, was een vrouw die totaal ongeïntereseerd stond te wachten (op het verkeerde rijvak) tot ik wegwas.

WTF?
          Ok mijn dag was shit, maar jij wint wel met glans...

Comment

Fietsers kunnen soms overdrijven. Als ik van m'n oprit rij, moet ik achterwaarts de straat op, maar de auto's staan aan mijn kant geparkeerd. In de winter/herst zijn die hun ramen dan ondoorzichtig dus ik kom daar aan een slakkengang uit. Deze ochtend kwam daar zo een wannabe Tommeke boonen aangevlogen. Ik moet zeggen dat je die echt niet zag komen. Dan nog kon ik tijdig remmen (vanaf m'n slakkengang) . Meneer werd haast hysterisch.

Ben er dan verderop in de straat gaan naast rijden om sorry te zeggen dat de zichtbaarheid echt nihil was. Begon em weer dat ik zo een typisch bmw lulletje was. Heb per direct m'n toon gewijzigd en een paar keer herhaald of em een plat handje moest hebben. Geen reactie meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Fietsers kunnen soms overdrijven. Als ik van m'n oprit rij, moet ik achterwaarts de straat op, maar de auto's staan aan mijn kant geparkeerd. In de winter/herst zijn die hun ramen dan ondoorzichtig dus ik kom daar aan een slakkengang uit. Deze ochtend kwam daar zo een wannabe Tommeke boonen aangevlogen. Ik moet zeggen dat je die echt niet zag komen. Dan nog kon ik tijdig remmen (vanaf m'n slakkengang) . Meneer werd haast hysterisch.

Ben er dan verderop in de straat gaan naast rijden om sorry te zeggen dat de zichtbaarheid echt nihil was. Begon em weer dat ik zo een typisch bmw lulletje was. Heb per direct m'n toon gewijzigd en een paar keer herhaald of em een plat handje moest hebben. Geen reactie meer.
              Da is. Fietsers denken echt dat alleen de baan van hen is, want zij zijn de zwakke weggebruikers. De ergste zijn die met hun strak pakske en hun lichtgewicht fiets maar wel een serieus ton hebben hangen

vandeweek ook wat meegemaakt. Mijn straat is een relatief smalle straat waar aan 2 kanten geparkeerd mag worden en op het einde van de straat is er steeds een 90 graden bocht. Ik draai die in na tussen 2 camionetten door steekt een madam over die haar 2 kleinkinderen vooruit duwt om over te steken .

die zie mij redelijk hard remmen en blijft dan int midden vant straat staan nog wat praten tegen een buur terwijl die kindere verdwenen zijn. Ben er dan maar zeer kort langs gereden. Dat is trouwens dezelfde madam die zegt dat mijn vriendin te snel en te luid rijdt (een gewone mini) da ik vlieg int straat en bruut ben ( ik parkeer mijn auto nu wel redelijk gezwind in een parkeervak) en teveel lawaai maak met de porsche. Dat is allemaal niet goed voor de planten in haar voorhof zegt ze

Strafste van al is de opvoeding van sommige ouders.
              bij mij wat verder is en school, de gemeente heeft daar een scherp verhoog gelegd, met een zebrapad en ne vaste agent. En toch zijn er nog ouder die ergens hunne auto me 4 pinkers zetten op straat, hunne kleine eruit laten en gewoon zo oversteken waar ze het dichtste bij zijn.
              BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Da is. Fietsers denken echt dat alleen de baan van hen is, want zij zijn de zwakke weggebruikers. De ergste zijn die met hun strak pakske en hun lichtgewicht fiets maar wel een serieus ton hebben hangen

vandeweek ook wat meegemaakt. Mijn straat is een relatief smalle straat waar aan 2 kanten geparkeerd mag worden en op het einde van de straat is er steeds een 90 graden bocht. Ik draai die in na tussen 2 camionetten door steekt een madam over die haar 2 kleinkinderen vooruit duwt om over te steken .

die zie mij redelijk hard remmen en blijft dan int midden vant straat staan nog wat praten tegen een buur terwijl die kindere verdwenen zijn. Ben er dan maar zeer kort langs gereden. Dat is trouwens dezelfde madam die zegt dat mijn vriendin te snel en te luid rijdt (een gewone mini) da ik vlieg int straat en bruut ben ( ik parkeer mijn auto nu wel redelijk gezwind in een parkeervak) en teveel lawaai maak met de porsche. Dat is allemaal niet goed voor de planten in haar voorhof zegt ze

Strafste van al is de opvoeding van sommige ouders.
                bij mij wat verder is en school, de gemeente heeft daar een scherp verhoog gelegd, met een zebrapad en ne vaste agent. En toch zijn er nog ouder die ergens hunne auto me 4 pinkers zetten op straat, hunne kleine eruit laten en gewoon zo oversteken waar ze het dichtste bij zijn.

Zoals jij wel weet werk ik op een school, vorige vrijdag is er een oma tegen gereden omdat ze in haast en spoed haar kleinzoon wou ophalen, er was geen parking meer dus heeft ze zich zo dicht tegen de mijne willen parkeren met de gevolgen dat haar trekhaak mijn bumper naar de eeuwige jachtvelden heeft gestuurd.

Mevrouw wilt vluchtmisdrijf plegen door rap door te rijden, helaas voor haar, was dit buiten mijn collega gerekend die haar doen stoppen heeft.

Als zelfs oma's dit al gaan beginnen doen dan is het ver gevorderd.

Comment

Deze morgen blijkbaar ongeluk gebeurd aan de afrit Lokeren richting Gent. Ik rijd oprit op richting Antwerpen, voor mij klein camionetje en daarvoor grote vrachtwagen. Kerel in vrachtwagen besluit aan het einde van de oprit (en dus begin autostrade) te vertragen tot 30km/h om eens naar de file aan de overkant te kijken.
                  Meneer had blijkbaar niet door dat het verkeer aan onze kant wel nog tegen normale snelheid reed en al de rest, door zijn idiote actie, tegen 30km/h moest invoegen!
                  Eens getuut en kerel thumbs up gegeven, maar kreeg licht en klankconcert in de plaats, waar halen ze die debielen toch altijd!?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                    Deze morgen blijkbaar ongeluk gebeurd aan de afrit Lokeren richting Gent. Ik rijd oprit op richting Antwerpen, voor mij klein camionetje en daarvoor grote vrachtwagen. Kerel in vrachtwagen besluit aan het einde van de oprit (en dus begin autostrade) te vertragen tot 30km/h om eens naar de file aan de overkant te kijken.
                    Meneer had blijkbaar niet door dat het verkeer aan onze kant wel nog tegen normale snelheid reed en al de rest, door zijn idiote actie, tegen 30km/h moest invoegen!
                    Eens getuut en kerel thumbs up gegeven, maar kreeg licht en klankconcert in de plaats, waar halen ze die debielen toch altijd!?
                    Dat is daar toch altijd iets, ofwel racen ze dienen oprit op (omwille van de toffe bochtencombinatie) ofwel tergend traag.

Comment

zou je ni beter wachten tot je wat ziet, bmw-er, leg een aftrekkerke in je kar desnoods mét logo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        zou je ni beter wachten tot je wat ziet, bmw-er, leg een aftrekkerke in je kar desnoods mét logo
                        T'zijn niet zijn ramen hé maar die van de wagens die in de straat staan
                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

azow, ik was wat rap met mijn oordeel

maar dat plat handje draagt toch een logo

Comment

Met logo? Een sticker op de auto met "Aftrekkertje aan boord" gaat toch verkeerd begrepen worden denk ik. Maar ik moet zeggen, als ik achteruit uit de garaasj moet is't ook miserie. Net omdat ge het traag doet denken alle fietsers 'ik kan er nog net langs', waardoor ge nog trager gaat, en waardoor er nog meer denken dat ze er nog net langs kunnen.
                            30 jaar Mr Yuge!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              Dat is daar toch altijd iets, ofwel racen ze dienen oprit op (omwille van de toffe bochtencombinatie) ofwel tergend traag.
                              Al een chance dat die oprit in het begin breed genoeg is om nog voorbij te kunnen steken

Comment

vanmorgen kon ik weer mijn fiets in een autodeur parkeren, als ik wou...
                                ik rij op de grote baan achter het station van leuven. aan de volgende lichten (300meter verder, staat op rood) moet ik rechtdoor. er is een fietspad MET witte streeplijnen (dus geen fietssuggestiestrook). een aantal autos rijd mij voorbij. er is een rijstrook naar links, en 1 naar rechts. er rijd een autootje zonder rijbewijs op het linkse. hoor ik een zwaar dieselcamionette goed in toeren gaan, vliegt die er rechts voorbij (rechts inhalen, inhalen op voorsorteringsstrook om daarna weer de andere te pakken, en dit allemaal in zone 30!!! ).
                                ondertussen rijden nog wat autos voorbij terwijl ik het licht nader. er staan 2 autos op de strook om naar rechts te gaan(voor het licht hebben ze al 2vakken om naar rechts te gaan) en 2 autos achter elkaar voor links af te draaien (die witte camionette mer daarachter het 45km/h autootje). terwijl ik aankom, springt het licht op groen. ik WEET dat ik daar men remmen al moet vasthouden, want t is er anders elke dag koekenbak. de rechtse draait af en kruist het fietspad ZONDER kijken, ik in de noodrem (de lichten staan een goei 6-8meter VOOR het effectieve kruispunt, dus ik kan weeral optrekken). zijn passagier heeft mijn goed gezien want mijn felle LED lamp scheen in zijn gezicht toen ze vlak voor mij passeerden. de 2de autos die afdraaide op het middevak (dewelke mij in principe niet kon zien) remde wel correct voor mij. waarschijnlijk had die er op gelet dat hij een fietser voorbij was gegaan die ook naar die verkeerslichten toe reed.

misschien moet ik urbanus zijn helm met blauw zwaailicht (hector) maar aanschaffen als fietshelm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                                  Ook op die auto's zal een aftrekkertje met logo's toch wel werken.

Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Begon em weer dat ik zo een typisch bmw lulletje was. Heb per direct m'n toon gewijzigd en een paar keer herhaald of em een plat handje moest hebben.

Had ie alsnog gelijk!
                                    Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                      Al een chance dat die oprit in het begin breed genoeg is om nog voorbij te kunnen steken

Geweet het dan toch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                                        Achteruitrijcamera met splitview zou je hierbij kunnen helpen. Echt handig...als je camera proper is tenminste...
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik zal z'n billen spanken met een houten lat met het bmw logo erin.

Comment

Working...
                                          X