Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
RIP Den borre!
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenAlsof die buschauffeur dat beter zou hebben kunnen doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenEen Hollander kan alles beter he als je ze mag geloven.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenOmdat je me niet verwittigde!
Hoe lang zit ge daar? Volgende week woensdag/donderdag passeer ik weer!
Ben altijd graag in Fryslan, mooie natuur, prachtige wegen en veel mokkels! ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenErgernis van gisteren morgend toen ik naar het werk reed.
Ik rij op de N80, kom aan de lichten met de kruising met de weg Zepperen - Melveren. Licht is groen dus ik kan door rijden, de vrachtwagenchauffeur die van rechts (Zepperen) komt, denkt daar anders over en vlamt gewoon voor mij in waardoor ik alles moet dichtsmijten.
Ik kon immers geen kant uit, want links van mij reden ook al auto's.
Gelukkig zat er niks achter mij, want dan was dit niet goed afgelopen.
Toen zat er een vrachtwagen achter mij en was vol in de remmen gaan geen optie dus na wat afremmen er rechts over de pechstrook voorbij gegaan.
Er gaat een dag komen dat het daar voor iemand slecht gaat aflopen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
-
Ja, is wel van gisteren avond, was dus wel goed wakker.
Was gewoon een toevoeging aan het bericht, maar aangezien er al wat gepost was na het origineel heb ik dat via een quote gedaan.
Is de eerste keer dat ik dat hier op het forum op die manier doe.
Maar je moet maar eens opletten, er zijn wel meer forummers die dat al eens doen. En gek genoeg spreken ze soms zelfs zichzelf tegen in de reactie op hun eigen quote.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk BerichtenDan is dat de laatst 2 jaar toch verandert toen ik nu bijna jaar geleden een nieuwe fiets wou kopen heb ik verschillende winkels afgelopen en was voorlicht allemaal naafdynamo en achterlicht op batterijen. En heb er toen ook naar gevraagd en kreeg dan het antwoord dat da gedaan kon worden maar nadelig was voor het zicht met de lamp vooraan. En een naafdynamo in het achterwiel heb ik nog nooit gezien het is niet omdat het een dik naaf is dat het een dynamo is je hebt ook binnenversnellingen een die zitten ook in de naaf.
Er zijn een paar merken die ook achterlicht op naafdynamo aansluiten, weet niet meer goed welke.
Uitleg die wij toen kregen was dat meeste merken dat niet deden om problemen ivm. kabelbreuken te vermijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenMocht men een boete van €150 voor linksrijders opleggen en een maand intensieve controles doen dan is de staatsschuld direct weggewerkt.
Dat is best wat links rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDe staatsschuld bedraagt 36.000 Eur per inwoner of 72.000 Eur per werkende inwoner.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mint Sauce Bekijk Berichten1 van mijn collega's zou heel graag zijn persoonlijk aandeel aan de staatsschuld, dus die pakweg 50.000 euro, gewoon in 1 keer afbetalen, en dan de rest van zijn leven (en dat van zijn kinderen) maar half zo veel belasting betalen (de helft van de belastingsinkomsten zou gebruikt worden om de jaarlijkse rente op onze staatsschuld te betalen...). Geef hem eens ongelijk.
Zeg tegen uw collega dat hij die € 50.000 overschrijft naar mijn rekening, ik zorg ervoor dat het geld op de juiste plaats terecht komt...
Comment
-
Sinds dat ze dat lichtactieplan hebben gestart om een miljoentje te besparen op de elektriciteitsrekening van de straatlichten, is het toch miserie ze. Er gaat geen keer voorbij dat ik op de baan ben, het regent, het donker is en de lichten niet aan zijn. En dankzij onze debiele keuze voor SMA blijft het regenwater ook nog eens een hele nacht op de rijbaan liggen ipv het kan wegsijpelen, dus je hebt zoveel langer last van opspattend water van je voorligger, en verminderde grip door de film van water op het niet-poreuze wegdek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenBegint tegenwoordig inderdaad vervelend te worden. Ik rij 's morgens tegenwoordig met de ledlichtjes aan om de baan wat beter te verlichten, anders is't een ramp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk had woensdagavond nog een spannend momentje toen ik aan 90 per uur over een baan waar je 90 mag in een modderspoor van een tractor terecht kwam met de moto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenGisteren op stap. Ik kocht nog snel zo een groot doosje van die Frisk muntjes. Bleek dat in een blik te zitten zodat het zonder ophouden rammelde in de auto. Gelijk waar ik het stak. Toen in m'n broek. Uiteindelijk woest in de koffer gelegd.
Comment
Comment