Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    5€ in de pocket vs naft om naar daar te rijden en tijd...
    Net op Google maps gekeken, het was exact 400m van mijn normale route af. Heeft me véél minder geld (en vooral tijd) gekost dan naar de Post gaan en daar staan aanschuiven achter de volgende 5 personen;

1. Gepensioneerde die haar pensioencheque komt innen
    2. Zelfstandige die er 100 enveloppen komt afgeven
    3. Gepensioneerde die haar pensioencheque komt innen
    4. Iemand die de nieuwste reeks limited-edition postzegels van Kuifje wil hebben
    5. Gepensioneerde die haar pensioencheque komt innen
    Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
      En viel dat mee, sturen vanuit de koffer?
      Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
      zit Int3x0r dan in de koffer? of heeft die zijn broek met de frisk muntjes in de koffer gelegd?
      Rondrijden zonder broek hou ik liever tot ik gepensioneerd ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Al 4 keer meegemaakt, ook 4 keer klacht neergelegd en daar tillen ze niet zwaar aan.
        4de keer was erover, ik zie hem toekomen op zijn brommerken en ik stap buiten om hem te gemoet te komen, die steekt rap dat briefje in mijn postbus en rijdt dan door.

Mijnen buur was getuige maar dat mag dan allemaal van die man. Ik probeer Bpost zoveel mogelijk te vermijden.
        Die had dat pakje waarschijnlijk niet eens bij, gewoon op de post laten liggen.
        Zijn blijkbaar van die zaken dat sommige van die mannen doen, heb ik al enkele keren gehoord van de vaste postbode die hier op de straat komt.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Gisteren avond zat er weer een tractor op de N80, stuk na de Mercedes garage waar het een autoweg word en er geen tractoren op mogen.
          En vandaag was dat opnieuw het geval, die mannen negeren dat gewoon dat ze daar niet mogen komen.
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Al 4 keer meegemaakt, ook 4 keer klacht neergelegd en daar tillen ze niet zwaar aan.
            4de keer was erover, ik zie hem toekomen op zijn brommerken en ik stap buiten om hem te gemoet te komen, die steekt rap dat briefje in mijn postbus en rijdt dan door.

Mijnen buur was getuige maar dat mag dan allemaal van die man. Ik probeer Bpost zoveel mogelijk te vermijden.
            aha, zo gebeurd dat dus. regelmatig werden er pakketten geleverd, elke keer savonds een papierke dat ik niet thuis was. men vrouw en kind zijn de hele dag thuis. mijn vrouw staat nu al vroeg op om in de keuken te zitten wachten, en toch weer een papierke in de bus. ik al kwaad geweest op haar dat ze de bel dus weer niet gehoord heeft.

ik heb ook al een paar keer pakketten geleverd gekregen van postnl en die worden correct geleverd. 30min op voorhand smsje dat ze afkomen en steeds correct aangebeld.
            bij het volgende pakket met de belgische post, ga ik een webcam aan de slaapkamer venster zetten. als ik de postbode dan een kaartje zie insteken (garagedeur) ipv aan te bellen aan de voordeur, dan zal ik eens mijn gedacht zeggen bij de post.
            ook zal ik de afzender op de hoogte stellen van deze praktijken (ik koop namelijk altijd in het buitenland, en t is de post hier die de pakketten lokaal afhandeld. ben eens benieuwd wat de duitse post van de belgische praktijken zal vinden. immers verliezen die ook klanten als ik met DHL of TNT laat versturen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Gisteren avond zat er weer een tractor op de N80, stuk na de Mercedes garage waar het een autoweg word en er geen tractoren op mogen.
              En vandaag was dat opnieuw het geval, die mannen negeren dat gewoon dat ze daar niet mogen komen.
              Het is echt erg dit jaar. Cowboys zijn het, elke avond rond een uur of 2200 komen er een stuk of 4-5 zware tractors voorbij hier (gaan terug naar hun stalplaats vermoed ik). Die dingen komen hier door een zone 50 tegen 65-70 (staat zo'n signalisatiebord dat je snelheid weergeeft), meestal gastjes van een jaar of 15 met de GSM aan het oor en een Redbulleke in de andere hand, en liefst nog het vriendinneke of het kleine broertje gezellig mee op de leuning van de zetel. En dan kijken de mensen nog raar op van een ongeval met tractoren, ik snap dat goed genoeg...
              Mijn Skoda

Comment

• Ja, en dat is dan bijna het dubbele van de snelheid dat ze wettelijk gezien mogen rijden.

Op de site van HBvL gezien dat er in Tienen een wielertoerist aangereden is door een tractor, de wielertoerist is ondertussen overleden.

Comment

• Is mij vrijdag ook opgevallen. Ik reed achter een tractor met op den trailer int groot '40km/h', maar hij zat wel vrolijk tegen 60 te tuffen.
                  2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Ik kijk altijd de prijs na op bpost, en ze hebben mij dat nog nooit gelapt.

5€ in de pocket vs naft om naar daar te rijden en tijd...
                    Alst ma achter uwen hoek is dan is da ni veel tijd he.
                    RIP Den borre!

Comment

Die had dat pakje waarschijnlijk niet eens bij, gewoon op de post laten liggen.
                      Zijn blijkbaar van die zaken dat sommige van die mannen doen, heb ik al enkele keren gehoord van de vaste postbode die hier op de straat komt.
                      Volgende keer zit ik erachter en rij ik hem klem.

Op het postkantoor verdedigen ze dus dat soort toestanden, ik kreeg de stempel dat ik een moeilijk persoon was.
                      Mijn antwoord was dat als Bpost een prive bedrijf zou zijn ze 70% buiten moeten zetten wegens niet capabel, inclusief u..

Het was opeens stil en ben vertrokken, sindsdien regel ik zoveel mogelijk met Post.nl.

Comment

Volgende keer zit ik erachter en rij ik hem klem.

Op het postkantoor verdedigen ze dus dat soort toestanden, ik kreeg de stempel dat ik een moeilijk persoon was.
                        Mijn antwoord was dat als Bpost een prive bedrijf zou zijn ze 70% buiten moeten zetten wegens niet capabel, inclusief u..

Het was opeens stil en ben vertrokken, sindsdien regel ik zoveel mogelijk met Post.nl.
                        Ik heb hier ook eens mijn beklag over gemaakt bij het lokale postkantoor van mijn deelgemeente. Er werd een briefje in de bus gestoken, zonder zelfs aan te bellen (ik was thuis en zou het dus gehoord hebben).

Op het lokale kantoor vertelden ze me dat ik moest bellen naar het algemene nummer, om een klacht in te dienen, maar dan kom je in een algemeen contact center terecht.

Ik zei dat ik het nut niet inzag van direct een klacht in te dienen (gezien het de eerste keer was dat dit gebeurde), en dat een eenmalige terechtwijzing van de persoon in kwestie mijns inziens de boodschap ook al duidelijk zou maken.

Die persoon beweerde toen zelfs dat zij niet konden bellen naar het hoofd postkantoor omdat ze daar niet eens een nummer van hadden, en dat de enige mogelijkheid hun algemeen nummer was.

Dat is dus een muur waar je op stoot. Sindsdien is het wel niet meer gebeurd.

Comment

• Ja heb vroeger voor een klacht naar dat nummer gebeld... Ook geen kloten waard.

Doe de moeite niet. bpost gewoon vermijden. Alhoewel ik moet zeggen dat ik sinds ik verhuisd ben geen problemen meer heb.

Comment

Doe de moeite niet. bpost gewoon vermijden. Alhoewel ik moet zeggen dat ik sinds ik verhuisd ben geen problemen meer heb.
                            Hangt idd veel af van uw lokaal postkantoor en het personeel daar (en dat zou niet mogen)

Ik ga ook wel eens in het Postpunt in Gingelom, en daar betaal je dan wél braaf de tarieven volgens de website. En daar haasten ze zich ook als er mensen staan te wachten. In Alken mag je alleen zijn of de 10de wachtende, daaaat zaaaaal aaaaaaltijd even traaaaag gaan...en dan nog een babbelke doen over het weer, waarom niet hé!?
                            Mijn Skoda

Comment

• De actieradius van een V60 plug-in hybrid stijgt blijkbaar enorm als je de richtingaanwijzers niet gebruikt...

Comment

• Toch logisch, die dingen zuipen stroom

Of misschien was het een ex BMW rijder, die kennen immers geen richtingaanwijzers

Comment

Toch logisch, die dingen zuipen stroom

Of misschien was het een ex BMW rijder, die kennen immers geen richtingaanwijzers
                                  Ik herhaal: ik gebruik altijd m'n richtingaanwijzers. Dat premium gevoel van dat pookje.

:p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                    Ik herhaal: ik gebruik altijd m'n richtingaanwijzers. Dat premium gevoel van dat pookje.

:p
                                    Ge weet wat ze zeggen he: "De uitzonderingen bevestigen de regel"

Comment

• Daarstraks hier in Gent, kom terug van school gefietst tegen een uur of zes en met het slecht weer vandaag was het echt al zo goed als pikdonker. Een moeder op de fiets met een karreke achter waar haar kind in zat, nergens verlichting te bespeuren. Ofja, ze had een achterlicht onder haar zadel maar dat zag je niet als je achter haar zat door die kar. Geen voorlicht of een licht/reflector op dat karreke. Niet te snappen. Ik wil de krantenkoppen wel eens zien als ze haar kar met kind onder een dikke SUV mag gaan uitpeuteren. Snap zelfs al niet dat mensen hun kind toevertrouwen aan zo een kar achter de fiets in een drukke stad.

Comment

• Maakt idd gene zak uit. Fietsers hebben ALTIJD voorrang. Toch???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                          Maakt idd gene zak uit. Fietsers hebben ALTIJD voorrang. Toch???
                                          Alleen bij een doorlopend fietspad he, anders moeten ze zich ook gewoon aan de regels houden.

Comment

Working...
                                          X