Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenVeel oversteekplaatsen en rotondes hebben haaientanden voor de fietsers, maar dat zien ze blijkbaar niet goed.
Als ik fiets dan ga ik nooit uit van hier heb ik voorrang. Je bent een zwakke weggebruiker en wat heb je aan voorrang als je 3 maand in het gips ligt.
Rijdt er dan meer eens tegen, "onee moordernaar, wegpiraat, zot blablabla"BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
Ben al benieuwd naar de comments op dat artikel op HLN zelf, ik ga al popcorn halen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk probeer die HLN comments te mijden, maar het is soms sterker dan mezelf. Dan voel ik mezelf afglijden in een donker hol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenja men botten.
doorlopend fietspad of niet, als een lijnbus het fietspad kruist aan zijn halte, wordt ge met u botten omver gereden.
en volgens de wet heeft een bus in bebouwde kom voorrang aan zijn halte op het andere verkeer
Maar dan weer wel van de mensen die op- en afstappen.Last edited by knight-rider; 04/11/2014, 21:50.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Alle bushaltes die mijn pad kruisen op weg naar school liggen rechts van het fietspad. Maarja, Gent is ook geen voorbeeld als het om fietsinfrastructuur gaat. Toen ik hier pas op kot zat kreeg ik een beetje een culture shock toen het op fietsen aankwam. maar dergelijke taferelen zoals ik gisteren gepost had zie ik dagelijks: vader die met zijn kinderen die voor hem fietsen met elk ne mountainbike zonder licht in het donker. Maar meneer zelf had wel een achterlicht en dat is tenslotte genoeg aangezien hij achter hen fietst.
Comment
-
auto die van rechts volledig uitwijkt naar links, bijna tegen de middenberm, brusk aan het stuur trekt en terug naar het middenvak zwalmt. ondertussen iedereen zwaar op de rem mogen gaan staan want ze ging niet rapper dan 100km/h
ik passeer de wagen en zie een vrouw die zenuwachtig iets in de handtas aant zoeken is... ik gok op de gsmlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenGisteravond op een duistere snelweg een auto tegengekomen zonder licht, en eentje met enkel standlicht aan.
Gisteren wel iets raars voorgehad, de lichtsensor van de auto begon schijnbaar te flippen. Constant lichten aan, lichten uit, lichten aan, ...
Eerste keer dat ik dat meemaak, en rij toch wel vaker als het zo al begint te schemeren.
Dan maar zelf de lichten aan gezet zodat ze bleven branden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Als ge eens wist wat wij allemaal vinden als we zwerfvuil gaan rapen ...Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Iedereen die wat uit zijn wagen zwiert een maandje meehelpen of een maand pensioen opbouw kwijt.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ik snap dat niet, ge doet dat toch niet? Alé het enige afval dat ik heb in de wagen is een rekeningske of ticketje bv. Dan vliegt dat in de middenconsole en als ik thuiskom pak ik dat meestal mee.
Waar ik het ook van krijg is als mensen hun sigarettenpeuken buitensmijten hé, niet normaal...
Comment
Comment