Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja echt schandalig wat sommige mensen zo maar langs de weg smijten.

Wij doen normaal gezien maandelijks alle gewestwegen rond Hasselt.

Het ergste is, als je een stuk gedaan hebt en passeert er zelfs dezelfde dag nog opnieuw, dan liggen er al terug dingen ...
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Pfff .... mijn vrouw heft een horeca zaak ... de mensen hebben total geen respect voor iets of iemand anders... Onbeleefd tegen personeel, dingen gewoon op de grond smijten, zakske chips helemaal openscheuren zodat de 4 kids er van kunnen eten (lekker gierig ) maar met als gevolg dat er meer chips op de grond ligt dan op tafel...
      Ik verschiet van niks meer...

Pas op, 't is niet de meerderheid van de mensen die zo is, maar een 'minority' kunt ge't ook niet noemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
        Over BMW gesproken
        HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Blijkbaar zijn dat zelfrijdende auto's geworden...
        haha ja lol, ze reppen niks over de chauffeur ...
        't zal nen allochtoon zijn, en dan zouden ze kunnen worden vervolgd wegens racisme als ze dat zouden vermelden :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
          Er wordt een goede 3000 ton zwerfvuil per jaar in vlaanderen opgehaald, dat betekent 10 ton per dag.
          Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Iedereen die wat uit zijn wagen zwiert een maandje meehelpen of een maand pensioen opbouw kwijt.

Sent from somewhere, using Tapatalk
          Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
          Ik snap dat niet, ge doet dat toch niet? Alé het enige afval dat ik heb in de wagen is een rekeningske of ticketje bv. Dan vliegt dat in de middenconsole en als ik thuiskom pak ik dat meestal mee.
          Waar ik het ook van krijg is als mensen hun sigarettenpeuken buitensmijten hé, niet normaal...
          Het degoutantste vind ik de rokers. Blijkbaar is dat voor hun aanvaardbaar dat ze hun peuken op de grond smijten en eens uitduwen met de voet Schandalig

Comment

• Inderdaad het is gewoon en gewoonte da ge da doe. Zonder daar bij na te denken. Heb da ook gedaan tot iemand mij daar eens op wees. En op veel openbare vuilbakken zit een plaatje met gaatjes in waar je ze op kan doven en daarna weg gooien in de vuilbak. Maar ben nu ook al bijna 10 maand gestopt eigenlijk veel beter merk dat ook super hard aan mijn conditie
            RIP Den borre!

Comment

• 4 led spots "warm wit" kopen ter vervanging van je halogeen. Het licht testen en dan zien dat je eens gezellige woonkamer er uit ziet als de kantine van FC Zwevegem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                4 led spots "warm wit" kopen ter vervanging van je halogeen. Het licht testen en dan zien dat je eens gezellige woonkamer er uit ziet als de kantine van FC Zwevegem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                  Inderdaad het is gewoon en gewoonte da ge da doe. Zonder daar bij na te denken. Heb da ook gedaan tot iemand mij daar eens op wees. En op veel openbare vuilbakken zit een plaatje met gaatjes in waar je ze op kan doven en daarna weg gooien in de vuilbak. Maar ben nu ook al bijna 10 maand gestopt eigenlijk veel beter merk dat ook super hard aan mijn conditie
                  En hoe vaak zie je geen grof vuil staan bij glasbakken, terwijl men te gierig is om ocharme een stickertje van een paar euro erop te kleven en buiten te zetten op de dag van ophaling.

Ook eens gezien, een kerel die een blikje cola opgedronken had en het zeer nonchalant in de glascontainer kieperde alsof het een vuilbak was.

Dat is ongetwijfeld het soort dat dan klaagt dat de overheid altijd in de zakken van de mensen zit.

Comment

• Echt een rotmentaliteit.

Wij hebben op het werk een containerpark. Voorbije 2 weken een grote verhuis achter de rug, met de onvermijdelijke berg-om-af-te-voeren materiaal...koffiezetten van 1980, kasten zonder deuren of leggers, bureaustoelen zonder wieltjes en met maar 1 leuning, een hoop brol dus. En dan nog enkele tonnen papier.

Komt ge aan op dat klein containerpark, die vent komt kijken en zeggen "dat moet daar, dat moet daar". En collega's die mee komen "helpen" (dik tegen hun goesting natuurlijk) die zitten gewoon achter die vent zijn rug dingen te smijten waar ze niet horen. Dan spreekt ge hun daarover aan;

*schouderophaling*
                    "Et alors? C'est à toi ici, le parc à conteneurs? Viens travailler ici alors hein"

faaaaaaak gij achterlijke nar...en als het dan ooit zover komt dat het containerpark dichtgaat omdat er teveel problemen zijn, of we moeten ergens anders naartoe met onze rommel, dan zijn ze weer daar om te klagen "tis allemaal om zeep, vroeger was het véél beter"
                    Mijn Skoda

Comment

• Hier een idioot met zijn velo op het rechterrijvak.

Comment

• Vrijdag 's morgens op weg naar het werk, zot met een bestelwagen die een andere bestelwagen die stil stond aan zijn kant, nog voorbij stak terwijl ik van de andere kant aangereden kwam.
                        Hij is uitgeweken naar de kant van de stilstaande bestelwagen en heeft zowel zijn eigen spiegel als de spiegel van die bestelwagen er af gereden, en heeft de stilstaande bestelwagen ook nog eens met zijn aanhangwagen geraakt.
                        Toch is hij gewoon verder gereden.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                          https://www.google.be/maps/@50.85668...CGMw!2e0?hl=nl

Hier een idioot met zijn velo op het rechterrijvak.
                          kzie uwe idioot niet

Comment

• Wat speelt er in de mensen hun hoofd af om links te blijven rijden op de autosnelweg?
                            T was erg vandaag, 110kmu en rechts niemand.
                            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                              Wat speelt er in de mensen hun hoofd af om links te blijven rijden op de autosnelweg?
                              T was erg vandaag, 110kmu en rechts niemand.
                              Volgens mij speelt er niet al te veel in die hoofden

Comment

• Ook weer een goeie.

Aan de grote Carrefour in Hasselt (pokkedruk overal...) 2 rijstroken om linksaf te slaan. Rechts staat een mobilhome, links staat een Berlingo, ik achter de Berlingo.

Licht gaat op groen, we vertrekken, die Berlingo is retetraag en blijft schuin langs de Mobilhome, en die met zijn Mobilhome komt veel te ver naar links over de lijnen die op de grond staan voor de 2 rijvakken die afslaan. Die in zijn Berlingo doet even een noodstop op het midden van het kruispunt omdat hij schrik heeft en geknepen zit tussen de borduur en de Mobilhome, ik dus ook vol op de rem. Die met zijn Mobilhome blijft lustig verder taffelen, en schuift over de lijn langzaam op naar het linkervak. Die met zijn Berlingo even schakelen kraak kraak kraak en dan stillekes verder. Ik ondertussen al die Berlingo langs rechts voorbij, dan de Mobilhome voorbij langs rechts en eens teken gedaan van "pinkers en uit uw ogen kijken, doen we daar niet aan mee?"

Oud koppel voorin (hond op de schoot van madam) met veel misbaar teken aan het doen van "zot"

Met andere woorden de andere mensen moeten weer goed uit hun doppen kijken om geen accidenten te hebben, want het feit dat ge 1. oud zijt 2. met een Mobilhome aan het rijden zijt geeft U het recht om U als een blinde mol met 3 geamputeerde poten te verplaatsen in het verkeer. En als er dan een gevaarlijke situatie ontstaat, is dat de fout van "de anderen", niet van uzelf.

Blijf.

Van.

De.

Baan.

Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                                  ...Oud koppel voorin (hond op de schoot van madam)...
                                  Zegt al genoeg. Als ik er zo zie rijden weet ik al hoe laat het is

Comment

• Zondag tussen 12 en 18u
                                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• tja, die ouderen die hun rijbewijs nog gekregen hebben, leren rijden toen de baan leeg was, en t zijn die dat dan zeggen dat het uw fout is omdat zij al 30jaar zonder ongelukken rijden.

net zoals die 90jarige die op oudejaarsavond de deur van men golf reed terwijl ik de kleine in de maxi cosy vastzette (langs de passagierskant). t was ook mijn fout want mijn deur stond open...
                                      dus een openstaande deur geeft een andere chauffeur de toestemming die er gewoon af te rijden. t is maar dat ge de nieuwe wetgeving kent hé

Comment

• Er zijn zo auto's waarvan je weet; als je daar achter rijdt, heb je gescheten.

Berlingo, Toyota avensis, corolla, partner teepee,...

Vandaag auto's aan andere zijde geparkeerd, maar kerel vond het onnodig te wachten om mij door te laten. Toen ik met m'n lichten deed, gebaarde hij dat ik maar rustig moest doen. Soms heb ik zoveel zin zo mensen in stukken van elkaar te scheuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                          Er zijn zo auto's waarvan je weet; als je daar achter rijdt, heb je gescheten.

Berlingo, Toyota avensis, corolla, partner teepee,...

Vandaag auto's aan andere zijde geparkeerd, maar kerel vond het onnodig te wachten om mij door te laten. Toen ik met m'n lichten deed, gebaarde hij dat ik maar rustig moest doen. Soms heb ik zoveel zin zo mensen in stukken van elkaar te scheuren.
                                          Zoals het een typische BMW-rijder betaamt.

Comment

Working...
                                          X