Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Er zijn zo auto's waarvan je weet; als je daar achter rijdt, heb je gescheten.

Berlingo, Toyota avensis, corolla, partner teepee,...

Vandaag auto's aan andere zijde geparkeerd, maar kerel vond het onnodig te wachten om mij door te laten. Toen ik met m'n lichten deed, gebaarde hij dat ik maar rustig moest doen. Soms heb ik zoveel zin zo mensen in stukken van elkaar te scheuren.
    Schrap de corolla maar
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Blijkbaar is het contactje om de passagiersairbag te deactiveren een optie bij bmw. Zijt ge nu echt serieus??

Comment

• Gisteren op de autostrade in Nederland 4 keer op nog geen uur tijd hard mogen remmen omdat er een camion voor mij insneed om in te halen...
        Nu lees ik dat het inhaalverbod in NL is aangepast en dat op bepaalde plaatsen waar er van 2 naar meerdere rijstroken gaat het wel is toegestaan, maar dat was hier dus niet het geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
          Gisteren op de autostrade in Nederland 4 keer op nog geen uur tijd hard mogen remmen omdat er een camion voor mij insneed om in te halen...
          Nu lees ik dat het inhaalverbod in NL is aangepast en dat op bepaalde plaatsen waar er van 2 naar meerdere rijstroken gaat het wel is toegestaan, maar dat was hier dus niet het geval.
          Een autostrade bestaat niet in Nederland, vandaar misschien...😉
          Neen neen, is normaal hoor in Nederland en zeker niet eigen aan camions. Een gemiddelde Nederlander rijdt zoals hij gebekt (lees als, praat) is, arrogant dus. 😄

Sent from my iPhone using Tapatalk
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
            Een deftige krant zou 'wagen' gebruiken, maar aangezien HLN een boner krijgt van het woord BMW moeten ze dat natuurlijk gebruiken.
            Ben al benieuwd naar de comments op dat artikel op HLN zelf, ik ga al popcorn halen!
            Dat scheelt wel 2 letters hé!
            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
              Een autostrade bestaat niet in Nederland, vandaar misschien...😉
              Neen neen, is normaal hoor in Nederland en zeker niet eigen aan camions. Een gemiddelde Nederlander rijdt zoals hij gebekt (lees als, praat) is, arrogant dus. 😄

Sent from my iPhone using Tapatalk
              Klopt wat je zegt. Het waren allemaal camions op NL platen

Comment

• Ik rij elke dag met de fiets de zelfde weg de is een doorlopend fiets pad waar ik over moet nooit is der daar iemand da stopt. Buiten dien Duitser van de week. Waarom snapt die da wel en de rest ni?

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 601 met Tapatalk
                RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Er zijn zo auto's waarvan je weet; als je daar achter rijdt, heb je gescheten.

Berlingo, Toyota avensis, corolla, partner teepee,...
                  haha voeg daar maar aan toe: dacia duster
                  lets have some more member berries

Comment

• Enkel de Duster?
                    Last edited by knight-rider; 12/11/2014, 04:31.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                      Ik rij elke dag met de fiets de zelfde weg de is een doorlopend fiets pad waar ik over moet nooit is der daar iemand da stopt. Buiten dien Duitser van de week. Waarom snapt die da wel en de rest ni?

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 601 met Tapatalk
                      Ik stop altijd voor de fietsers waar een doorlopend fietspad mijn weg kruist.

Ik maak het omgekeerde wel vaak mee, zo plaatsen waar de fietsers moeten stoppen (omgekeerde driehoek), maar ze dat gewoon negeren en door (willen) rijden.
                      En dan ben ik als bestuurder de klootzak.
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• zie je veel op ronde punten. fietsers hebben driehoekjes op de straat getekent en een verkeersbord dat ze voorang moet geven. je ziet ze dan doorrijden zonder naar de autos te kijken met het gedacht: "ik mag hier doorrijden". als je hen er dan over aanspraakt zijn zij de 'zwakke weggebruiker" waar jij moet voor stoppen. OF zij hebben geen rijbewijs nodig voor de fiets, dus hoeven de verkeersregels niet te kennen.

paar kletsen moet da krijgen rond zijn oren, maar dan zijt gij wel diegene met verkeersagressie.
                        het begint ook al veel te gebeuren met voetgangers. terwijl het vroeger in centrum brussel vooral voorkwam, is het nu overal.
                        verkeerslichten staan op rood voor autos, groen voor voetgangers. t springt rood voor hen. komen er dan toevallig 2-3 aangewandeld en die lopen gewoon over hé. want de autos staan toch stil.
                        en op die moment krijg jij dan groen licht
                        Last edited by ; 12/11/2014, 05:46.

Comment

• Denk dat ik vanmorgen ook een klootzak ben geweest bij sommigen
                          Eerst neem ik de afrit in st-niklaas richting Temse. Tegen een goeie 90km/u, dus ik kon direct goed invoegen op het 2e. Echter reed er een Peugeot op het 2e, maar ik kon daar zonder dat hij moest vertragen nog voor. MAAR nu komt het, een Skoda die rechts van mij reed, pinkte naar links. Had mij waarschijnlijk niet gezien, dus ik rem toch al goed af want ge weet nooit dat de Skoda me uiteindelijk toch niet ging zien want hij kwam al naar links. Uiteindelijk had hij mij toch gezien, maar doordat ik voor alle zekerheid remde moest die Peugeot ook stevig in de ankers. En die maar faren en claxonneren, maar mijnheer had wel niet door dat ik remde uit voorzorg voor die Skoda
                          Dus bij deze alweer een agressieve BMW rijder die break checks maakt erbij op social media!
                          Maar hier stopt het natuurlijk niet bij!
                          Ik als ambetant manneke reed achter een Vito, die maar NIET naar het 1e wou gaan ook al reed er in een halve km niemand op die strook. Dus wat doen we? Boren in dat gat natuurlijk!! Zelfs in de bochten wou hij niet afgeven, ook al kon die elk moment precies kantelen
                          Dusja, stak me tegen en associaal zoals ik ben, rechts voorbij gevlamd! En dan weer een licht en claxon concert gekregen.
                          Mijn goede daad voor de nodige ergernis zit er weer op voor vandaag

Comment

Denk dat ik vanmorgen ook een klootzak ben geweest bij sommigen
                            Eerst neem ik de afrit in st-niklaas richting Temse. Tegen een goeie 90km/u, dus ik kon direct goed invoegen op het 2e. Echter reed er een Peugeot op het 2e, maar ik kon daar zonder dat hij moest vertragen nog voor. MAAR nu komt het, een Skoda die rechts van mij reed, pinkte naar links. Had mij waarschijnlijk niet gezien, dus ik rem toch al goed af want ge weet nooit dat de Skoda me uiteindelijk toch niet ging zien want hij kwam al naar links. Uiteindelijk had hij mij toch gezien, maar doordat ik voor alle zekerheid remde moest die Peugeot ook stevig in de ankers. En die maar faren en claxonneren, maar mijnheer had wel niet door dat ik remde uit voorzorg voor die Skoda
                            Dus bij deze alweer een agressieve BMW rijder die break checks maakt erbij op social media!
                            Ik als ambetant manneke reed achter een Vito, die maar NIET naar het 1e wou gaan ook al reed er in een halve km niemand op die strook. Dus wat doen we? Boren in dat gat natuurlijk!! Zelfs in de bochten wou hij niet afgeven, ook al kon die elk moment precies kantelen
                            Dusja, stak me tegen en associaal zoals ik ben, rechts voorbij gevlamd! En dan weer een licht en claxon concert gekregen.
                            Snif snif, ben zo trots op je snif

Comment

• Comment

Denk dat ik vanmorgen ook een klootzak ben geweest bij sommigen
                                Weer de eer van de BMW rijder hoog gehouden dus

En nu effe serieus, als die met zijne Peugeot wat vooruit had gekeken, wat iedere bestuurder zou moeten doen, dan had die toch direct gezien dat dat niet jou fout was??
                                En zo een linksplakkers, tsja, die zullen het nooit leren.

Comment

• Vandaag tot twee keer toe in 5min. goed in de remmen moeten gaan voor voetgangers die zich quasi voor de auto gooiden. Beiden excuseerden zich maar dan heb ik toch iets van eerst kijken en dan doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Weer de eer van de BMW rijder hoog gehouden dus

En nu effe serieus, als die met zijne Peugeot wat vooruit had gekeken, wat iedere bestuurder zou moeten doen, dan had die toch direct gezien dat dat niet jou fout was??
                                    En zo een linksplakkers, tsja, die zullen het nooit leren.
                                    Tuurlijk zou die dat moeten zien, maar waarschijnlijk had hij eerst de BMW badge gezien en dan kijken ze niet verder ahja

Comment

• Ik ook er sprong ne fazant voor mijne neus tijdens t ploegen met de tractor, close call.
                                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                        Ik ook er sprong ne fazant voor mijne neus tijdens t ploegen met de tractor, close call.
                                        Chance, anders nieuwe tractor!

Comment

• Ken je dat. Je rijdt in een colonne en elke auto voor jou moet wel ergens afslaan. Ofwel de parking van Denaldi, tankstation ofwel linksaf met wachten voor tegenliggers. Elke keer doen ze dat zo traag dat je vrijwel stil komt te staan. En dat op een traject van ocharme 12km...

Comment

Working...
                                          X