Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenKen je dat. Je rijdt in een colonne en elke auto voor jou moet wel ergens afslaan. Ofwel de parking van Denaldi, tankstation ofwel linksaf met wachten voor tegenliggers. Elke keer doen ze dat zo traag dat je vrijwel stil komt te staan. En dat op een traject van ocharme 12km...
Comment
-
Daarjuist in Sint-Truiden op de N3 tussen de lichten aan de BFV en de rotonde aan Stayen, natuurlijk file.
En dan was d'r eene die met zijne vrachtwagen weer den held moest uithangen en de twee rijvakken blokkeren zodat de file natuurlijk dubbel zo lang werd.
En ietsje verder in de file achter mij was er eene van Lijn die natuurlijk niet kon achterblijven en met zijn belbus net hetzelfde deed.
Toen ik aan den Aldi terug ging vertrekken zag ik een oudere vrouw met een zwarte Hyundai i10 zonder lichten, toen ik teken deed keek ze zo eens onnozel en reed gewoon verder.
Heb haar uiteindelijk aan de rotonde richting Zoutleeuw zien rijden, nog steeds zonder lichten.
En dat met een kind achteraan in de auto.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Daarjuist in Sint-Truiden op de N3 tussen de lichten aan de BFV en de rotonde aan Stayen, natuurlijk file.
En dan was d'r eene die met zijne vrachtwagen weer den held moest uithangen en de twee rijvakken blokkeren zodat de file natuurlijk dubbel zo lang werd.
En ietsje verder in de file achter mij was er eene van Lijn die natuurlijk niet kon achterblijven en met zijn belbus net hetzelfde deed.
Toen ik aan den Aldi terug ging vertrekken zag ik een oudere vrouw met een zwarte Hyundai i10 zonder lichten, toen ik teken deed keek ze zo eens onnozel en reed gewoon verder.
Heb haar uiteindelijk aan de rotonde richting Zoutleeuw zien rijden, nog steeds zonder lichten.
En dat met een kind achteraan in de auto.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenKen je dat. Je rijdt in een colonne en elke auto voor jou moet wel ergens afslaan. Ofwel de parking van Denaldi, tankstation ofwel linksaf met wachten voor tegenliggers. Elke keer doen ze dat zo traag dat je vrijwel stil komt te staan. En dat op een traject van ocharme 12km...lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk BerichtenGisteren op de autostrade in Nederland 4 keer op nog geen uur tijd hard mogen remmen omdat er een camion voor mij insneed om in te halen...
Nu lees ik dat het inhaalverbod in NL is aangepast en dat op bepaalde plaatsen waar er van 2 naar meerdere rijstroken gaat het wel is toegestaan, maar dat was hier dus niet het geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenhet kan erger! laatst stond er ene gewoon op de baan met de 4 pinkers op om naar de bank te gaan, teveel tegenliggend verkeer dus ik kon er niet voorbij ma goed die stapt na 3min terug in de auto, rijd 30m verder tot aan de slager en doet opnieuw hetzelfde terwijl er 10m verder parkeerplaats is en een beetje voor de bank ook 2 plaatsen vrij waren...
Comment
-
Tleger.. gaan ze besparen : mensen op pensioen sturen / ontslaan = nog meer geld te kort... ipv die hoge pensioenen van die officieren/politiekers wat af te romen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenhet kan erger! laatst stond er ene gewoon op de baan met de 4 pinkers op om naar de bank te gaan, teveel tegenliggend verkeer dus ik kon er niet voorbij ma goed die stapt na 3min terug in de auto, rijd 30m verder tot aan de slager en doet opnieuw hetzelfde terwijl er 10m verder parkeerplaats is en een beetje voor de bank ook 2 plaatsen vrij waren...
Vandeweek ook een Hollander een mooie schop tegen zijn Opel gegeven. Ik steek over, auto van links stopt en hij die van rechts komt rijdt zonder ook maar te vertragen gewoon door, daar kan ik echt niet tegen. Zo ook eens gehad toen ik stopte om een madam over te laten. Tegenliggers (waaronder twee combi's!) reden gewoon door.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenVandeweek ook een Hollander een mooie schop tegen zijn Opel gegeven. Ik steek over, auto van links stopt en hij die van rechts komt rijdt zonder ook maar te vertragen gewoon door, daar kan ik echt niet tegen. Zo ook eens gehad toen ik stopte om een madam over te laten. Tegenliggers (waaronder twee combi's!) reden gewoon door.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Voor de mensen die het hier onlangs nog over zwerfvuil hadden, vandaag zijn we "zwerfvuil gaan rapen" op de grote ring in Hasselt. We hebben 2/3de van de ring kunnen doen en hebben 41 zakken vuil bij elkaar gehaald en dan zijn de grote stukken die niet in zakken konden nog niet meegeteld.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenHet valt me tegenwoordig op hoe snel zwerfvuil op sommige plaatsen opgeruimd wordt. Ge ziet ergens een paar zakken verschijnen en de volgende dag zijn ze weg. Straf.
Zakken zijn wel al extreem, het meeste zwerfvuil bestaat uit blikjes, flesjes, plastic (zakjes), papier en isomo.
Soms zijn er wel rare zaken bij, zo vinden we op en de buurt van de ring in Hasselt de laatste tijd steeds meer spuiten
Ik heb het al eens gezegd, maar wij doen alle gewestwegen van Hasselt, dit jaar zijn we er het tweede jaar mee bezig.
In theorie worden alle wegen 1 keer per maand gedaan en de ring 2 keer per maand.
Maar aangezien wij ook andere zaken doen is het voor ons niet altijd mogelijk om ons aan dat tijdsschema te houden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichtenzo vinden we op en de buurt van de ring in Hasselt de laatste tijd steeds meer spuiten
Van haar auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenMisschien van iemand van't witgele kruis met een versleten ophanging?
Van haar auto.
Vind het ook wel verontrustend die dingen te vinden waar ook vaak kinderen komen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenWat heb jij uitgestoken?
Nuja tussen vuil gaan rapen of bak is dit misschien wel het interessantste.
Is gewoon een van de zaken die wij doen.
Andere dingen: post (bezorgen van ongeadresseerd drukwerk), bijspringen bij Festapack (kartonfabriek), allerlei andere kleine klussen.Last edited by knight-rider; 14/11/2014, 23:05.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk veronderstel dat dit alles aan een zebrapad gebeurde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenMisschien van iemand van't witgele kruis met een versleten ophanging?
Van haar auto.
Comment
Comment