Het was weer eens van dat, "ne pippo" die het kruispunt blokkeert waardoor ik niet kan afslagen. Ik kon me niet bedwingen en hij kreeg de vinger, auto achter hem was wel zo sympathiek mij door te laten (verkeer stond toch weer stil)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dank aan de BMW motorrijder gisterenavond in de file op de B401 in Gent ( aan de werkzaamheden daar ) , hoe kom je er bij om je daar met aan beide zijden veel te grote koffers hangende moto proberen tussen twee wagenrijen te wringen ? Aan de kamion naast ons is die schram misschien geen ramp, aan mijn vrouw haar wagen zal de volledige achterdeur mogen opnieuw worden gedaan… en dan nog vlug zorgen dat je wegbent… Geen probleem , wagen achter ons als getuige, mijn vrouw had de goede reflex om de nummerplaat te hebben gezien… vergeefste moeite bleek achteraf, bleek een valse plaat te zijn, de fucker…
In zijn vlucht bleek ie volgens de politie trouwens iets verderop in de file nog enkele wagens te hebben beschadigd...
Gelukkig maakte het diner bij Vrijmoed veel goed maar toch maar een pissed gevoel eigenlijk.Last edited by Audidriver; 15/11/2014, 11:07.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenDank aan de BMW motorrijder gisterenavond in de file op de B401 in Gent ( aan de werkzaamheden daar ) , hoe kom je er bij om je daar met aan beide zijden veel te grote koffers hangende moto proberen tussen twee wagenrijen te wringen ? Aan de kamion naast ons is die schram misschien geen ramp, aan mijn vrouw haar wagen zal de volledige achterdeur mogen opnieuw worden gedaan… en dan nog vlug zorgen dat je wegbent… Geen probleem , wagen achter ons als getuige, mijn vrouw had de goede reflex om de nummerplaat te hebben gezien… vergeefste moeite bleek achteraf, bleek een valse plaat te zijn, de fucker…
In zijn vlucht bleek ie volgens de politie trouwens iets verderop in de file nog enkele wagens te hebben beschadigd...
Gelukkig maakte het diner bij Vrijmoed veel goed maar toch maar een pissed gevoel eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenDank aan de BMW motorrijder gisterenavond in de file op de B401 in Gent ( aan de werkzaamheden daar ) , hoe kom je er bij om je daar met aan beide zijden veel te grote koffers hangende moto proberen tussen twee wagenrijen te wringen ? Aan de kamion naast ons is die schram misschien geen ramp, aan mijn vrouw haar wagen zal de volledige achterdeur mogen opnieuw worden gedaan… en dan nog vlug zorgen dat je wegbent… Geen probleem , wagen achter ons als getuige, mijn vrouw had de goede reflex om de nummerplaat te hebben gezien… vergeefste moeite bleek achteraf, bleek een valse plaat te zijn, de fucker…
Gelukkig maakte het diner bij Vrijmoed veel goed maar toch maar een pissed gevoel eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenvandaar dat ik het ook belachlijk vind dat moto's dat wettelijk mogen
Comment
-
Daarjuist afslag in Brussel om naar de expo te gaan, was groen voor mij toen ik eraf reed, echter reed een fietser gewoon knal door het rood! Scheelde echt niets of ik mocht hem van m'n capeau afschrapen. Als ge dan claxonneert krijgt ge een f*ck you terug. Wtf man, zo'n gasten moeten ze opsluiten!
Comment
-
Groene jongen op fiets die paar stampen krijgt van kwade opgefokte man die hem net met zijn auto heeft aangereden. Dat kan niet anders dan goed komen zoiets :-). Door rood gereden of niet. Ik rij elke dag koppig naar het centrum van Gent om te werken. Door bossen fietsers dus. Ik rem gewoon en weiger me druk te maken.
Comment
-
...
2-vaks rondpunt. "Hoofdbaan" is 4 rijvakken. Ik draai het rond punt op, ik zie 2 auto's naderen. Ik pink naar links en schuif op naar de binnenband. Rode auto rijdt dankbaar op, gevolgd door de blauwe. Ze moesten niet eens tot stilstand komen, ze konden mooi oprijden langs/achter me.
Ik neem de binnenbocht, de rode auto is iets voor mij, de blauwe achter mij. Ik pink naar rechts als ik mijn uitrit nader. De rode auto is net voor mij aan het afdraaien op het meest rechtse vak, de blauwe auto hangt schuin achter mij en is ook aan het pinken.
Ik draai af op het linkse vak, schuin achter de rode auto. De blauwe auto is ver genoeg achter om veilig in te kunnen voegen. Ik pink naar rechts om tussen hun in te voegen.
Hoort ge gewoon die blauwe auto (Berlingo) 40.000 toeren draaien om dat gat dicht te rijden zeker... Ik trek dus wat feller op en voeg zonder problemen tussen hun in.
Iets verder vliegt die Berlingo op links langs me door, jonge gast die fars zit te kijken naar ons...
Iets verder is opnieuw een identiek rond punt, en op het rechtervak ernaar toe een 10tal auto's. Hij gaat op het laatste moment naar links, vlamt de hele file langs links voorbij, om helemaal vooraan..........op zijn rem te stampen en achter de voorste auto terug in te vliegen op het rechtervak, terwijl het linkervak en het binnenvak van het ronde punt volledig vrij is. En hij moest natuurlijk rechtdoor
Verkeersinzicht = 0. Had hij nu liever gehad dat ik aan de buitenkant was blijven rijden zodat hij volledig moest stoppen ofwat? Zo'n hatelijke sitatie, gij doet een maneuver zodat het verkeer vlotter kan verlopen, en zo iemand gaat dan alles teniet doen.
Iets later op de autostrade nog een goed voorbeeld. Rechtervak een trein van 5 auto's die al heel lang tegen 100/110 aan het rijden zijn. Ik kom eraan tegen 125 op CC, ik ga naar links en begin in te halen. De voorste 4 auto's nemen de afrit. En de 5de auto?
Die kijkt naar mij (ik zat er vlàk langs) en die trekt op naar dezelfde snelheid...daar zit ge dan als een lul op het linkervak, dan kunt gij ofwel versnellen ofwel vertragen.
Heb dan even het verkeersinzicht en de gratie van ofwel zo hard te accellereren dat ge weg zijt, of om te wachten zodat ik terug kan invoegen en me dan in te halen als ik te traag ben naar uw goesting!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenHet belachelijke is dat die lul niet stopt. Niet dat de moto's dat mogen. Als je dat rustig doet volgens de regeltjes en uw verstand gebruikt is er geen probleem. Dus dat wil zeggen, tot 50 km/u en maximum 30 km/u snelheidsverschil. Maar jammer genoeg zijn er idioten zoals deze, of die er door knallen aan veel hogere snelheden dan die 50.
En valse plaat is straf... Ik denk eerder lettertje verkeerd onthouden ofzo. Zo met dikke koffers en valse plaat rondrijden, allez het type motorrijder met dikke koffer is een ander type dan een motorrijder die er nep platen op hangt.
Enkele weken terug bij het filefilteren ook met mijn spiegel een spiegel van een RR geraakt. Puur omdat ik 1) niet genoeg oplette, en 2) het net de spiegel van een SUV zoals een RR hoog genoeg staat om mijn spiegel te kunnen tikken. Ben onmiddellijk gestopt - dacht er ook niet aan om door te rijden - maar geen schade en de chauffeur zei dat het goed was.
Comment
-
Gelukkig maakte het diner bij Vrijmoed veel goed maar toch maar een pissed gevoel eigenlijk.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenvandaar dat ik het ook belachlijk vind dat moto's dat wettelijk mogen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenHet belachelijke is dat die lul niet stopt. Niet dat de moto's dat mogen. Als je dat rustig doet volgens de regeltjes en uw verstand gebruikt is er geen probleem. Dus dat wil zeggen, tot 50 km/u en maximum 30 km/u snelheidsverschil. Maar jammer genoeg zijn er idioten zoals deze, of die er door knallen aan veel hogere snelheden dan die 50.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenIk zou dan toch wel uit Brussel, Gent en een pak andere steden weg blijven als dit je zo ergert. Gebeurt constant. Fietsers zijn heer en meester in de stad eej
Comment
-
Moet eerlijk toe geven dat ik het int stad ook al wel een paar keer gedaan heb. Ik weet dat dit geen excuus is Maar ik moest men trein halen. Ik had al voor elk licht gestaan en bij het voorlaatste licht kijk ik hoe laat het is en zie dat ik nog maar 5min heb en dat het normaal iets van een 5 min heb om daar te geraken en dan ben ik door het laatste rode licht gereden. Heb de trein toen wel maar net gehaald maar als ik had gestopt had ik hem gemist. Nu nja dit praat het ook niet goed weet ik. Maar in het stad is het niet raar als je door het rood rijd je ziet het daar veel te veel.RIP Den borre!
Comment
-
Het is verschrikkelijk. Zelf stop ik voor elk rood licht. Maar in Gent wordt je dan steevast voorbij geknald door andere fietsers. En veel tijd winnen die toch niet, want vaak zijn het die die met moeite vooruit gaan op hun fietsje. Als ik erna weer gewoon tempo begin te fietsen haal ik ze een voor een terug in.
Comment
Comment