Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk BerichtenWaarom heb ik dan zolang moeten wachten op het geld van een ongeval dak met de fiets heb gehad een jaar of 5 terug en daar wast ook zever voor ik nu in fout was of niet. Terwijl ik duidelijk op een doorlopend fietspad reed. Maar ja dan zal dat toch iets anders zijn geweest.
Comment
-
E40 Luik => Brussel
Vrachtwagen rechts, ik er (ver) achter en langzaam naderend. Middenvak niemand. Audi A4 komt uiterst links voorbij tegen 140+. Ik zie hem ineens zonder pinken over de 3 vakken gaan en dan zie ik hem niet meer, hij zit nu voor de vrachtwagen.
Ik nader de vrachtwagen, kijk, pink, schuif naar het middenvak. Ben net ter hoogte van de achterkant van de oplegger als die vrachtwagen ineens een snok aan zijn stuur geeft en naar het middenvak komt. Ik gooi me op het linkervak, waar gelukkig net niemand aankomt.
Audi A4 zit uiterst rechts tegen 80 en vertragend, beide handen bovenop het stuur, SMS aan het tikken...
Minuutje later zit ik terug helemaal rechts, komt hij weer volle pees voorbij op het uiterst linkse vak
Comment
-
En nu de rit naar huis, 2vaksweg met dubbelvaks rotonde, auto of 10 staat rechts aan te schuiven, ik neem het linkervak (moet rechtdoor net zoals 99% van de mensen)
Ineens iemand in de file rechts die op 2 auto's van het rond punt is, die beslist om zonder kijken én zonder pinken ineens op het linkervak te schieten. Zag het van ver aankomen en reed niet te snel, maar toch moest ik stevig remmen. En dan reed de oude taart die erin zat ook niet door natuurlijk, komt ze aan het rond punt, zoals gezegd gaat 99% daar gewoon rechtdoor in beide richtingen, iedereen is aan het pinken en slaat af naar ons toe, maar toch blijft die staan tot er in de verste verte niemand aankomt (ondertussen zit de rechterfile gewoon op te rijden).
Toch een lichtpuntje, ze moest blijkbaar terugkeren want ze heeft de 4de afslag genomen...zal maar blij zijn dat ze daarvoor niet de hele rotonde rond ging op de buitenband zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
de groene golf in"t stad is hemaal naar de kloten
Comment
-
Dankzij onze grote vriend Weyts van de partij der Despoten mogen we binnenkort op elke gewestweg standaard 70. Behalve bij gescheiden berm.
Hij wil de aankondiging flitsers op de radio aanpakken. Volgende stap is de coyote en aanverwanten.
Dankzij Weyts kunnen we binnenkort overal lachen naar de honderden camera's die ons nauwgezet in de gaten houden.
Mijn volgende is 518d. Meer ga je toch niet langer nodig hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDankzij onze grote vriend Weyts van de partij der Despoten mogen we binnenkort op elke gewestweg standaard 70. Behalve bij gescheiden berm.
Hij wil de aankondiging flitsers op de radio aanpakken. Volgende stap is de coyote en aanverwanten.
Dankzij Weyts kunnen we binnenkort overal lachen naar de honderden camera's die ons nauwgezet in de gaten houden.
Alsof onder Crevits er geen camera's werden bijgeplaatst, en er geen snelheid zou worden verlaagd?
En alsof uw blinkdoos nu al niet overgemotoriseerd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenWaarom viseer je nu Weyts daarvoor?
Alsof onder Crevits er geen camera's werden bijgeplaatst, en er geen snelheid zou worden verlaagd?
misschien heb jij hier stiekem genot van maar wij nietlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenWaarom viseer je nu Weyts daarvoor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenWeyts is je poep zwaar aan het verkrachten met een verkeerskegel en jou reactie is "crevits heeft het mij al gelapt dus kan ik het hem niet kwalijk nemen"'
misschien heb jij hier stiekem genot van maar wij nietPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDe hersenspinsel daaromtrent zijn toch niet bij hem ontstaan hoor. Hij kan dan misschien wel de uitvoering er van laten betekenen maar het "idee" komt zeker en vast uit een vorige regering.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenals de collega waarvan ik overneem een idioot idee had neem ik die zeker niet over dus das geen excuus...
Ach 90% van die wegen zijn toch al 70 en er wordt toch zelden gecontroleerd. Ik lig er al vast niet echt wakker van.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenals de collega waarvan ik overneem een idioot idee had neem ik die zeker niet over dus das geen excuus...
Als 70 inderdaad meer en meer als uitzondering wordt opgelegd, kan je inderdaad de vraag stellen of je overal niet beter 70 instelt in plaats van 90.
Sommigen reageren hier direct als een impulsieve autofiel (snelheid verminderen=altijd slecht) in plaats van eens rustig iets te overwegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenWeyts is je poep zwaar aan het verkrachten met een verkeerskegel en jou reactie is "crevits heeft het mij al gelapt dus kan ik het hem niet kwalijk nemen"'
misschien heb jij hier stiekem genot van maar wij niet
Ik wil niet weten waar jij allemaal stiekem genot van hebt.
Comment
-
f*ck zeg, ik reed daarstraks in de Craeybeckx als er plots een Volvo XC60 met Duitse platen van het vierde vak naar het tweede komt, zonder richtingaanwijzers. Ik rijd dus op het tweede vak en claxonneer al wat ik kan terwijl ik alles moet dichtgooien (ahja, ik kon niet naar het eerste want ik haalde iemand in). Ik zie dat hij aan het bellen is (met de foon aan zijn oor) en pas na mijn tweede claxonconcert schuift hij van halfweg het tweede vak weer naar het derde. ik rijd hem voorbij (dat was niet zo een goed idee) en hij voegt achter mij in. Hij blijft bellen maar verzuimt het om afstand te houden, waardoor hij 2x bijna tegen mij zit omdat het druk verkeer is en ik snelheid moet minderen. Als hij me op de Ring voorbij komt, krijg ik een middelvinger te zien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rayder Bekijk Berichtende groene golf werkt alleen als je +/- 65 rijdt, heeft niemand je dat verteld?
dat was het, nu s het alle dagen wat anders, en de drukknoppen voor de wandelende luchtballers te laten oversteken moet ook mee in de groene golf
Comment
Comment