Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk Berichten
    Dat ze tegen dergelijk rijgedrag optreden, heb ik geen probleem mee, ondanks dat het registreert is door de politie.
    Paar maanden terug rijdt een porsche bestuurder met 'valse nummerplaat', smijt een retributie zo maar op straat zonder te betalen. Dit is ook geristreert door gewone camera mensen en niet door de politie. Daar kunnen ze niets tegen doen ...

2 maten 2 gewichten ??????????
    Shhhht straks hoort het partijbureau je nog!

Comment

• Bedenking: flikken moeten tegenwoordig toch een hoop extra werk hebben met al die YT filmpjes over agressie, overdreven snelheid etc.

Niet zelden is het dan nog de daders hun eigen stomme schuld omdat ze zelf of hun aanhang die filmpjes online gooien...
      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
        Dus omdat voor uw huis-school traject 70 niet uitzonderlijk is, geldt dit meteen voor alle wegen in Vlaanderen?
        Limburg is niet de driehoek Aarschot-Mechelen-Lier, of andere drukbebouwde gebieden. Ik kan leven met een 70 en uitzonderingen voor 90, maar een algehele limiet voor 70 heeft gewoon geen draagvlak. De mensen begrijpen gewoon niet waarom ze eerst 2 kilometer doorheen lintbebouwing 70 moeten doen, en dan 4km doorheen onbebouwd gebied aan dezelfde snelheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk Berichten
          Dat ze tegen dergelijk rijgedrag optreden, heb ik geen probleem mee, ondanks dat het registreert is door de politie.
          Paar maanden terug rijdt een porsche bestuurder met 'valse nummerplaat', smijt een retributie zo maar op straat zonder te betalen. Dit is ook geristreert door gewone camera mensen en niet door de politie. Daar kunnen ze niets tegen doen ...

2 maten 2 gewichten ??????????
          Het kan perfect. De vraag is evenwel welke agent zover zal kunnen gaan dat ie bij de parketmagistraat een huiszoekingsbevel bij de media kan krijgen om de originele opnames te bemachtigen, en dan nog voldoende bewijs kan vinden dat er absoluut geen twijfel bestaat dat er niet met de beelden geknoeid is. Het is niet voldoende voor een agent om in zijn PV te schrijven "hedenavond omstreeks 19u07 zagen wij op de nationale zender met naam "één" op ons niet-geijkt televisietoestel van het merk Samsung type X23B15 een Porsche Carrera met nummerplaat 1 CBO 405 vooraan het voertuig bevestigd".

Retributie zal binnenvallen via de nummerplaat, dus 'niet betalen' is niet waar. En ook het weggooien van een papiertje valt te truukeren, dus moet je een huiszoeking doen bij de media... Daarom ook dat vele zaken niet worden opgehangen aan enkel camerabeelden van niet-gecontroleerde instanties...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
            Bedenking: flikken moeten tegenwoordig toch een hoop extra werk hebben met al die YT filmpjes over agressie, overdreven snelheid etc.

Niet zelden is het dan nog de daders hun eigen stomme schuld omdat ze zelf of hun aanhang die filmpjes online gooien...
            Het is misschien een goed idee om het bestuderen van die filmkes over te laten aan de agenten die binnenkort vijf jaar langer moeten werken voor ze op pensioen gaan en die te oud zijn om de straat te doen ?

Comment

• Tegen die tijd ontwikkelen we daar wel software voor die het veel goedkoper doet
              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                vitus, de gedroomde onderdaan voor elke machthebber.
                De rest van de bevolking is niet zo blind gelukkig
                Als dat blind zijn is, dan ben ik liever blind dan met uw oogkleppen rond te lopen.

Comment

• ah vitus een mens zou kwaad kunnen worden op zo'n meelopers als jij maar dan komt de troostende gedachte dat je met alle plezier al mijn grillen zal aanvaarden en uitvoeren eens ik aan de macht ben
                  lets have some more member berries

Comment

• ducht vdl wel concurrentie in de koniging der badsteden

Comment

• je zou eens moeten weten
                      lets have some more member berries

Comment

Bedenking: flikken moeten tegenwoordig toch een hoop extra werk hebben met al die YT filmpjes over agressie, overdreven snelheid etc.

Misschien eens beginnen op een privacywetgeving of nog beter een volledig verbod op dashcams. Er zouden al veel -gemanipuleerde- filmpjes verdwijnen. Want dat is nu de grote ellende. Een pippo filmt met zijn dashcam een overtreding van een dure (sport)wagen en uit leedvermaak post hij dit op sociale media. Of nog erger hij wordt regelmatige bezoeker van het politiekantoor om al zijn mooie filmpjes binnen te leveren (want dergelijke clowns lopen er ook daadwerkelijk rond).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
                          Misschien eens beginnen op een privacywetgeving of nog beter een volledig verbod op dashcams. Er zouden al veel -gemanipuleerde- filmpjes verdwijnen. Want dat is nu de grote ellende. Een pippo filmt met zijn dashcam een overtreding van een dure (sport)wagen en uit leedvermaak post hij dit op sociale media. Of nog erger hij wordt regelmatige bezoeker van het politiekantoor om al zijn mooie filmpjes binnen te leveren (want dergelijke clowns lopen er ook daadwerkelijk rond).
                          is toch niks manipulatief aan, de twee voorbeelden die jij geeft?

Comment

daarom dat die zo weinig buitenkomen!
                            moeten YT volgen en FB op peil houden ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                              daarom dat die zo weinig buitenkomen!
                              moeten YT volgen en FB op peil houden ;-)
                              Daarstraks iemand met een camionetje die 60 km/h reed op de N80 waar je 120 mag, zo een mensen hebben toch niks op die weg te zoeken.

Op dezelfde weg een trekker, zonder oplegger die gewoon alle auto's voorbij reed. Ik reed 125 op de teller, dat is een dikke 120 per uur. Iets verder waar het trager ging ging hij bij de file links in het gat van de auto voor hem hangen.

Tot slot, op de Naamsesteenweg (ook N80) iemand die plots alles toe smijt om een fietser over te laten waar deze GEEN voorrang heeft.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Poolse idioten in een camion. Of toch zeker ene daarnet op de E17 in Gentbrugge.

Door een ongeval was het op de trajectcontrole 70 in plaats van de normale 90.

Ik remde daar af naar 90 op middenbaan en dan zag ik 70 en ging naar de rechtse en remde verder af. Dit met plek genoeg voor de achterkomen vrachtwagen en rustig aan. Erna voorbij geknald door die Poolse idioot die terug invoegt als hij mij nog niet voorbij was. Noodstop moeten doen en naar de pechstrook uitwijken. Wat een idioot

Mijne passagier kreeg een paniekaanval. Gelukkig moest die maar tot aan het UZ

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Daarstraks iemand met een camionetje die 60 km/h reed op de N80 waar je 120 mag, zo een mensen hebben toch niks op die weg te zoeken.

Op dezelfde weg een trekker, zonder oplegger die gewoon alle auto's voorbij reed. Ik reed 125 op de teller, dat is een dikke 120 per uur. Iets verder waar het trager ging ging hij bij de file links in het gat van de auto voor hem hangen.

Tot slot, op de Naamsesteenweg (ook N80) iemand die plots alles toe smijt om een fietser over te laten waar deze GEEN voorrang heeft.
                                  Gij rijdt echt niet graag op de N80 he . Op ne keer gaat ge daar ne ActiveHybrid3 zotte toeren zien doen, dan wil ik't zeker horen.

Comment

• Iets dat niet echt ergert maar wel 'grappig' is om te zien:
                                    Mensen met hun dikke karren die 90-100 rijden op de snelweg Gisteren eentje met z'n Panamera 4S die tussen de camions reed en daarnet nog een 650i cabrio die 100 aan het tuffen was. Ik blijf het een grappig zicht vinden !
                                    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Ecorijden hé, die krellen zuipen serieus wat naft!

Comment

• 1) Achter een bus rijden op een drukke weg waar je niet voorbij kan. Dat onding stopt dan om de 300 meter.

2) Landbouwers op traktors tijdens de spitsuren. Ja, die mensen zorgen voor ons eten en ja ze moeten ook van akker tot akker. Helaas word ik woest als ik daar weer zo eentje zie op en neer veren. Heb dan soms zo de fantasie om er op te klikken en dan zoals in Warcraft 3 een stemmetje te horen "Yes mylord, mo' work".

3) Gisteren op de trein terug naar huis. Van gans de wagen komt er net naast mij een koppel viswijven zitten. Het gehele traject gekwetter in dat irritante kempische dialect (ons Heiiijdie). Rakketakketak aan een nerveus hoog tempo zoals ook Kim Clijsters dat kan. Ik wou gewoon rustig mijn e-book lezen, maar geraakte amper vooruit door dat gezaag. Daarbovenop zat er nog eentje met een kauwgom in haar mond en dat smakkend geluid maakt mij furieus. Volgende keer mijn oortjes niet thuis vergeten.

4) alsof 3 nog niet genoeg was, stap ik naar mijn auto (die ik op het verste uiteinde van de parking zet om deuken te vermijden) en zie ik zo een kaartje achter m'n raam zitten van een of andere frits met een tweedehands auto zaakje. Of ik em niet wil verkopen. De gedachte dat die onverlaat rond mijn auto is gaan kijken, maakt me niet blij.

5) Het Shell tankstation in Massenhoven waar weer eens ofwel de pomp niet werkt, ofwel de betaalterminal niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                          1) Achter een bus rijden op een drukke weg waar je niet voorbij kan. Dat onding stopt dan om de 300 meter.

2) Landbouwers op traktors tijdens de spitsuren. Ja, die mensen zorgen voor ons eten en ja ze moeten ook van akker tot akker. Helaas word ik woest als ik daar weer zo eentje zie op en neer veren. Heb dan soms zo de fantasie om er op te klikken en dan zoals in Warcraft 3 een stemmetje te horen "Yes mylord, mo' work".

3) Gisteren op de trein terug naar huis. Van gans de wagen komt er net naast mij een koppel viswijven zitten. Het gehele traject gekwetter in dat irritante kempische dialect (ons Heiiijdie). Rakketakketak aan een nerveus hoog tempo zoals ook Kim Clijsters dat kan. Ik wou gewoon rustig mijn e-book lezen, maar geraakte amper vooruit door dat gezaag. Daarbovenop zat er nog eentje met een kauwgom in haar mond en dat smakkend geluid maakt mij furieus. Volgende keer mijn oortjes niet thuis vergeten.

4) alsof 3 nog niet genoeg was, stap ik naar mijn auto (die ik op het verste uiteinde van de parking zet om deuken te vermijden) en zie ik zo een kaartje achter m'n raam zitten van een of andere frits met een tweedehands auto zaakje. Of ik em niet wil verkopen. De gedachte dat die onverlaat rond mijn auto is gaan kijken, maakt me niet blij.

5) Het Shell tankstation in Massenhoven waar weer eens ofwel de pomp niet werkt, ofwel de betaalterminal niet.

Gij komt toch wat tegen hé

Comment

Working...
                                          X