Oorspronkelijk geplaatst door benji0973
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Bedenking: flikken moeten tegenwoordig toch een hoop extra werk hebben met al die YT filmpjes over agressie, overdreven snelheid etc.
Niet zelden is het dan nog de daders hun eigen stomme schuld omdat ze zelf of hun aanhang die filmpjes online gooien...MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenDus omdat voor uw huis-school traject 70 niet uitzonderlijk is, geldt dit meteen voor alle wegen in Vlaanderen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk BerichtenDat ze tegen dergelijk rijgedrag optreden, heb ik geen probleem mee, ondanks dat het registreert is door de politie.
Paar maanden terug rijdt een porsche bestuurder met 'valse nummerplaat', smijt een retributie zo maar op straat zonder te betalen. Dit is ook geristreert door gewone camera mensen en niet door de politie. Daar kunnen ze niets tegen doen ...
2 maten 2 gewichten ??????????
Retributie zal binnenvallen via de nummerplaat, dus 'niet betalen' is niet waar. En ook het weggooien van een papiertje valt te truukeren, dus moet je een huiszoeking doen bij de media... Daarom ook dat vele zaken niet worden opgehangen aan enkel camerabeelden van niet-gecontroleerde instanties...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenBedenking: flikken moeten tegenwoordig toch een hoop extra werk hebben met al die YT filmpjes over agressie, overdreven snelheid etc.
Niet zelden is het dan nog de daders hun eigen stomme schuld omdat ze zelf of hun aanhang die filmpjes online gooien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenvitus, de gedroomde onderdaan voor elke machthebber.
De rest van de bevolking is niet zo blind gelukkig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenBedenking: flikken moeten tegenwoordig toch een hoop extra werk hebben met al die YT filmpjes over agressie, overdreven snelheid etc.
Niet zelden is het dan nog de daders hun eigen stomme schuld omdat ze zelf of hun aanhang die filmpjes online gooien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenMisschien eens beginnen op een privacywetgeving of nog beter een volledig verbod op dashcams. Er zouden al veel -gemanipuleerde- filmpjes verdwijnen. Want dat is nu de grote ellende. Een pippo filmt met zijn dashcam een overtreding van een dure (sport)wagen en uit leedvermaak post hij dit op sociale media. Of nog erger hij wordt regelmatige bezoeker van het politiekantoor om al zijn mooie filmpjes binnen te leveren (want dergelijke clowns lopen er ook daadwerkelijk rond).
Comment
-
moeten YT volgen en FB op peil houden ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtendaarom dat die zo weinig buitenkomen!
moeten YT volgen en FB op peil houden ;-)
Op dezelfde weg een trekker, zonder oplegger die gewoon alle auto's voorbij reed. Ik reed 125 op de teller, dat is een dikke 120 per uur. Iets verder waar het trager ging ging hij bij de file links in het gat van de auto voor hem hangen.
Tot slot, op de Naamsesteenweg (ook N80) iemand die plots alles toe smijt om een fietser over te laten waar deze GEEN voorrang heeft.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Poolse idioten in een camion. Of toch zeker ene daarnet op de E17 in Gentbrugge.
Door een ongeval was het op de trajectcontrole 70 in plaats van de normale 90.
Ik remde daar af naar 90 op middenbaan en dan zag ik 70 en ging naar de rechtse en remde verder af. Dit met plek genoeg voor de achterkomen vrachtwagen en rustig aan. Erna voorbij geknald door die Poolse idioot die terug invoegt als hij mij nog niet voorbij was. Noodstop moeten doen en naar de pechstrook uitwijken. Wat een idioot
Mijne passagier kreeg een paniekaanval. Gelukkig moest die maar tot aan het UZ
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDaarstraks iemand met een camionetje die 60 km/h reed op de N80 waar je 120 mag, zo een mensen hebben toch niks op die weg te zoeken.
Op dezelfde weg een trekker, zonder oplegger die gewoon alle auto's voorbij reed. Ik reed 125 op de teller, dat is een dikke 120 per uur. Iets verder waar het trager ging ging hij bij de file links in het gat van de auto voor hem hangen.
Tot slot, op de Naamsesteenweg (ook N80) iemand die plots alles toe smijt om een fietser over te laten waar deze GEEN voorrang heeft.
Comment
-
Iets dat niet echt ergert maar wel 'grappig' is om te zien:
Mensen met hun dikke karren die 90-100 rijden op de snelweg Gisteren eentje met z'n Panamera 4S die tussen de camions reed en daarnet nog een 650i cabrio die 100 aan het tuffen was. Ik blijf het een grappig zicht vinden !Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
1) Achter een bus rijden op een drukke weg waar je niet voorbij kan. Dat onding stopt dan om de 300 meter.
2) Landbouwers op traktors tijdens de spitsuren. Ja, die mensen zorgen voor ons eten en ja ze moeten ook van akker tot akker. Helaas word ik woest als ik daar weer zo eentje zie op en neer veren. Heb dan soms zo de fantasie om er op te klikken en dan zoals in Warcraft 3 een stemmetje te horen "Yes mylord, mo' work".
3) Gisteren op de trein terug naar huis. Van gans de wagen komt er net naast mij een koppel viswijven zitten. Het gehele traject gekwetter in dat irritante kempische dialect (ons Heiiijdie). Rakketakketak aan een nerveus hoog tempo zoals ook Kim Clijsters dat kan. Ik wou gewoon rustig mijn e-book lezen, maar geraakte amper vooruit door dat gezaag. Daarbovenop zat er nog eentje met een kauwgom in haar mond en dat smakkend geluid maakt mij furieus. Volgende keer mijn oortjes niet thuis vergeten.
4) alsof 3 nog niet genoeg was, stap ik naar mijn auto (die ik op het verste uiteinde van de parking zet om deuken te vermijden) en zie ik zo een kaartje achter m'n raam zitten van een of andere frits met een tweedehands auto zaakje. Of ik em niet wil verkopen. De gedachte dat die onverlaat rond mijn auto is gaan kijken, maakt me niet blij.
5) Het Shell tankstation in Massenhoven waar weer eens ofwel de pomp niet werkt, ofwel de betaalterminal niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten1) Achter een bus rijden op een drukke weg waar je niet voorbij kan. Dat onding stopt dan om de 300 meter.
2) Landbouwers op traktors tijdens de spitsuren. Ja, die mensen zorgen voor ons eten en ja ze moeten ook van akker tot akker. Helaas word ik woest als ik daar weer zo eentje zie op en neer veren. Heb dan soms zo de fantasie om er op te klikken en dan zoals in Warcraft 3 een stemmetje te horen "Yes mylord, mo' work".
3) Gisteren op de trein terug naar huis. Van gans de wagen komt er net naast mij een koppel viswijven zitten. Het gehele traject gekwetter in dat irritante kempische dialect (ons Heiiijdie). Rakketakketak aan een nerveus hoog tempo zoals ook Kim Clijsters dat kan. Ik wou gewoon rustig mijn e-book lezen, maar geraakte amper vooruit door dat gezaag. Daarbovenop zat er nog eentje met een kauwgom in haar mond en dat smakkend geluid maakt mij furieus. Volgende keer mijn oortjes niet thuis vergeten.
4) alsof 3 nog niet genoeg was, stap ik naar mijn auto (die ik op het verste uiteinde van de parking zet om deuken te vermijden) en zie ik zo een kaartje achter m'n raam zitten van een of andere frits met een tweedehands auto zaakje. Of ik em niet wil verkopen. De gedachte dat die onverlaat rond mijn auto is gaan kijken, maakt me niet blij.
5) Het Shell tankstation in Massenhoven waar weer eens ofwel de pomp niet werkt, ofwel de betaalterminal niet.
Gij komt toch wat tegen hé
Comment
Comment