Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten1) Achter een bus rijden op een drukke weg waar je niet voorbij kan. Dat onding stopt dan om de 300 meter.
2) Landbouwers op traktors tijdens de spitsuren. Ja, die mensen zorgen voor ons eten en ja ze moeten ook van akker tot akker. Helaas word ik woest als ik daar weer zo eentje zie op en neer veren. Heb dan soms zo de fantasie om er op te klikken en dan zoals in Warcraft 3 een stemmetje te horen "Yes mylord, mo' work".
3) Gisteren op de trein terug naar huis. Van gans de wagen komt er net naast mij een koppel viswijven zitten. Het gehele traject gekwetter in dat irritante kempische dialect (ons Heiiijdie). Rakketakketak aan een nerveus hoog tempo zoals ook Kim Clijsters dat kan. Ik wou gewoon rustig mijn e-book lezen, maar geraakte amper vooruit door dat gezaag. Daarbovenop zat er nog eentje met een kauwgom in haar mond en dat smakkend geluid maakt mij furieus. Volgende keer mijn oortjes niet thuis vergeten.
4) alsof 3 nog niet genoeg was, stap ik naar mijn auto (die ik op het verste uiteinde van de parking zet om deuken te vermijden) en zie ik zo een kaartje achter m'n raam zitten van een of andere frits met een tweedehands auto zaakje. Of ik em niet wil verkopen. De gedachte dat die onverlaat rond mijn auto is gaan kijken, maakt me niet blij.
5) Het Shell tankstation in Massenhoven waar weer eens ofwel de pomp niet werkt, ofwel de betaalterminal niet.
stond onlangs in de krant ook dat vuinisophalers wat naar hun hoofd geslingerd krijgen van voorbijgangers, maar sommige vrager er toch om zeker? of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten4) alsof 3 nog niet genoeg was, stap ik naar mijn auto (die ik op het verste uiteinde van de parking zet om deuken te vermijden) en zie ik zo een kaartje achter m'n raam zitten van een of andere frits met een tweedehands auto zaakje. Of ik em niet wil verkopen. De gedachte dat die onverlaat rond mijn auto is gaan kijken, maakt me niet blij.
ik heb ook regelmatig zo een kaartje aan men deur hangen, en k denk toch echt niet dat er veel opkopers een gedeukte golf van 27jaar willen kopen met 450k km op de teller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtendie steken dat onder elke auto van de parking hoor. gene schrik hebben dat er iemand uwen auto heeft bekeken.
ik heb ook regelmatig zo een kaartje aan men deur hangen, en k denk toch echt niet dat er veel opkopers een gedeukte golf van 27jaar willen kopen met 450k km op de teller
Heb eens ooit proberen bellen naar zo'ne flap die dat elke dag achter mijn ruitenwisser stak in Brussel-Centrum, nummer was zelfs niet correct.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten1) Achter een bus rijden op een drukke weg waar je niet voorbij kan. Dat onding stopt dan om de 300 meter.
2) Landbouwers op traktors tijdens de spitsuren. Ja, die mensen zorgen voor ons eten en ja ze moeten ook van akker tot akker. Helaas word ik woest als ik daar weer zo eentje zie op en neer veren. Heb dan soms zo de fantasie om er op te klikken en dan zoals in Warcraft 3 een stemmetje te horen "Yes mylord, mo' work".
3) Gisteren op de trein terug naar huis. Van gans de wagen komt er net naast mij een koppel viswijven zitten. Het gehele traject gekwetter in dat irritante kempische dialect (ons Heiiijdie). Rakketakketak aan een nerveus hoog tempo zoals ook Kim Clijsters dat kan. Ik wou gewoon rustig mijn e-book lezen, maar geraakte amper vooruit door dat gezaag. Daarbovenop zat er nog eentje met een kauwgom in haar mond en dat smakkend geluid maakt mij furieus. Volgende keer mijn oortjes niet thuis vergeten.
4) alsof 3 nog niet genoeg was, stap ik naar mijn auto (die ik op het verste uiteinde van de parking zet om deuken te vermijden) en zie ik zo een kaartje achter m'n raam zitten van een of andere frits met een tweedehands auto zaakje. Of ik em niet wil verkopen. De gedachte dat die onverlaat rond mijn auto is gaan kijken, maakt me niet blij.
5) Het Shell tankstation in Massenhoven waar weer eens ofwel de pomp niet werkt, ofwel de betaalterminal niet.
Punt 1 en 2 kan ik nog deels begrijpen.
Voor punt 3 hebben ze 1e klas uitgevonden.
Punt 4 : is dat ook al een ergernis?
Punt 5 : ander tankstation kiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenlandbouwers en vuilniswagens komen enkel maar buiten op drukke verkeers-assen in spitsuur, hier ook
stond onlangs in de krant ook dat vuinisophalers wat naar hun hoofd geslingerd krijgen van voorbijgangers, maar sommige vrager er toch om zeker? of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtendie steken dat onder elke auto van de parking hoor. gene schrik hebben dat er iemand uwen auto heeft bekeken.
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenGeen probleem. Vanaf nu geen vuilnis meer ophalen. Ik ben blij dat er nog mensen zijn die dat willen doen. En ik sta graag even in de file wetende dat ze mijn en anderen hun vuilnis aan het ophalen zijn. Sommigen hebben toch echt een heel kort lontje.
Ook geen probleem met landbouwvoertuigen op de baan, zelfs niet tijdens de spits. Landbouwvoertuigen van landbouwbedrijven, welteverstaan...
In de omgeving heb ik dus 3 "keuter" boeren wonen, die produceren dus niets, 0,0. Geen melk, geen vee, geen gewassen, gewoon boerkes die niets doet buiten klagen dat het boeren niet meer leefbaar is, en dat mensen te gejaagd zijn.
Als er hier tijdens de ochtend/avonddrukte een tractor voorbijkomt, veel kans dat het 1 van die 3 is. En dat is dan om een boomstronk uit hun (lege) wei te gaan trekken, wat net dàn moet. Of ze zijn gewoon gaan babbelen bij hun vrienden boeren. Of ze zijn bij de AVEVE een zak hondenvoer gaan halen (die ligt dan in de schop vooraan). En ze rijden ook altijd met hun aanhanger die gemaakt is van treinbielzen die ze gepikt hebben van den duitsch tijdens den oorlog, natuurlijk zonder iets van verlichting en met veel loshangende kettingen en riemen...
Die mannen zouden ze onmiddellijk moeten verbieden om op de baan te zijn van 07-09 en 16-18. Niets dan last mee. En ook altijd dezelfde die een hoop modder op de baan verspreiden (die echte landbouwbedrijven borstelen dat dezelfde avond nog op)Last edited by TooTall; 26/11/2014, 17:47.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenDaar hebben ze prozac voor uitgevonden
Punt 1 en 2 kan ik nog deels begrijpen.
Voor punt 3 hebben ze 1e klas uitgevonden.
Punt 4 : is dat ook al een ergernis?
Punt 5 : ander tankstation kiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenGij rijdt echt niet graag op de N80 he . Op ne keer gaat ge daar ne ActiveHybrid3 zotte toeren zien doen, dan wil ik't zeker horen.
Maar mensen die 60 rijden horen daar niet thuis, die kunnen de Hasseltsesteenweg toch pakken.
Dat van die trekker, dat heeft niks met de N80 op zich te maken en die auto die plots stopt ook niet.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Nee, maar ik hoor u heel regelmatig over de N80 klagen .
Mijn vrouw ook hoor. Ik zeg dan dikwijls dat ze eens mee naar Brussel moet komen, dan zou ze zich pas verschrikken.
Nu, dat filmpje dat gisteren/eergisteren weer op hln stond ivm met die roodrijder op de N80, dat is daar dagelijkse kost. Dat krijgt ge als ge wel het doorgaand verkeer probeert te controleren met flitspalen maar het lokaal verkeer niet.
Comment
-
De recherche.. pakken ze drugsdealers op die in 10 maand min 300k euro hebben verkocht krijgen die cel straffen met uitstel...
Comment
-
gisteren zat er dus ook zo een kaartje aan men ruit. net als alle andere die aan die kant van de weg stonden.
das denk ik al het 8e of 9de kaartje dit jaar. zowat elke maand heeft heel die rij kaartjes aan het raam steken. volgens mij huren ze één of andere jongere in om eens 1000kaartjes te gaan verdelen onder geparkeerde autos.
Comment
-
Dit. In plaats van "de fout van de zware sportauto" moet het zijn "de fout van de idioot van een bestuurder"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenlandbouwers en vuilniswagens komen enkel maar buiten op drukke verkeers-assen in spitsuur, hier ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenAudi S3 Sportback een zware sportwagen noemen is wel wat overdreven.
Comment
Comment