'jonge Antwerpse allochtoon', 'Duitse nummerplaten' Tja...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenNee, maar ik hoor u heel regelmatig over de N80 klagen .
Mijn vrouw ook hoor. Ik zeg dan dikwijls dat ze eens mee naar Brussel moet komen, dan zou ze zich pas verschrikken.
Nu, dat filmpje dat gisteren/eergisteren weer op hln stond ivm met die roodrijder op de N80, dat is daar dagelijkse kost. Dat krijgt ge als ge wel het doorgaand verkeer probeert te controleren met flitspalen maar het lokaal verkeer niet.
Kan dus moeilijk anders.
Het ligt echter niet aan de weg, maar aan de mensen die er rijden.
Vandaag weer enkele ergernissen trouwens.
Deze morgend bij het naar het werk rijden, een Renault Scenic die constant auto's zit in te halen.
Al van achter mij aankomend en na hij mij voorbij is nog, waarbij hij verschillende keren bijna op een middenberm en tegenliggers knalt
Dan een vrachtwagen, uitzonderlijk vervoer met daarop een vrachtwagen met oplegger (betonmixer).
Trekt op, begint te slingeren over de weg en die zot versnelt nog ipv te vertragen.
Andere vrachtwagen, ook uitzonderlijk vervoer, deze keer leeg rijd tot twee maal toe gewoon door het rood.
Ambulance komt aan met sirene op, en de mensen slaan gewoon in paniek ipv gewoon rustig aan de kant te gaan om die ziekenwagen voorbij te laten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenVuilniswagens rijden al als jij nog ligt te slapen en stoppen pas als ze klaar zijn. Dat ze dan ook in de spits komen te zitten is logisch. Die doen toch uiterst nuttig werk? Er om vragen, waarom, omdat ze hun werk doen zodat jij jouw afval kwijt kan?
Maar dat lukt uiteraard niet altijd.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Gisterenmiddag zat ik ook achter een vuilniswagen in het stad. Dat jaagt me totaal niet op. Die mensen werken hard en wanneer moeten ze het anders gaan doen? Als ze het s nachts doen zijn er wellicht die klagen omdat ze wakker werden.
Ik heb er 5 minuten achter gereden en op de eerste plaats waar het kon heeft die man z'n camion zo gezet dat ik doorkon. Juist gepast, maar ik kon door. Dat is toch te apprecieren dat ze die moeite doen om u door te laten van zodra het kan. ook de vuilnismannen deden teken dat ik door kon. Tja, daar kan ik mij niet boos op maken.
Comment
-
In de auto moeten antwoorden met éénlettergrepige woorden op domme vragen terwijl ge niets liever wilt dan uw ogen dichtdoen voor een uurtje om 0500 's morgens als ge toch niet moet rijden.
Een bloemlezing;
-"uwe vuilzak staat buiten, is het vuilkar vandaag misschien?" -Ja
-"Het gaat koud worden dit weekend he, amai!" -Ja
-"Hebt ge de voetbal gezien?" -Nee
#justcarpoolthings
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenIn de auto moeten antwoorden met éénlettergrepige woorden op domme vragen terwijl ge niets liever wilt dan uw ogen dichtdoen voor een uurtje om 0500 's morgens als ge toch niet moet rijden.
Een bloemlezing;
-"uwe vuilzak staat buiten, is het vuilkar vandaag misschien?" -Ja
-"Het gaat koud worden dit weekend he, amai!" -Ja
-"Hebt ge de voetbal gezien?" -Nee
#justcarpoolthings
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichtencarpoolen is dan ook iets dat enorm zuigt
Nog een goei;
Ene van de carpool is het type "ik zie er altijd uit als een onopgemaakt bed". Slordig, altijd dingen kwijt, altijd dingen vergeten. Altijd vuile kleren aan. Bah. Enfin.
Die kruipt dus achter in de auto, dan jas uitdoen (ahja, buiten dat is te moeilijk zeker?) dus dan zit die met zijn ellebogen overal tegen te kloppen, die jas schuurt langs alle zetels/deurpanelen/ramen af. Dan wrikt hij de kopsteun omhoog en gaat hij zitten.
Ik heb hem al 10 keer gezegd "geen probleem als ge de kopsteun omhoog doet, maar doe die dan ook naar omlaag als ge uitstapt, want dat is irritant zichtbaar in de achteruitkijkspiegel als die omhoog staat"
Gisteren stop ik thuis. Hij zwiert zijn benen naar buiten maar blijft zitten, met in zijn armen zijn tas en zijn jas, "ah ik zal de kopsteun omlaag doen he!"
Begint hij daar (zonder op het knopje te drukken) te sleuren en te kloppen als een zot aan 1 kant van de kopsteun. Ik zag dat ding al helemaal scheeftrekken. Ik zeg hem, "nee, ge moet op het knopje duwen aan de zijkant van de steun!"
"wat, dit knopje?"
VLAM...zetels plat...
"Ah dat is het ook niet"
"Ja stap maar uit, zal ik het wel doen..."
ACHTERLIJKEEEEEEEEUH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenOhja. Maar het alternatief is elke week 1.500km bollen. Dat is er net iets over.
Nog een goei;
Ene van de carpool is het type "ik zie er altijd uit als een onopgemaakt bed". Slordig, altijd dingen kwijt, altijd dingen vergeten. Altijd vuile kleren aan. Bah. Enfin.
Die kruipt dus achter in de auto, dan jas uitdoen (ahja, buiten dat is te moeilijk zeker?) dus dan zit die met zijn ellebogen overal tegen te kloppen, die jas schuurt langs alle zetels/deurpanelen/ramen af. Dan wrikt hij de kopsteun omhoog en gaat hij zitten.
Ik heb hem al 10 keer gezegd "geen probleem als ge de kopsteun omhoog doet, maar doe die dan ook naar omlaag als ge uitstapt, want dat is irritant zichtbaar in de achteruitkijkspiegel als die omhoog staat"
Gisteren stop ik thuis. Hij zwiert zijn benen naar buiten maar blijft zitten, met in zijn armen zijn tas en zijn jas, "ah ik zal de kopsteun omlaag doen he!"
Begint hij daar (zonder op het knopje te drukken) te sleuren en te kloppen als een zot aan 1 kant van de kopsteun. Ik zag dat ding al helemaal scheeftrekken. Ik zeg hem, "nee, ge moet op het knopje duwen aan de zijkant van de steun!"
"wat, dit knopje?"
VLAM...zetels plat...
"Ah dat is het ook niet"
ACHTERLIJKEEEEEEEEUH
Uit het leven gegrepen...👍
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenBegint hij daar (zonder op het knopje te drukken) te sleuren en te kloppen als een zot aan 1 kant van de kopsteun. Ik zag dat ding al helemaal scheeftrekken. Ik zeg hem, "nee, ge moet op het knopje duwen aan de zijkant van de steun!"
"wat, dit knopje?"
VLAM...zetels plat...
"Ah dat is het ook niet"
ACHTERLIJKEEEEEEEEUH
Inderdaad een irritant iets, hoofdsteunen achteraan die blijven omhoog staan. Nog zoiets storend vind ik die oprolbare kofferafdekking in breaks. Als mijn ma eens met de auto gereden heeft is dat altijd opgerold, dan hangt dat heel den tijd te rammelen. Dat is toch echt niet moeilijk omdat steeds weer te sluiten en vast te klikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
Inderdaad een irritant iets, hoofdsteunen achteraan die blijven omhoog staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenLeve volvo's daar kunde die spullen niet eens bewegen buiten die in het midden vanachter (maar daar zit uiteraard nooit een kat). En als ik mijn passagiers wil kloten duw ik op een knopke op de middenconsole waardoor de hoofdsteunen plat naar voor gaan xD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenJa in de Ford hebt ge dan ook nog wel een achteruit waar ge een fuck aan hebt zonder dat die hoofdsteunen in de weg staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenDat is waar, toch blijft het storend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenTrue true, das niet zo goed voor ons esthetisch autisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenGeflitst net toen ik probeerde te ritsen. Kerel op het rechtervak wou me er niet tussenlaten dus ik gaf gas bij en net daar moeten ze dan een flitspaal zetten.
Ach ja, liever 50 euro boete voor een inhaalmanoeuvre dan ongeval te moeten veroorzaken door zo'n paljas. Maar tof is anders.
Diè combinatie moet je mij eens toch eens uitleggen ???
Comment
Comment