Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JoBe1960 Bekijk Berichten
    Ritsen & (overdreven) snelheid ?
    Diè combinatie moet je mij eens toch eens uitleggen ???
    Was ik ook al aan het denken.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Deze morgen om 5u25 op de E313 ene die duidelijk een beetje diep in het glas gekeken had (of zo moe was) maar hij had met zijn renault scenic met maar 1 achterlicht en anderhalf voorlicht de volledige 2 rijstroken nodig om te zwabberen (tegen 95km/u). Das verschrikken als die ineens naar links begint te komen als ge die tegen 120km/u wilt inhalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoBe1960 Bekijk Berichten
        Ritsen & (overdreven) snelheid ?
        Diè combinatie moet je mij eens toch eens uitleggen ???
        Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Was ik ook al aan het denken.
        Ik zie niet in wat daar zo raar aan is.

Comment

• Dan moet je maar eens opzoeken wanneer "ritsen" van toepassing is.
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
            Ik zie niet in wat daar zo raar aan is.
            'k Was eerst niet van plan er op in te gaan, dit soort antwoord zegt immers genoeg, maar ik doe het toch.
            (Kan het niet laten)

Comment

• Mss ligt het aan mijn uitleg? Het was die kerel op het rechtervak die plots gas bij gaf toen ik mijn richtingaanwijzer opzette.

Comment

• Dan gaat het niet om ritsen, maar om invoegen?

Tsja, natuurlijk moet die niet gaan versnellen, anderzijds, de pinker opzetten geeft je natuurlijk geen voorrang (want schijnen er ook nog steeds veel te denken)

Comment

• Dat ik geen voorrang heb als ik mijn richtingaanwijzer aanzet weet ik ook wel.
                  Allee mannen . Moest ik hem dan maar in zijn flank rammen ofzo?

Comment

• De uitleg was inderdaad niet echt duidelijk. Toevallig? Zou kunnen. Maar ik had wel door wat jij met "ritsen" bedoelde, daarom dat ik reageerde
                    Ik was er niet bij, kan en wil dus ook moeilijk oordelen. Maar kan me er wel iets bij voorstellen.
                    Ik vraag me gewoon af waarom "die kerel op het rechtervak" plots versnelde ? Da's alles.

Comment

• Dat vraag ik mij uiteraard ook af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                        Dat vraag ik mij uiteraard ook af.
                        Voilà, I rest my case.

Comment

• Als ge aan't voorbij steken bent mag de linkse niet versnellen(fout)(of hij heeft U niet gezien,blinde hoek of nek te dik).
                          Sommigen rijden als boerekens hier.Daarstraks was ik een traktor aan't voorbij steken.Begint die ouwe die achter de tractor reed ook zomaar voorbij te steken.Keek naar voor maar niet opzij waar ik reed(ikke het fietspad op):onnozelaars !
                          Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
                            Als ge aan 't voorbij steken bent mag de linkse niet versnellen ...
                            De linkse ? Jij haalt dus rechts in ???

Comment

• Hij zal wel de rechtse bedoelen zeker?

Comment

• Hij zal wel de rechtse bedoelen zeker?
                                Juist.
                                Hoe het zit in file weet ik niet ?
                                Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

• Daarjuist deze zot voor mij :s. In die megane zat een gezin met kinderen!

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                                    Daarjuist deze zot voor mij :s. In die megane zat een gezin met kinderen!

Ik hoop da ge da filmpke hebt doorgegeven aan de flieken

Comment

• Zie ik dat goed dat die aap zijn achterlichten niet eens branden?

Ik zie hier ook niet direct een aanleiding of was ervoor mss. iets gebeurd?
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

• Zie ik dat goed dat die aap zijn achterlichten niet eens branden?

Ik zie hier ook niet direct een aanleiding of was ervoor mss. iets gebeurd?
                                        2021 Taycan 4S
                                        2021 Lexus UX250h

Comment

• Jawel, de achterlichten zitten laag in de bumper, hoger zitten enkel de remlichten.

Tja, sommigen zijn nogal licht ontvlambaar he.
                                          Waarschijnlijk wat lang moeten wachten om over te steken. Hij wou volgens mij voorbij gaan op de moment dat de auto voor hem ook over stak?

Comment

Working...
                                          X