Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en dan gelijk de us-mentaliteit op de rest van de weg (en mss ook ernaast kwa beleefdheid/vriendelijkheid) erbij ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      en dan gelijk de us-mentaliteit op de rest van de weg (en mss ook ernaast kwa beleefdheid/vriendelijkheid) erbij ?
      Zo ver rijkt mijn kennis over de amerikaan niet... Kan ik niet op antwoorden.
      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        en dan gelijk de us-mentaliteit op de rest van de weg (en mss ook ernaast kwa beleefdheid/vriendelijkheid) erbij ?
        Die overdreven, totaal niet gemeende vriendelijkheid? Waarbij ge op 'hoe gaat't' eigenlijk sowieso 'geweldig' moet antwoorden want luisteren doen ze toch niet.

Comment

• deels ja, ik leef liever op die manier

Comment

• Nee, staat mij echt niet aan. Ben altijd blij als ik terug op de vlieger stap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
              Van zijn belastbare inkomsten, niet van zijn belastingen hé. En zoals gezegd, het moet er wél eerst liggen om het te kunnen aftrekken!

En dat verliest men uit het oog. Om loonlasten te kunnen betalen moet een bedrijf wel omzet halen, en bovenal winst.

Men vergeet dat loonlasten een kostenfactor zijn waar een bedrijf telkens weer rekening mee moet houden, bij iedere lening die het bij de bank vraagt, bij iedere geplande overname, bij iedere organische groei etc.
              Dat bedoelde ik.

En ik weet dat een zelfstandige zijn auto eerst moet verdienen voor hij die kan "aftrekken" .

Comment

• Gisteren ging ik naar de Pilates les en op die weg waar je 70 mag, reed er een idioot 45. Ben hem als een waanzinnige voorbij gestoken. Welgeteld 12km verder en na het zoveelste rood licht tegen, zag ik hem weer komen aantuffen (met eens sliert sukkelaars achter zich aan) .

Met andere woorden: ik heb geen enkel voordeel gehaald met hem in te halen en wel 70 te rijden, dankzij verkeerslichten.

Gelukkig ben ik tijdens de Pilates tot rust gekomen. Op de terugweg heb ik m'n karma weer op orde gebracht door 2 auto's voor te laten bij een kruising.

Het universum is terug in balans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                  Dan beter het amerikaanse systeem, iedereen rijdt waar hem wilt en rechts voorbij halen is geen probleem ( wat ik ook wel af en toe durf doen ipv mij te ergeren aan die mannen die int midden rijden).
                  In de VS haat men ook left lane hoggers en mensen die in de passing lane blijven rijden. Meer en meer staten die bordjes plaatsen om te verduidelijken dat links voor inhalen is.

Het "keep your lane" principe werkt ook gewoon niet... Je krijgt echt buffers van trager rijdend verkeer, en ander verkeer dat sneller wilt dat zich erdoor moet/wilt wringen, met situaties als te weinig afstand houden, bruusk van rijvak wisselen etc...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                    Dan beter het amerikaanse systeem, iedereen rijdt waar hem wilt en rechts voorbij halen is geen probleem ( wat ik ook wel af en toe durf doen ipv mij te ergeren aan die mannen die int midden rijden).
                    Ja van dat Amerikaanse systeem zijn de amerikanen echter aan het afstappen. Deze zomer zelf gemerkt in de US and A.

Comment

• Maar wie kan me zeggen waarom de politie het midden rijden nooit bestraft? Terwijl het erg hinderlijk is en treintjes veroorzaakt op de derde band. Maar als ik rechts inhaal ben ik wel de pineut...

Comment

• Om 2 redenen:
                        1) de lokale politie op de snelweg kent de regel zelf niet
                        2) hoeveel keer in je leven zie je de WPR en een middenvakrijder in hetzelfde blikveld?

Ik heb het 1 keer gezien, een zwaantje van de WPR die op de E19 elke middenvakplakker naar het rechtervak dirigeerde. Al dat volk gaan dirigeren naar de volgende afrit en een PV opstellen is onbegonnen werk.

Comment

• Het zou nochtans eens een andere bron van inkomsten kunnen zijn in plaats van dat flitsen altijd...

Comment

• controle op gebruik pinkers aan ronde punten ook ! het geld stroomt binnen

Comment

• Just heel just... ook zoiets irritants. Ge blijft staan omdat er auto's afkomen en die nemen allemaal d'een afrit. En achter u denken ze dan wellicht dat ge niet durft doorrijden.. Maar heb hier al een paar keer gezien dat de flikken het zelf niet doen.

Comment

• 4 Nieuwe Belgen in een 5er die in stilstaand verkeer van links naar rechts schieten, raampje open, wijzen en wuiven dat ze ertussen moeten...1 jong gastje die er 15 uitzag met een Nissan Primera uit 1990 die hun heel te tijd zat na te doen.

Dan een rood licht met aparte vakken en pijlen voor linksaf en rechtdoor, ze gaan allebei aanschuiven voor rechtdoor, die pijl gaat groen, schieten ze allebei naar links dwars over het kruispunt, verkeer uit andere richting vol in de remmen.

Iets verder opnieuw een rood licht, BMW schiet over een volle lijn iemand voorbij en remt die dan uit, om toch maar 1 plaatsje te winnen. Primera blijft er wat achter hangen. BMW stopt bij de Media Markt.

Dan een kruispunt met een vak linksaf, vak rechtdoor en vak rechtsaf. Primera schiet tussen het verkeer door naar het rechter vak. Licht op rood. Licht op groen, hij schiet helemaal naar links dwars over het kruispunt voor iedereen in.

Dan opnieuw een kruispunt, wij staan vooraan voor linksaf, hij middenvak.

Raampjes omlaag gedaan en met 4 man beginnen applaudisseren en duimen opsteken, hij zat maar wat schaapachtig te kijken.

Dan mijn trui uitgedaan, waaronder ik mijn uniformhemd aanhad....toen werd hij wat wit rond zijn neus....

Dan doorgereden. Hij zal het ooit wel leren, zeker?

disclaimer; ik werk niet bij de politie maar mijn hemd trekt daar veel op
                                Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                                  4 Nieuwe Belgen in een 5er die in stilstaand verkeer van links naar rechts schieten, raampje open, wijzen en wuiven dat ze ertussen moeten...1 jong gastje die er 15 uitzag met een Nissan Primera uit 1990 die hun heel te tijd zat na te doen.

Dan een rood licht met aparte vakken en pijlen voor linksaf en rechtdoor, ze gaan allebei aanschuiven voor rechtdoor, die pijl gaat groen, schieten ze allebei naar links dwars over het kruispunt, verkeer uit andere richting vol in de remmen.

Iets verder opnieuw een rood licht, BMW schiet over een volle lijn iemand voorbij en remt die dan uit, om toch maar 1 plaatsje te winnen. Primera blijft er wat achter hangen. BMW stopt bij de Media Markt.

Dan een kruispunt met een vak linksaf, vak rechtdoor en vak rechtsaf. Primera schiet tussen het verkeer door naar het rechter vak. Licht op rood. Licht op groen, hij schiet helemaal naar links dwars over het kruispunt voor iedereen in.

Dan opnieuw een kruispunt, wij staan vooraan voor linksaf, hij middenvak.

Raampjes omlaag gedaan en met 4 man beginnen applaudisseren en duimen opsteken, hij zat maar wat schaapachtig te kijken.

Dan mijn trui uitgedaan, waaronder ik mijn uniformhemd aanhad....toen werd hij wat wit rond zijn neus....

Dan doorgereden. Hij zal het ooit wel leren, zeker?

disclaimer; ik werk niet bij de politie maar mijn hemd trekt daar veel op
                                  Tipje? begint bij Jus en eindigt op titie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                    Tipje? begint bij Jus en eindigt op titie?
                                    Nee, def en eindigt op ensie. Ik gok een luchtcomponent hemdje, lijkt wat op dat van de flikken.

Comment

• Gisteren in inhaalverbod een automobilist tegen 60 op de snelweg ... Ik ga hem voorbij en zie een auto achter mij die wat moet vertragen blauwe zwaailichtjes aansteken. Dacht al dat ik er aan hing, maar meneer de traagrijder mocht volgen. Gerechtigheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        Toch raar als ge ne keer zoiets uitdagender schrijft, hoe heilig de anderen wel zijn in't verkeer
                                        Kan hem ook gewoon rechts passeren, maar da's in feite gevaarlijker gezien het snelheidsverschil.

Kijk maar wat er gebeurt als je alle vakken gaat gebruiken, maar persoonlijk vind ik dat dr ook overhttps://www.youtube.com/watch?v=n2sL90ELEwE

stomme is dat die dood is doordat die op de passagiersstoel zat
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Nee, def en eindigt op ensie. Ik gok een luchtcomponent hemdje, lijkt wat op dat van de flikken.
                                          Dingdingding winner winner chicken dinner!

Plezant om de reacties van mensen te zien. Je ziet van kilometers ver dat ze aan het GSM'en zijn, dan kom je erlangs, zit je wat moedeloos naar hun te kijken, zien ze U (en uw hemd), dan laten ze ineens de GSM uit hun pollen vallen tussen de zetels in en beginnen ze in hun haar te krabben...als je er dan voorbij bent zie je ze wegduiken en beginnen slingeren om hun GSM terug te zoeken

Tzou niet de eerste zijn die zo in zijn broek begint te kakken als hij ons ziet...maar we doen niets mis he!
                                          Mijn Skoda

Comment

Working...
                                          X