Oorspronkelijk geplaatst door TooTall
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtencontrole op gebruik pinkers aan ronde punten ook ! het geld stroomt binnen
Het was een brakke kar en haar haar was precies pas gewassen, want er zat een soort van handdoek rond haar hoofd.
Comment
-
Gisteren voor het eerst in een tijdje nog eens met de wagen van Kortrijk naar Gent gereden via de E17 naar parking Kouter. Gezien dat het viaduct een nieuw wegdek heeft gekregen (dat op zich is geen ergernis, het feit dat de scheidingen tussen de verschillende brugdelen nog altijd zo voelbaar zijn is dat wel al een beetje) en dat de snelheid op dat hele viaduct nu is herleid van vroeger 120km/u naar 70km/u... Terwijl daar NIEMAND (ik bedoel: geen zwakke weggebruikers, geen fietsers, twee rijstroken in dezelfde richting) last van had, tenzij zogezegd die paar omwonenden die daar komen wonen zijn nadat het viaduct al was gebouwd... Ergernis. Toch wel.BMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Comment
-
Net zoals de politie PV kan opstellen omdat ze jou zien telefoneren achter het stuur (zonder je te verhoren), zouden ze dat in ook kunnen voor onnodig links- en middenvakrijden. Een gewone de visu vaststelling. Nummerplaat noteren en later ticketje in de bus.
Of gewoon de E34 en E313 op en af rijden en elke vrachtwagen noteren die ze zien inhalen tijdens het verbod overdag (of zelfs inclusief regen) .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk BerichtenGisteren voor het eerst in een tijdje nog eens met de wagen van Kortrijk naar Gent gereden via de E17 naar parking Kouter. Gezien dat het viaduct een nieuw wegdek heeft gekregen (dat op zich is geen ergernis, het feit dat de scheidingen tussen de verschillende brugdelen nog altijd zo voelbaar zijn is dat wel al een beetje) en dat de snelheid op dat hele viaduct nu is herleid van vroeger 120km/u naar 70km/u... Terwijl daar NIEMAND (ik bedoel: geen zwakke weggebruikers, geen fietsers, twee rijstroken in dezelfde richting) last van had, tenzij zogezegd die paar omwonenden die daar komen wonen zijn nadat het viaduct al was gebouwd... Ergernis. Toch wel.
bij het oprijden is het nog erger, aan voet van viaduct staat er een bord "begin ASW" en 20 m erachter staat een bord van 70 ???!!!
wat ik ook niet begrijp dat ze daar geen LED-verlichting gebruikt hebben, deze is nu al voldoende ontwikkeld om jaren aan een stuk goed te werken, minstens evenveel licht te geven als de nieuw geplaatste ...
neen, volgende winter gaan ze weer een paar vakken afsluiten voor ... tijd, zeker in de spits, om een paar lampen te gaan vervangen :-(
voegen : een beetje logisch, nu heel koud dus ze staan max open.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenNet zoals de politie PV kan opstellen omdat ze jou zien telefoneren achter het stuur (zonder je te verhoren), zouden ze dat in ook kunnen voor onnodig links- en middenvakrijden. Een gewone de visu vaststelling. Nummerplaat noteren en later ticketje in de bus.
Of gewoon de E34 en E313 op en af rijden en elke vrachtwagen noteren die ze zien inhalen tijdens het verbod overdag (of zelfs inclusief regen) .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenjij bent de volgende president van Vl ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenNee hoor, in dat geval zou ik het leger inschakelen om dat te doen! Met nieuwe Leopard 2A7+ tanks de snelweg op en af razen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fazer600 Bekijk BerichtenWelke snelheid halen die?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenToen ik gisteren terug kwam van de dwarsfluit les,
Precies drukke donderdagen daar ten huize Intexor2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk BerichtenGisteren voor het eerst in een tijdje nog eens met de wagen van Kortrijk naar Gent gereden via de E17 naar parking Kouter. Gezien dat het viaduct een nieuw wegdek heeft gekregen (dat op zich is geen ergernis, het feit dat de scheidingen tussen de verschillende brugdelen nog altijd zo voelbaar zijn is dat wel al een beetje) en dat de snelheid op dat hele viaduct nu is herleid van vroeger 120km/u naar 70km/u... Terwijl daar NIEMAND (ik bedoel: geen zwakke weggebruikers, geen fietsers, twee rijstroken in dezelfde richting) last van had, tenzij zogezegd die paar omwonenden die daar komen wonen zijn nadat het viaduct al was gebouwd... Ergernis. Toch wel.
Comment
-
TLDR: op de E40, iemand die zich voor mij smijt aan 110 terwijl ik op cc 125 rijdt, dan links blijft rijden met opzet, om mij dan tot op het eerste vak te kunnen duwen.
Dus hij smijt zich naar links en dan kijkt hij in zijn spiegel omdat ik nogal dicht kom, maar niet overdreven. Ik doe teken van "wat doe je nu", gevolg: hij remt bot af naar 100. Ik wijk uit naar rechts, zet dan terug pinker op en voeg terug in achter hem (met afstand uiteraard).
Ondertussen was die kerel al de auto die hij wil inhalen al 50m voorbij, maar toch bleef hij links rijden aan 110… Ik wacht geduldig af, op afstand: geen verandering. Dan maar rechts voorbij, zoals hij aan het hopen was waarschijnlijk. Maar he, wat toevallig, die gaat nu toch toevallig ook wel naar rechts, op hetzelfde moment als mij, en zijn die is nu toch wel zijn pinker vergeten opzetten, oh en hij moet eigenlijk naar het volledige rechtervak…
De mensen achter ons dachten waarschijnlijk weer "kijk weer een BMW die zotte toeren aan het uitsteken is"…2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenGe meent het van die 70 ofwa??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenVolledige viaduct is 70 geworden, waar je vroeger 120 mocht vanaf het Zuid tot aan de verkeerswisselaar (dynamische borden).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHoewel ik daar steeds 120 probeerDE, moet ik wel toegeven dat de situatie er zich vaak echt niet toe leende. 90 ware beter geweest, maar ja... De 70 fetish van sommigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvroeger reed je sportiever
Comment
-
de ergernissen van de dag:
De eerste:Ik reed met de fiets op het fietspad en ineens loopt er een ouder koppel op het fietspad. Beide mooi naar de grond aan het staren. Ik vertraag en bel de vrouw verschiet en de man begint te roepen dat ik meer respect moet hebben. Ik vraag me af waarom ze niet gewoon op het voetpad kunnen lopen.
De tweede: IK ga met de fiets naar de winkel en der staat en madam haar auto uit te laden op het fietspad nu dat vind ik geen probleem maar kom 20min later terug en de wagen staat daar nog altijd maar mevrouw is aan het praten met de buurvrouw. Dien auto staat daar vooral niet in de weg ze. En er is vooral geen plaat op het parkeerplein aan de overkant van de straat.RIP Den borre!
Comment
Comment