Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
    de ergernissen van de dag:

De eerste:Ik reed met de fiets op het fietspad en ineens loopt er een ouder koppel op het fietspad. Beide mooi naar de grond aan het staren. Ik vertraag en bel de vrouw verschiet en de man begint te roepen dat ik meer respect moet hebben. Ik vraag me af waarom ze niet gewoon op het voetpad kunnen lopen.

De tweede: IK ga met de fiets naar de winkel en der staat en madam haar auto uit te laden op het fietspad nu dat vind ik geen probleem maar kom 20min later terug en de wagen staat daar nog altijd maar mevrouw is aan het praten met de buurvrouw. Dien auto staat daar vooral niet in de weg ze. En er is vooral geen plaat op het parkeerplein aan de overkant van de straat.
    Dat laatste is zo typisch. In dubbele file parkeren terwijl er 20 meter verder parkeerplaats zat is.

Deze middag op weg naar huis van de djembe les, zag ik voor het eerst een Fiat 500 XL. Ze blijven, na de multipla, wel hun best doen met gedrochten te bouwen. Net als wat later zo een 500 abarth met 4 uitlaten. De chauffeur dacht precies met een Ferrari te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Dat laatste is zo typisch. In dubbele file parkeren terwijl er 20 meter verder parkeerplaats zat is.
      Het kan nog erger: dubbel parkeren vlak naast een lege parkeerplaats.
      Kan er meteen niemand parkeren ook.

Comment

Nee nu rijd ik sportiever :p
        dbr rijdt het sportiefst, naar eigen zeggen

Comment

Hoewel ik daar steeds 120 probeerde, moet ik wel toegeven dat de situatie er zich vaak echt niet toe leende. 90 ware beter geweest, maar ja... De 70 fetish van sommigen.
          Bwa, de keren dat ik daar passeerde was het er nooit zo druk en ik moet zeggen dat 120 (niet meer) daar eigenlijk wel ging. Maar bon, met 90 had ik nu ook nog kunnen leven. 70 op dergelijke weg - en er zijn véél zulke voorbeelden - is gewoon tergend traag en een godsgeschenk voor mobiele flitsers.
          BMW F10 535d
          Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• R0 (brusselse ring) naar E40 richting Leuven (knooppunt sterrebeek/zaventem). Golfke rijdt al links terwijl hij rechts moet rijden (hij zat uberhaupt nog niet eens op de E40), ik wacht geduldig, geen verbetering. Ik licht eff en zet mijn pinker naar rechts op, nog geen verbetering, dan er maar langs rechts voorbij en terug naar links. Kerel was zich uiteraard van geen kwaad bewust. Gvd, gaat in turkije rijden dan he (het was geen turk voor alle duidelijkheid maar een blanke man), daar wordt de pechstrook ook een rijstrook en verdrijvingsvlakken al helemaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
              de ergernissen van de dag:

De tweede: IK ga met de fiets naar de winkel en der staat en madam haar auto uit te laden op het fietspad nu dat vind ik geen probleem maar kom 20min later terug en de wagen staat daar nog altijd maar mevrouw is aan het praten met de buurvrouw. Dien auto staat daar vooral niet in de weg ze. En er is vooral geen plaat op het parkeerplein aan de overkant van de straat.
              Onlangs ging ik met de kinderen fietsen. Stond een bestelwagen in het midden van het fietspad terwijl er naast het fietspad plaats op overschot was Hierdoor moesten we de steenweg op die vrij druk is. Tja, dan stop ik toch even om die kerel aan te spreken. Hem gevraagd of hij dat normaal vond en dat hij zijn camionette direct moest verzetten met gvdmme erachter. Hielp wel, hij heeft ze direct verzet. Tja, ik vond niet dat ik het beleefd met een alstublieft moest vragen want je wagen zo parkeren da's toch ongeveer het onbeschoftste wat je kan doen naar fietsers toe. En was nog gevaarlijk ook, vooral voor mijn jongste zoontje.
              Nog arroganter was de vrouw van een zeer bekend wielrenner die hier in 't midden van het stad haren auto op het voetpad gezet had voor de krantenwinkel zodat niemand meer door kon en madame zat op haar gemak de krant een beetje te lezen over hoe de ploeg het deed in de ronde. K ga geen namen noemen maar ze reed destijds met een door de club gesponserde auto. Kwam ze bij ons in de garage mee, maar na faillissement van zijn ploeg zijn haar 4 nieuwe banden nooit betaald geweest.
              Hier hebben ze daar een gezegde voor.. hoger schijten dan uw gat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Hier hebben ze daar een gezegde voor.. hoger schijten dan uw gat.
                Hoe dikker de nek hoe kleiner de kop.

Comment

• Da's properder eigenlijk

Comment

Hoewel ik daar steeds 120 probeerde, moet ik wel toegeven dat de situatie er zich vaak echt niet toe leende. 90 ware beter geweest, maar ja... De 70 fetish van sommigen.
                    jij begint oud te worden?

100 - 110 is zeker haalbaar ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                      jij begint oud te worden?

100 - 110 is zeker haalbaar ;-)
                      Sneller ook

Comment

• Vakbonden

Als de kleine kindjes hun goesting niet krijgen, gaan ze in januari nog wat staken.

Ze beseffen precies niet hoeveel zo'n staking kost. Losers
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                          Sneller ook
                          170 gaat zelfs als je iets of wat kan rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Vakbonden

Als de kleine kindjes hun goesting niet krijgen, gaan ze in januari nog wat staken.

Het probleem is dat ze met staken de bedrijven raken / kloten en bij gevolg ook de gewone man (zichzelf) en niet de regering.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Vakbonden

Feit.

Wie staakt tegen de besparingen van de regering-Michel moet beseffen dat die regering door de acties méér zal moeten besparen. Dat zegt Agoria tenminste, de federatie van de technologische industrie. De economie verliest 2 miljard euro, de overheid 400 miljoen, zo bericht Het Laatste Nieuws zaterdag.

Maar dat beseffen ze idd niet.
                              2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Het probleem is dat ze met staken de bedrijven raken / kloten en bij gevolg ook de gewone man (zichzelf) en niet de regering.
                                En wat is het alternatief?

Comment

• iets waar we elkaar mee helpen en niet kloten

wat is dat

Comment

• Gewoon zoals in Oekraïne!

Hupla!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      iets waar we elkaar mee helpen en niet kloten

wat is dat
                                      En dat is?

Comment

Dat is inderdaad dé manier. Ik vrees alleen dat je dan voor een serieuze tijd achter de tralies vliegt als je dat hier doet.

Comment

• Die gast heeft zichzelf wel doodgereden...

.
                                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                          X