Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zo is' in de Ardennen bijna overal, smalle banen en je mag er 90. Ik heb het al eens geschreven, ik moest verdorie mijn tenen uitkuisen met mijn boot om de plaatselijke bevolking niet voor de voeten te rijden. Espace, smalle banen, veel bochten, regen en snel zijn een moeilijke combinatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenZo is' in de Ardennen bijna overal, smalle banen en je mag er 90. Ik heb het al eens geschreven, ik moest verdorie mijn tenen uitkuisen met mijn boot om de plaatselijke bevolking niet voor de voeten te rijden. Espace, smalle banen, veel bochten, regen en snel zijn een moeilijke combinatie.
Comment
-
Daarnet zat er een Mercedes E-klasse voor mij, met een aanhangwagen met kerstboom erop.
De lichten van de aanhangwagen werkten totaal niet en de lading was te hoog en te breed om de lichten van de auto te zien, ook had de aanhangwagen een foute nummerplaat (niet het duplicaat van het trekkend voertuig)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk heb dat filmpje bekeken zonder geluid. Moet je ook eens doen.
Daaruit blijkt dus duidelijk dat hoe hoger de snelheid is, hoe lager de kans op verkeersdoden is. Ik wist dat ze verkeerd bezig waren om van 90 naar 70 te gaan. De oplossing is eigenlijk om van 90 naar 120 te gaan en om de laatste verkeersdoden op de snelweg weg te werken toch minstens 150 als streefgetal te gebruiken.
Ik had het reeds proefondervindelijk door, mijn laatste zware accident stond ik stil. Had ik toen 120 kunnen rijden was het nooit gebeurd.
Schandalige politiek van de overheid dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDaarnet zat er een Mercedes E-klasse voor mij, met een aanhangwagen met kerstboom erop.
De lichten van de aanhangwagen werkten totaal niet en de lading was te hoog en te breed om de lichten van de auto te zien, ook had de aanhangwagen een foute nummerplaat (niet het duplicaat van het trekkend voertuig)
dikke camionette met autoremork erop met daarop een achteraan gedeukte mercedes (maw die zijn reflectoren en achterlichten kapot).
die remork had NIKS van verlichting en met die benz erop zag je die van de camionette ook niet. die zou je zo kunnen naderen en erop rijden zonder hem te zien. zou het filmpke posten van de dashcam, maar door de E17 verlichting die uit is, staat er niks op de beelden
Comment
-
IK kom ze steeds vaker tegen, remorken zonder- of met slecht werkende verlichting. dit bovenop het feit dat er meer en meer auto's zonder licht rijden.
Maandag mijn collega doen stoppen omdat de lichten van zijn oplegger slecht werkten, en omdat een spanriem zijn pijp aan Maarten gegeven had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHad liever ons Sofie dat zien verkondigen.
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenden dimi de zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenHela
Klopt!
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenNiet dat ik weet!
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenJij zit altijd op de weg of uw kot aan't verbouwen dus jij kan dat niet weten.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Idd, ik moet er eens tijd voor maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIn Duitsland zijn de wegen 100km/h,maar dat wil ook niet zeggen dat het effectief kan op alle plaatsen
Los daarvan, vallen er in Duitsland dan zoveel meer verkeersdoden dan hier? (ik hoorde eigenlijk nog nooit dat Duitsland een verkeersonveilig land zou zijn... zelfs met hoger toegelaten snelheden. Rusland daarentegen zou beetje slechter zijn dan hier lol)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHet leuke is dat je daar dan wel mag proberen
Los daarvan, vallen er in Duitsland dan zoveel meer verkeersdoden dan hier? (ik hoorde eigenlijk nog nooit dat Duitsland een verkeersonveilig land zou zijn... zelfs met hoger toegelaten snelheden. Rusland daarentegen zou beetje slechter zijn dan hier lol)
Mijn Duitse schoonfamilie zegt wel dat wanneer het eens patat is op de Autobahn het direct wel ernstig is.
Je kan moeilijk ontkennen dat een ongeval op de snelweg met een snelheidsverschil van soms het dubbele erger is dan wanneer dat in België zou gebeuren. Natuurlijk is het ene ongeval het andere niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDaarnet zat er een Mercedes E-klasse voor mij, met een aanhangwagen met kerstboom erop.
De lichten van de aanhangwagen werkten totaal niet en de lading was te hoog en te breed om de lichten van de auto te zien, ook had de aanhangwagen een foute nummerplaat (niet het duplicaat van het trekkend voertuig)
en ook meer en meer mensen die recente wagen hebben met sterke dagrijlichten en dan "vergeten" 's nachts hun lichten aan te doen, donderdagavond in De Pinte zo ene met een witte terreinwagen
of anders zijn het nog al eens Priussen
Comment
Comment