Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ik snap ook niet goed wat er zo negatief is aan een "kale" 316i. Blijkbaar moet je tegenwoordig al minstens een 330i met 20000€ aan opties kopen, anders ben je badge snob en een pauper.
heb je niet veel meer "wagen" bij en ander merk en een 1600i-blokje?
en neen dan bedoel ik geen Dacia ;-)
of als je echt een wagen - BMW - liefhebber bent toch maar gaan voor de 320 ?
of een 120 ? met een paar opties die nuttgi zijn, voor het zelfde budget.
Voorwaarde om bij de vakbond 'hoge piet' te zijn: iq hebben van minder dan 20.
Tja, dan kunnen al die vakbondsmannen direct in de politiek stappen, want daar heb je ook niet meer voor nodig, dat bewijzen de politiekers elke dag opnieuw.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ja absoluut juist, er heerst bijna paniek bij de mensen. Hoeveel ik tegenwoordig niet hoor dat we voor slechte tijden staan...
Dat zijn uitspraken die van politiekers komen. Bart De Wever op kop.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
allé, t was de moeite vandaag. de ouw peekes waren ook weer op de baan vandaag.
eerst rijden we met een 5tal wagens op een zone 70, schiet er ineens een oude met 5karakter nr plaat de baan op en trekt dan lekker op zen gemak op tot 50km/h.
5autos die ineens mogen remmen en traag rijden.
zitten daar een paar kilometer achter tot de autos voor mij weg zijn, en ik achter dat oud geval zit.. staat voor een rood licht en bij doorrijden zit er een 45km/H geval voor ons (die zonder rijbewijs).
ik kijk en zie geen tegenliggers, zet pinker op en begin te dubbelen. diene oude pé wijkt ineens uit, zet DAARNA zijn pinker op en rijd me bijna van de baan. heeft NIKS in zijn spiegels gekeken en wijkte gewoon uit.
em gaat dan op ze HEEL GEMAKSKE diene 45km/H auto voorbij waarbij ik dan nog moeite had om tussen te voegen voor de tegenliggers kwamen. ben er daarna geen 10sec meer achter gebleven.
ik ben VOOR een 5jaarlijkse invoering van rijtest om het rijbewijs te mogen behouden
Terug van een uitgebreide studienamiddag omtrent de nieuwe verkeerswetgeving waarvan een groot deel vanaf 1 januari 2015 in werking treedt.
Veel serieuzere verstrengingen dan verwacht en dan voornamelijk op vlak van rijverbod bij (alle eveneens enorm uitgebreide vormen van) herhaling. Daar gaan nog héél wat mensen in negatieve zin van verschieten, denk ik. En - typisch Belgisch, I suppose - uiteraard heel wat fouten en onduidelijkheden. Ben eens benieuwd hoe een parket dat steeds maar minder mag kosten, dat gaat kunnen bolwerken...
BMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Comment