Vandaag in kranten dat die kerels van de serie reserche zelf aan de dope zitten. Haha.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendie idioten hebben niks anders te doen dan de gewone mensen kloten. niks nieuws
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVolgens mij ben jij een enorm ongelukkige mens.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik heb op een SL65 na alles die ik wil dus nee hoor
Comment
-
Met geld kan je inderdaad alles kopen, maar of dat dan ook echt gelukkig maakt is nog maar de vraag.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenMet geld kan je inderdaad alles kopen, maar of dat dan ook echt gelukkig maakt is nog maar de vraag.
Maar ja, als je dat hebt, stel je weer andere eisen.
Zou ik dan gelukkiger zijn? Geen idee, want heb nu ook niet echt iets te kort, maar het zou het verschil maken met af en toe wat extra verwennerij en wat meer sparen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenals je geen financiele en/of gezondheidsproblemen hebt zie ik niet in hoe je ongelukkig kan zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtennee ik ben ongelukkig omdat ik geen stoere 316D heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenVandaag in kranten dat die kerels van de serie reserche zelf aan de dope zitten. Haha.
Is een bewering van 't exliefje van één van de rechercheurs... . Maw waarschijnlijk broodje aap verhaal dat door de pers uit zijn context wordt gerukt. Louter voor wat clicks... .U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenNuance,
Is een bewering van 't exliefje van één van de rechercheurs... . Maw waarschijnlijk broodje aap verhaal dat door de pers uit zijn context wordt gerukt. Louter voor wat clicks... .lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKan ik begrijpen. Met zo'n gedopeerde en geaccidenteerde C onder m'n gat zou ik ook doodongelukkig zijn.
Comment
-
Met veel geld zijde niet gelukkiger. Als je genoeg hebt, min of meer kan doen wat je wil en kan sparen is dat goed. Als je dan heel veel hebt, dan kan je meer sparen... gaat uw leven niet veel veranderen zulle. Tja, misschien een duurdere wagen, iets anders kan ik me niet voorstellen wat me blijer zou maken. Ah ja, de toekomst van mijn kinderen veilig stellen dat zou er ook bijkomen. Maar hoeveel moet je ze geven? Nu ik hierover spreek, wat vinden jullie een mooi bedrag voor de kinderen hunnen spaarboek als ze 18 worden? (da's iets waar ik dikwijls over denk)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenMet veel geld zijde niet gelukkiger. Als je genoeg hebt, min of meer kan doen wat je wil en kan sparen is dat goed. Als je dan heel veel hebt, dan kan je meer sparen... gaat uw leven niet veel veranderen zulle. Tja, misschien een duurdere wagen, iets anders kan ik me niet voorstellen wat me blijer zou maken. Ah ja, de toekomst van mijn kinderen veilig stellen dat zou er ook bijkomen. Maar hoeveel moet je ze geven? Nu ik hierover spreek, wat vinden jullie een mooi bedrag voor de kinderen hunnen spaarboek als ze 18 worden? (da's iets waar ik dikwijls over denk)
Ben enig kind dus tegen dat mijn zoon het huis verlaat, zal ik geërfd hebben (hopelijk leven mijn ouders nog lang en gezond!) . Dan zal ik misschien bijleggen bij een woonst. Niet alles. Maar een deel. Ze moeten ook weten dat niet alles uit de lucht komt te vallen.
Comment
Comment