Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag in kranten dat die kerels van de serie reserche zelf aan de dope zitten. Haha.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      die idioten hebben niks anders te doen dan de gewone mensen kloten. niks nieuws
      Volgens mij ben jij een enorm ongelukkige mens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Volgens mij ben jij een enorm ongelukkige mens.
        ik heb op een SL65 na alles die ik wil dus nee hoor
        lets have some more member berries

Comment

ik heb op een SL65 na alles die ik wil dus nee hoor
          Dat is dan de standaarddefinitie van geluk.

Comment

• money buys everything knulletje

Comment

• Met geld kan je inderdaad alles kopen, maar of dat dan ook echt gelukkig maakt is nog maar de vraag.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Met geld kan je inderdaad alles kopen, maar of dat dan ook echt gelukkig maakt is nog maar de vraag.
                Ik hoef niet stinkend rijk te zijn, maar bv geen hypotheek meer te hebben (nog maar 3 jaar terug gekocht) en pakweg een 2.000 euro per maand extra gezinsinkomen zou meer dan genoeg zijn.

Maar ja, als je dat hebt, stel je weer andere eisen.

Zou ik dan gelukkiger zijn? Geen idee, want heb nu ook niet echt iets te kort, maar het zou het verschil maken met af en toe wat extra verwennerij en wat meer sparen.

Comment

• als je geen financiele en/of gezondheidsproblemen hebt zie ik niet in hoe je ongelukkig kan zijn

Comment

als je geen financiele en/of gezondheidsproblemen hebt zie ik niet in hoe je ongelukkig kan zijn
                    Dus jij hebt minstens één van de twee problemen wel.

Comment

• nee ik ben ongelukkig omdat ik geen stoere 316D heb

Comment

nee ik ben ongelukkig omdat ik geen stoere 316D heb
                        Kan ik begrijpen. Met zo'n gedopeerde en geaccidenteerde C onder m'n gat zou ik ook doodongelukkig zijn.

Comment

• kom hier dat ik je een kerstknuffel geef

Comment

• Jullie moeten ook naar de wintermeet in geraardsbergen komen! Een groepsknuffel!

Comment

• als ik tijd heb waarom niet maar de kerstperiode is het drukste moment van het winter seizoen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                Vandaag in kranten dat die kerels van de serie reserche zelf aan de dope zitten. Haha.
                                Nuance,

Is een bewering van 't exliefje van één van de rechercheurs... . Maw waarschijnlijk broodje aap verhaal dat door de pers uit zijn context wordt gerukt. Louter voor wat clicks... .
                                U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                  Nuance,

Is een bewering van 't exliefje van één van de rechercheurs... . Maw waarschijnlijk broodje aap verhaal dat door de pers uit zijn context wordt gerukt. Louter voor wat clicks... .
                                  aan de dope zitten ze misschien niet maar ze slaan er wel regelmatig scheef. eigen gebruik of verkoop? who knows

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Kan ik begrijpen. Met zo'n gedopeerde en geaccidenteerde C onder m'n gat zou ik ook doodongelukkig zijn.

Comment

• Met veel geld zijde niet gelukkiger. Als je genoeg hebt, min of meer kan doen wat je wil en kan sparen is dat goed. Als je dan heel veel hebt, dan kan je meer sparen... gaat uw leven niet veel veranderen zulle. Tja, misschien een duurdere wagen, iets anders kan ik me niet voorstellen wat me blijer zou maken. Ah ja, de toekomst van mijn kinderen veilig stellen dat zou er ook bijkomen. Maar hoeveel moet je ze geven? Nu ik hierover spreek, wat vinden jullie een mooi bedrag voor de kinderen hunnen spaarboek als ze 18 worden? (da's iets waar ik dikwijls over denk)

Comment

• hangt af van de kinderen zelf. als je weet dat ze alles direct zouden spenderen niet meer dan 15k. beter van dan te beslissen weinig te geven maar wel bij te leggen bij aankoop van een huis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                          Met veel geld zijde niet gelukkiger. Als je genoeg hebt, min of meer kan doen wat je wil en kan sparen is dat goed. Als je dan heel veel hebt, dan kan je meer sparen... gaat uw leven niet veel veranderen zulle. Tja, misschien een duurdere wagen, iets anders kan ik me niet voorstellen wat me blijer zou maken. Ah ja, de toekomst van mijn kinderen veilig stellen dat zou er ook bijkomen. Maar hoeveel moet je ze geven? Nu ik hierover spreek, wat vinden jullie een mooi bedrag voor de kinderen hunnen spaarboek als ze 18 worden? (da's iets waar ik dikwijls over denk)
                                          Onze zoon is nu 8 maand. We hebben zo een formule waarbij we elke maand minimaal 50 euro sparen tot zijn 21ste. Meestal is het meer. Het leuke is dat je vlak voor z'n 21ste nog de gelden aan jou kan laten toekomen. Dit in het geval dat de relatie verzuurd zou zijn. Dat geld zal dan ook niet dienen om integraal aan een golf 12 op te doen...

Ben enig kind dus tegen dat mijn zoon het huis verlaat, zal ik geërfd hebben (hopelijk leven mijn ouders nog lang en gezond!) . Dan zal ik misschien bijleggen bij een woonst. Niet alles. Maar een deel. Ze moeten ook weten dat niet alles uit de lucht komt te vallen.

Comment

Working...
                                          X