Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kopstaartaanrijding op de E40 in Ternat deze morgen om 6u: twee vakken afgesloten.
    Dat de mensen eens afstand houden in de regen, i.p.v. trager te rijden maar dan op 1m van elkaar…
    Ik snap ook niet waarom ze zich niet zo snel mogelijk naar de pechstrook verplaatsen.
    2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Onze zoon is nu 8 maand. We hebben zo een formule waarbij we elke maand minimaal 50 euro sparen tot zijn 21ste. Meestal is het meer. Het leuke is dat je vlak voor z'n 21ste nog de gelden aan jou kan laten toekomen. Dit in het geval dat de relatie verzuurd zou zijn. Dat geld zal dan ook niet dienen om integraal aan een golf 12 op te doen...

Ben enig kind dus tegen dat mijn zoon het huis verlaat, zal ik geërfd hebben (hopelijk leven mijn ouders nog lang en gezond!) . Dan zal ik misschien bijleggen bij een woonst. Niet alles. Maar een deel. Ze moeten ook weten dat niet alles uit de lucht komt te vallen.
      De toekomst zal het uitwijzen, heb ik geen vat op. Maar ik zette altijd alles op hun spaarrekening en pas nu besef ik dat ze er op hun 18de mee doen wat ze willen als ze niet naar mijn raad willen luisteren. Hopelijk was het geen stommiteit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Onze zoon is nu 8 maand. We hebben zo een formule waarbij we elke maand minimaal 50 euro sparen tot zijn 21ste. Meestal is het meer. Het leuke is dat je vlak voor z'n 21ste nog de gelden aan jou kan laten toekomen. Dit in het geval dat de relatie verzuurd zou zijn. Dat geld zal dan ook niet dienen om integraal aan een golf 12 op te doen...

Ben enig kind dus tegen dat mijn zoon het huis verlaat, zal ik geërfd hebben (hopelijk leven mijn ouders nog lang en gezond!) . Dan zal ik misschien bijleggen bij een woonst. Niet alles. Maar een deel. Ze moeten ook weten dat niet alles uit de lucht komt te vallen.
        Wij hebben exact hetzelfde gedaan. Volgens mij de beste manier om je kroost een duwtje in de rug te geven wanneer hij/zij het huis verlaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
          De toekomst zal het uitwijzen, heb ik geen vat op. Maar ik zette altijd alles op hun spaarrekening en pas nu besef ik dat ze er op hun 18de mee doen wat ze willen als ze niet naar mijn raad willen luisteren. Hopelijk was het geen stommiteit...
          Heeft de bankbediende ons onmiddellijk gezegd en daarom hebben wij ook zo'n rekening genomen waarbij we de eigenaar tot zijn/haar 21ste kunnen veranderen.
          Wij doen wel geen maandelijkse storting, enkel bij speciale gelegenheden (geboorte alle cadeaus, verjaardagen, ...).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
            Kopstaartaanrijding op de E40 in Ternat deze morgen om 6u: twee vakken afgesloten.
            Dat de mensen eens afstand houden in de regen, i.p.v. trager te rijden maar dan op 1m van elkaar…
            Ik snap ook niet waarom ze zich niet zo snel mogelijk naar de pechstrook verplaatsen.
            ik was er een 10-15min voorbij. ben iets voor 6 in GB de ring op gereden. geluk gehad. normaal vertrek ik om 5h15 smorgens, maar ben nu om 5h00 vertrokken door de regen. alle vrachtwagens die altijd dubbelen en waar je door de spray niet door kan, dus rijd gewoon 90 op het rechtse vak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
              Heeft de bankbediende ons onmiddellijk gezegd en daarom hebben wij ook zo'n rekening genomen waarbij we de eigenaar tot zijn/haar 21ste kunnen veranderen.
              Wij doen wel geen maandelijkse storting, enkel bij speciale gelegenheden (geboorte alle cadeaus, verjaardagen, ...).
              Denk ook dat het beter is dat ze het geld pas krijgen als ze 21 zijn. Dan zijn ze toch al wat volwassener.

Comment

• Ik vertrek ook altijd vroeg vanuit Gent. Ook maar een kwartier of zo langer over gedaan, maar blijft ergerlijk om de redenen die ik al aanhaalde. :-)
                2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Lang leve de verkeersveiligheid.

De 24-jarige Dean Telen is dinsdagavond overleden in het Ziekenhuis Oost-Limburg in Genk. De jonge Maaseikenaar raakte vorige week betrokken bij een botsing op de Weertersteenweg tussen Molenbeersel en Kinrooi.

Comment

• Weer mijn zoveelste sterretje in mijn voorruit met dank aan wegstaat E34, ze zorgen er echt voor dat ik mijn verzekeringspremie ieder jaar volledig kan recupereren.

Comment

• Vanmiddag op de parking van de colruyt. Ik parkeer en naast mij parkeert er op hetzelfde moment nog een man, maar hij laat 1 plaats tussen. Ik stap uit, sluit auto en hoor plots gekraak. Draai mij om en zie dat er iemand tegen die andere mens zijn auto gereden is, vanaf halfweg zijn voordeur tot aan zijn voorlicht een diepe deuk en krassen. Stapt die vrouw die er tegen reed (toeval uiteraard) uit en roept ze: "Awel, had jij niet gezien dat ik achteruit reed misschien?" Die mens stond dus al minstens 10 seconden volledig stil op die parkeerplek voor dat madam er tegen reed he ... Ze wou blijkbaar achterwaarts tussen ons parkeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                        Vanmiddag op de parking van de colruyt. Ik parkeer en naast mij parkeert er op hetzelfde moment nog een man, maar hij laat 1 plaats tussen. Ik stap uit, sluit auto en hoor plots gekraak. Draai mij om en zie dat er iemand tegen die andere mens zijn auto gereden is, vanaf halfweg zijn voordeur tot aan zijn voorlicht een diepe deuk en krassen. Stapt die vrouw die er tegen reed (toeval uiteraard) uit en roept ze: "Awel, had jij niet gezien dat ik achteruit reed misschien?" Die mens stond dus al minstens 10 seconden volledig stil op die parkeerplek voor dat madam er tegen reed he ... Ze wou blijkbaar achterwaarts tussen ons parkeren.
                        En????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                          En????
                          Die hebben gewoon papieren ingevuld, ik veronderstel dat die vrouw in fout zal zijn zeker?

Comment

• Dat is woord tegen woord he. Kunt U dan het beste als getuige opgeven, staat die man toch wat sterker.

3 ergernissen vandaag;

1. Deze held. Mistlampen vooraan, gatplakken heel de tijd, en zijn nerveus remmen.

2. Dat er verdorie 3 andere mensen op mijn privé-spits-rijstrook van Brussel naar Leuven reden! Die is normaal gezien helemaal alleen voor mij!

3. Het werkende inhaalverbod voor vrachtwagens bij regen.
                            Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                              Dat is woord tegen woord he. Kunt U dan het beste als getuige opgeven, staat die man toch wat sterker.

2. Dat er verdorie 3 andere mensen op mijn privé-spits-rijstrook van Brussel naar Leuven reden! Die is normaal gezien helemaal alleen voor mij!
                              als die andere al stilstaat, en die vrouw parkeerd in, is ze in fout. heb hetzelfde gehad aan parking carrefour en normaal zijn ongelukken daar allemaal voor eigen rekening. een oude vent reed men deur eraf toen ik de baby in maxi cosy zette. zijn uitleg: "mijn deur stond open, dus in fout."
                              politie gebeld, nadat die vent voor de zoveelste keer zijn redenering aanhaalde, kreeg die daar een antwoord terug van die agente:"meneer, t is niet omdat er een deur open staat, dat gij die eraf moet rijden. gij waard de enige die deelnam aan het verkeer en gij hebt tegen die deur gereden".

vandaag ook gemerkt op de E40 van leuven naar brussel. uiterste linkse en dat vak erna volzet, de 2 rechtse gewooon leeg. heb het uiterst rechtse genomen en iedereen voorbij tegen 110km/h. heb het ook op dashcam maar ga het maar niet online zwieren

Comment

• 700 miljoen euro om doel 1 en 2 nog tien jaar langer open te houden... amateurs.
                                VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                  als die andere al stilstaat, en die vrouw parkeerd in, is ze in fout. heb hetzelfde gehad aan parking carrefour en normaal zijn ongelukken daar allemaal voor eigen rekening. een oude vent reed men deur eraf toen ik de baby in maxi cosy zette. zijn uitleg: "mijn deur stond open, dus in fout."
                                  politie gebeld, nadat die vent voor de zoveelste keer zijn redenering aanhaalde, kreeg die daar een antwoord terug van die agente:"meneer, t is niet omdat er een deur open staat, dat gij die eraf moet rijden. gij waard de enige die deelnam aan het verkeer en gij hebt tegen die deur gereden".

vandaag ook gemerkt op de E40 van leuven naar brussel. uiterste linkse en dat vak erna volzet, de 2 rechtse gewooon leeg. heb het uiterst rechtse genomen en iedereen voorbij tegen 110km/h. heb het ook op dashcam maar ga het maar niet online zwieren
                                  Volgens mij wordt die parking van de Colruyt in Ieper gezien als openbare weg. Dus voor verzekering van de madam in dat geval. Ik kan mis zijn he, maar ik weet dat de parkings hier eigendom zijn van de gemeente en niet van de winkels.
                                  Ik heb ook nog een gelijkaardig geval gehad gelijk gij. Vrouw reed tegen mijn fout-geparkeerde auto (ma 't was een mercedes, dus staat die eigenlijk nooit fout). Zij natuurlijk bleiten dat die auto daar niet mocht staan. Flik die PV maakte kwam gewoon vertellen dat zij maar beter moet uitkijken, ik stond goed zichtbaar stil en kreeg uiteindelijk 850 euro ongeveer voor herstelling.
                                  Last edited by |) ][ |V| ][; 18/12/2014, 20:42.

Comment

• Parking van de Colruyt heeft een openbaar karakter, en daar wordt dus dezelfde reglementering als op de openbare weg toegepast.
                                    Mijnheer stond stil, madam reed er al manoeuvrerend tegen, madam heeft het aan haren rekker. Al deed ze een goede poging...

.
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Parkeerplaats genoeg zeker?
                                      20141216_120049.jpg
                                      Bijgevoegde Bestanden
                                      Last edited by ; 18/12/2014, 21:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
                                        Parkeerplaats genoeg zeker?
                                        [ATTACH=CONFIG]106718[/ATTACH]
                                        Dat is in Turnhout aan het ziekenhuis zeker? Gebeurd daar regelmatig, al kan ik het ergens wel begrijpen dat mensen dat doen.
                                        2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Hebde bijna naast mij gestaan stond van de week ook op die parking :p
                                          Last edited by Volvo_Bjorn; 18/12/2014, 23:12.
                                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Working...
                                          X