Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze morgend weer eene lul die het niet nodig vond om voorrang aan rechts te geven.
    Hij is dan wel uitgeweken of het was prijs geweest, nadat ik claxonneerde smeet hem alles toe en kwam hij op mij afgevlogen om te vragen wat mijn probleem was
    Hij: "Wat is u probleem jong?"
    Ik: "Dat gij niet kunt rijden, ik had voorrang."
    Hij: "Gij moest stoppen!"
    Ik: "Nee, voorrang aan rechts zegt u niks?"
    Hij: "Ja hey, kon niet meer stoppen"
    Ik: "Dan reed ge te snel he zot"
    Hij: "...."
    Ik: "Gaat ge nog doorrijden of moet ik uitstappen?"
    Dan is hem terug in zijn flutcamionet gekropen heeft nog twee keer "remtest" gedaan, dan ben ik hem voorbij gegaan en stak hij zijn grote lichten aan.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Daarjuist ne aanhanger die ne klapband kreeg naast mij op de snelweg!. Vliegt ge ook ineens 2m ophoog vant verschieten! Ding begon nogal te slingeren!

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
        Dat is in Turnhout aan het ziekenhuis zeker? Gebeurd daar regelmatig, al kan ik het ergens wel begrijpen dat mensen dat doen.
        Klopt!

Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
        Hebde bijna naast mij gestaan stond van de week ook op die parking :p
        Dat zal dan zeker wel geweest zijn. Ik heb er van de week al elke dag gestaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
          vandaag ook gemerkt op de E40 van leuven naar brussel. uiterste linkse en dat vak erna volzet, de 2 rechtse gewooon leeg. heb het uiterst rechtse genomen en iedereen voorbij tegen 110km/h. heb het ook op dashcam maar ga het maar niet online zwieren
          Zwijg stil, ik neem die weg bijna dagelijks... Ik erger mij werkelijk te pletter aan midden -en linksplakkers op de E40. Welke mogelijke hints je ook geeft, ze snappen het gewoon niet. Bende idioten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
            Parkeerplaats genoeg zeker?
            [ATTACH=CONFIG]106718[/ATTACH]
            Peist ook dat em met een BMW rijdt zeker??

Comment

• En welke zijn dan die mogelijke hints?

Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
              Zwijg stil, ik neem die weg bijna dagelijks... Ik erger mij werkelijk te pletter aan midden -en linksplakkers op de E40. Welke mogelijke hints je ook geeft, ze snappen het gewoon niet. Bende idioten.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                En welke zijn dan die mogelijke hints?
                -Voorbijsteken langs links, dan helemaal naar rechts gaan en even blijven rijden met uw pinker naar rechts aan
                -Vlak voor een dynamisch bord met de 4 groene pijlen (spitsstrook open dus) arm uit het raampje en wijzen naar boven
                -Uw raampje opendoen en zijn spiegel er bijna afvlammen, al roepende "achterlijkheeeeeeeeeuh"
                -Grootste hint is nog altijd voorbijsteken langs rechts (niet dat we ooit zoiets doen, dat mag immers niet!)

Ik kan er nog wel enkele bedenken...
                Last edited by TooTall; 19/12/2014, 07:35.
                Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                  -Voorbijsteken langs links, dan helemaal naar rechts gaan en even blijven rijden met uw pinker naar rechts aan
                  -Vlak voor een dynamisch bord met de 4 groene pijlen (spitsstrook open dus) arm uit het raampje en wijzen naar boven
                  -Uw raampje opendoen en zijn spiegel er bijna afvlammen, al roepende "achterlijkheeeeeeeeeuh"
                  -Grootste hint is nog altijd voorbijsteken langs rechts (niet dat we ooit zoiets doen, dat mag immers niet!)

Ik kan er nog wel enkele bedenken...
                  Die grootste hint verstaan ze niet altijd hoor...

Comment

• Niet altijd?? Praktisch nooit...

Ik heb het ook al lang opgegeven om dat proberen duidelijk te maken, ik rij gewoon uiterst rechts op mijn gemakje en van Brussel naar Leuven op de E40 is dat normaal gezien me myself and I moederziel alleen op de spitsstrook tegen 120. Als er mensen tegen 100 op het 2de vak van links aan het taffelen zijn, is dat voor mij niet rechts inhalen...er zit nog een vak tussen begot!
                    Mijn Skoda

Comment

• Mijn methode vond niemand goed Vriend van mij deed het nog kordater, die stak rechts voorbij, coupeerde hem terwijl hij terug naar links ging.
                      Allemaal goed, ware het niet dat hij een beetje te kort coupeerde en d'een anderen in het decor vloog. Heeft nadien beetje last gehad van de flikken en zo.
                      Wel al 20 jaar geleden.
                      Last edited by ; 19/12/2014, 08:11.

Comment

• Gewoon rechts voorbij bollen en wanneer ze kijken thumbs up geven, af en toe zijn er een paar die het sarcasme door hebben...

Comment

• op de E17 Gent Sint-Niklaas, allemaal al geprobeert, niets helpt :-(
                          dus blijven we mooi 120 rijden op rechtse vak :-o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                            Mijn methode vond niemand goed .
                            Toch wel...

Comment

• Broer van mij had eens een speelgoedauto met zwaailichten op het dashboard staan. Heeft die onder het rijden eens aangezet en iedereen ging naar rechts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Broer van mij had eens een speelgoedauto met zwaailichten op het dashboard staan. Heeft die onder het rijden eens aangezet en iedereen ging naar rechts.
                                Ik kende vroeger iemand die een blauw zwaailicht voor de grap op z'n dashboard had. De echte politie vond dat echt niet leuk. Echt niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                  En welke zijn dan die mogelijke hints?
                                  Eerst erachter blijven rijden om te zien of ze vanzelf opzij gaan, dan eff lichten en knipperlicht naar rechts opzetten (de meesten hebben het dan door), als dat niet werkt dan rij ik ze gewoon de vangrail in. Nee eff serieus als dat niet werkt rij ik er voorbij en voeg ik ervoor weer tergend traag naar rechts in (ik vertraag niet, maar ik ga gewoon traag naar rechts) tot ik op de rijstrook zit waar ze eigenlijk op zouden moeten zitten.

Langs rechts voorbijsteken met knipperlicht aan doe ik ook, maar als de politie dan afkomt ben ik de pineut, de andere bestuurder niet.

Andere mogelijkheden zie ik niet direct, buiten ze daadwerkelijk van de weg rijden, maar dat lijkt me niet zo verstandig

Comment

• heb vroeger vanalles geprobeerd daarvoor. voorrijden en mistlicht eens aanzetten, vlak voor hun neus weer naar rechts gaan, achter rijden en knipperen (resulteerde in een paar keer dat ze dan met groot licht achter mij bleven plakken).

vandaag weer idem op de E40 in leuven. eerst heb je 2vakken die van luik komen en 2vakken van E314? met in het midden een volle lijn. die komende van de E314 reed goe vol en ik kon niet naar rechts. bleef dus gewoon rijden op mijn vak (rechtse komende van luik).
                                    van het moment de volle lijn wegging, kwam die 2 rechter rijstroken ALLEMAAL links rijden. ik ben naar rechts gegaan en had 2 vrije rijstroken met ongeveer 300-400meter verder 1 vrachtwagen.
                                    links reden ze allemaal treintje tegen 100-110, ik reed iedereen rechts voorbij. uiteindelijk kwam er 1 camionette weer op de rechterrijvakken en om die niet rechts te dubbelen ben ik vertraagd naar 100km/h (zelfde als hierboven, als politie het ziet, heb ik weer de overtreding begaan)

Comment

• Aan de Delhaize parkeren en u dan realiseren dat je geen muntstuk hebt voor in dat karretje.

- aan dat manneke dat mij al twee keer vanop z'n fietsje zwart aankeek. De volgende keer zal het tandjes eten worden ze makker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                        Aan de Delhaize parkeren en u dan realiseren dat je geen muntstuk hebt voor in dat karretje.
                                        Binnen een muntje vragen?

Hoop dat dit niet verder is losgekomen, ding zat heen en weer te slaan als een zweep...

En dan was er deze, alhoewel ze wel al iemand had tussengelaten...maar als je ziet dat je de uitrit toch volledig gaat blokkeren (en dan nog een volledig vrij linkervak hebt langs je), laat ik evengraag meerdere auto's inrijden...en op het einde ook nog Bompa die met zijn 10-tonner de bocht nét genomen kan krijgen...

Is ook zo typisch van die plaats (heb er al meerdere keren over geschreven hier), dubbelvaks rondpunt waar 95% van het verkeer rechtdoor moet, maar toch allemaal rechts gaan staan, en zo blokkeren ze dan de uitrit...

Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                                        Daarjuist ne aanhanger die ne klapband kreeg naast mij op de snelweg!
                                        Geluk gehad daar...kan lelijk worden! In Amerika eens gehad dat er voor ons een vrachtwagen een klapband kreeg, was echt zo'n "Final Destination" moment...je zag die buitenband loskomen, die slingerde wat door de lucht, en dan vlàk voor onze auto vloog die ineens opzij...wil niet weten wat daar het resultaat van geweest zou zijn, moesten we dat toen frontaal geraakt hebben...
                                        Last edited by TooTall; 04/01/2015, 18:31.
                                        Mijn Skoda

Comment

• Vanmiddag aan het tankstation stond ik te tanken en aan de andere kant van de pomp stopte een wagen. Vent stapt uit om te tanken en zie in mijn ooghoek plots op de passagierszetel een schone decolleté. Dus ik kijk, heel subtiel, een beetje hoger... Bleek dat een transseksueel te zijn. Heel mijn dag verpest.

Comment

Working...
                                          X