Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
    Vanmiddag aan het tankstation stond ik te tanken en aan de andere kant van de pomp stopte een wagen. Vent stapt uit om te tanken en zie in mijn ooghoek plots op de passagierszetel een schone decolleté. Dus ik kijk, heel subtiel, een beetje hoger... Bleek dat een transseksueel te zijn. Heel mijn dag verpest.
    Lig je nu in je bed? Onzeker naar het plafond te staren?

Comment

• Trauma!
      Mijn Skoda

Comment

• Zou slechter zijn als ge 't pas in bed ontdekt... ge hebt zo van die mannen die er echt als vouwen uitzien. Volgens mij hebde een levenslang trauma als ge eens aan d'een onderkant gaat voelen

Comment

• Daarstraks een camionet met aanhangwagen, zwaar geladen met betonnetten.
          Was een dubbelasser en de band van de achterse as links was gewoon plat, en maar blijven rijden.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
            heb vroeger vanalles geprobeerd daarvoor. voorrijden en mistlicht eens aanzetten, vlak voor hun neus weer naar rechts gaan, achter rijden en knipperen (resulteerde in een paar keer dat ze dan met groot licht achter mij bleven plakken).

vandaag weer idem op de E40 in leuven. eerst heb je 2vakken die van luik komen en 2vakken van E314? met in het midden een volle lijn. die komende van de E314 reed goe vol en ik kon niet naar rechts. bleef dus gewoon rijden op mijn vak (rechtse komende van luik).
            van het moment de volle lijn wegging, kwam die 2 rechter rijstroken ALLEMAAL links rijden. ik ben naar rechts gegaan en had 2 vrije rijstroken met ongeveer 300-400meter verder 1 vrachtwagen.
            links reden ze allemaal treintje tegen 100-110, ik reed iedereen rechts voorbij. uiteindelijk kwam er 1 camionette weer op de rechterrijvakken en om die niet rechts te dubbelen ben ik vertraagd naar 100km/h (zelfde als hierboven, als politie het ziet, heb ik weer de overtreding begaan)
            Het is daar idd echt hopeloos. Die situatie is imo ook heel raar. Ik weet dat die streep daar staat zodat vrachtwagens naar rechts kunnen, maar geef toe, dat werkt niet echt bepaald omdat het verkeer daar vaak op een hoopje rijdt. Vrachtwagenchauffeurs moeten daar vaak rekenen op de goodwill van autobestuurders om hen ertussen te laten.

Moest die doorgetrokken streep met stippellijn links een meter of 100/200 eerder terug een onderbroken streep worden zou het daar volgens mij vlotter gaan omdat de wagens komende van de E314 veel sneller op de E40 kunnen invoegen (en voorbijsteken). Maar goed, wie ben ik...

Comment

Vanmiddag aan het tankstation stond ik te tanken en aan de andere kant van de pomp stopte een wagen. Vent stapt uit om te tanken en zie in mijn ooghoek plots op de passagierszetel een schone decolleté. Dus ik kijk, heel subtiel, een beetje hoger... Bleek dat een transseksueel te zijn. Heel mijn dag verpest.
              Ook l

Comment

Ook al voor gehad schoon blondje en dan ineens een mannengezicht

Ergernis van vandaag: mensen die nog vanalles aan het doen zijn aan het licht en wanneer het groen wordt nog in vitesse moeten zetten..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Lig je nu in je bed? Onzeker naar het plafond te staren?
                  Ik heb het op een zuipen gezet. Er zijn gewoon geen zekerheden meer in het leven. Dan denkt een mens "de jaren '80 zijn gelukkig voorbij" maar eigenlijk is er op dat vlak niet zoveel verandert in al die jaren. In de jaren '80 was lang gekruld haar in de mode... ook bij mannen. Ge wilt niet weten hoe dikwijls ik het toen heb voorgehad dat ik van vanachter gezien dacht dat het een vrouw was, met die strakke jeansbroeken erbij die strakke konten accentueerden, en dat die persoon zich dan omdraaide en je een dikke moustache in je smoel kreeg. Dat gevoel kreeg ik dus terug aan dat tankstation. In zo'n gevallen zuip ik eens goed, kruip dan in foetushouding in mijn bed, en hoop dat het morgen beter wordt.

Comment

Aan de Delhaize parkeren en u dan realiseren dat je geen muntstuk hebt voor in dat karretje.

- aan dat manneke dat mij al twee keer vanop z'n fietsje zwart aankeek. De volgende keer zal het tandjes eten worden ze makker.
                    De te dure Delhaize vermijden en naar Colruyt gaan. Daar werken ze niet met muntjes in de karretjes.

Comment

• Te duur is subjectief. Om van de 'winkelervaring' bij Colruyt maar te zwijgen

Comment

• Te duur is inderdaad subjectief want in NL winkel je goedkoper Wat is er mis met de winkelervaring bij Colruyt ? Ik wil , als ik al eens in Belgie winkel , gewoon de laagste prijs en een vlotte passage langs de kassa zonder gezever over klantenkaarten. Het zal mij worst wezen dat er geen achtergrond muziek en dergelijke is in de Colruyt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk Berichten
                          langs de kassa zonder gezever over klantenkaarten.
                          Het eerste dat ze aan de kassa vragen in de colruyt is: kaart of bonnetjes mee?
                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Ik word depressief van in de colruyt te winkelen. Ben te lui om die verpakking zelf open te sleuren en ik ben ook niet gediend met een pak met 5 stukken vlees als ik er maar 2 nodig heb.

In die frigo krijg ik stijve tepels.

Comment

Ik word depressief van in de colruyt te winkelen. Ben te lui om die verpakking zelf open te sleuren en ik ben ook niet gediend met een pak met 5 stukken vlees als ik er maar 2 nodig heb.

In die frigo krijg ik stijve tepels.
                              Te lui om verpakking open te doen, maar niet om alles van de lopende band in je karreke te doen? In de Colruyt doen ze dat voor jou!
                              En in de Colruyt staat er ook regelmatig nog iets lekker aan de kassa, in de Delhaize nog nooit gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                Te lui om verpakking open te doen, maar niet om alles van de lopende band in je karreke te doen? In de Colruyt doen ze dat voor jou!
                                En in de Colruyt staat er ook regelmatig nog iets lekker aan de kassa, in de Delhaize nog nooit gehad.
                                Sofie ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                  ik heb soms compassie met die mannen en vrouwen hun rug van de colruyt

Comment

• ja echt, en die MOETEN dat doen hé.
                                    ik kocht daar regelmatig pellets zakken en dan zijn er direct een 15-20 op zo een platte kar.
                                    die moeten dat aan de kassa 1 voor 1 overzetten. natuurlijk had ik goed gestapeld om vlot tot aan de auto te geraken, en na de kassa is de berg 1,5x hoger en onstabiel.

verder gratis vlees, koekjes, fruitsap, snoep... dat je mag proeven, altijd handig als je met de baby aan het winkelen bent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                      Sofie ??
                                      Nee, ze zijn wel lekker, maar daar kunnen ze niet aan tippen!

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                      ja echt, en die MOETEN dat doen hé.
                                      ik kocht daar regelmatig pellets zakken en dan zijn er direct een 15-20 op zo een platte kar.
                                      die moeten dat aan de kassa 1 voor 1 overzetten. natuurlijk had ik goed gestapeld om vlot tot aan de auto te geraken, en na de kassa is de berg 1,5x hoger en onstabiel.

verder gratis vlees, koekjes, fruitsap, snoep... dat je mag proeven, altijd handig als je met de baby aan het winkelen bent
                                      Bij mij is 't altijd andersom. Kom bij de kassa met volle kar en kom buiten met 1/3e gevuld.
                                      Die madammen zijn nog goed in tetris.

Comment

• Die rush naar alsmaar concurrentiëlere prijzen betekent wel dat de kwaliteit van de voeding tegelijk ook achteruitgaat, gezien de winkels hun producenten onder druk zetten om goedkoper aan hen te verkopen, en de producenten op hun beurt voortdurend manieren moeten bedenken om goedkoper te produceren, dus een stuk afdoen aan de kwaliteit.

Het aandeel van ons budget dat naar voeding gaat wordt alsmaar kleiner. Indien we bereid zouden zijn om bewust meer van ons budget uit te geven aan voeding door niet voor de laagste prijzen te gaan, dan zou de kwaliteit minstens meer gegarandeerd zijn.
                                        Last edited by Vitus; 20/12/2014, 11:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          ik heb soms compassie met die mannen en vrouwen hun rug van de colruyt
                                          De beweging die zij doen met hun rug zijn minder erg dan de rugbewegingen die die zittenden in den Delhaize of de Lidl doen hoor.
                                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Working...
                                          X