Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
    Kan een politiewagen, of het nu een anonieme wagen is met burgerargenten of zelfs een gewone combi u verbaliseren voor sneller te rijden dan toegelaten wanneer de wagen in kwestie geen meetapparatuur heeft zoals die echte anonieme verkeerswagen van hen hebben? En er dus geen officiële meting is gebeurd.

Ik zou denken van niet, omdat dit niet via meetapparatuur is vastgesteld.
    ja, al meegemaakt, flik op weg naar zijn werk, in eigen voertuig, ...
    en dan krijg je een PV, waar GEEN snelheid op vermeld staat, maar wel art. ... en "onaangepast rijgedrag" kost je ook een hoop centen :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
      Vanmiddag aan het tankstation stond ik te tanken en aan de andere kant van de pomp stopte een wagen. Vent stapt uit om te tanken en zie in mijn ooghoek plots op de passagierszetel een schone decolleté. Dus ik kijk, heel subtiel, een beetje hoger... Bleek dat een transseksueel te zijn. Heel mijn dag verpest.
      Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
      Ik heb het op een zuipen gezet. Er zijn gewoon geen zekerheden meer in het leven. Dan denkt een mens "de jaren '80 zijn gelukkig voorbij" maar eigenlijk is er op dat vlak niet zoveel verandert in al die jaren. In de jaren '80 was lang gekruld haar in de mode... ook bij mannen. Ge wilt niet weten hoe dikwijls ik het toen heb voorgehad dat ik van vanachter gezien dacht dat het een vrouw was, met die strakke jeansbroeken erbij die strakke konten accentueerden, en dat die persoon zich dan omdraaide en je een dikke moustache in je smoel kreeg. Dat gevoel kreeg ik dus terug aan dat tankstation. In zo'n gevallen zuip ik eens goed, kruip dan in foetushouding in mijn bed, en hoop dat het morgen beter wordt.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Wil daarnet gaan tanken, staat er een geit voor de voorste pomp dus wil mij erachter zetten.. Natuurlijk was die geit aan het tanken aan de 2e pomp maar ze stond wel aan de voorste.
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
          Wil daarnet gaan tanken, staat er een geit voor de voorste pomp dus wil mij erachter zetten.. Natuurlijk was die geit aan het tanken aan de 2e pomp maar ze stond wel aan de voorste.

Het zijn ook meestal degene die hun auto met de tankklep aan de andere kant van de pomp zetten.
          En ze dan zien trekken om het pistool in hun auto te stoppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
            Wil daarnet gaan tanken, staat er een geit voor de voorste pomp dus wil mij erachter zetten.. Natuurlijk was die geit aan het tanken aan de 2e pomp maar ze stond wel aan de voorste.
            Als ze klaar is zeggen: "kzal ik hem wel terugstoppen madam" en ondertussen giet je nog je eigen bak vol op haar kosten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten

Het zijn ook meestal degene die hun auto met de tankklep aan de andere kant van de pomp zetten.
              Maak dat eens mee.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                Als ze klaar is zeggen: "kzal ik hem wel terugstoppen madam" en ondertussen giet je nog je eigen bak vol op haar kosten!
                Hmm, eens proberen.

Comment

• Of deze...

Comment

• Ze vergeten ook dikwijls hun tankklepje weer dicht te doen, heb ik al dikwijls gezien.

Comment

• Paar maanden geleden was er ene mee nen Touareg voor mij aant tanken. Toen die gedaan had hing die zijn pistool niet fatsoenlijk weg. Dus de pomp bleef nog draaien toen het mijn beurt was. Zo eerlijk als ik ben heb ik het pistool eerst mooi weg gehangen en dan netjes voor mijn eigen diesel betaald . (*Is er vrij zeker van dat hij nu naar de hemel gaat *)
                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten

Als er aan de juiste kant iemand staat, die als daguitstap eens gaat tanken (je kent het wel eerst tankkaart zoeken, dan handschoenen aan, de auto nadien staan opblinken enz) dan tank ik ook aan de verkeerde kant. Als je je auto juist zet moet je helemaal niet staan sleuren en die darm is er lang genoeg voor.

Comment

• Aan de Makro tikt ik eens het verkeerde pompnummer in. Dienen kerel had het gezien en had al gauw het pistool in z'n auto gestoken. Was er net op tijd bij om hem te zeggen dat hij moest inhaken. Natuurlijk ook wel lomp van mij geweest...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                            Aan de Makro tikt ik eens het verkeerde pompnummer in. Dienen kerel had het gezien en had al gauw het pistool in z'n auto gestoken. Was er net op tijd bij om hem te zeggen dat hij moest inhaken. Natuurlijk ook wel lomp van mij geweest...
                            Ik vind dat vooral getuigen van een medemens die "nen dikke kloot" is. Als ik zie dat iemand per ongeluk mijn pomp heeft ingetikt ga ik hem of haar dat zeggen. Niet tanken op zijn of haar kosten

Comment

• Dat was ook mijn idee, zo rap de pomp insteken en pakken wat er te pakken valt, is boertig.
                              autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Hij profiteerde ervan he, zijn daar heel veel pompen en duurde even voor ik wist waar ik moest zijn. Diene kerel had gezien dat het licht op de pomp begon te pinken (denk ik toch) en had dan maar snel het pistool er bij hem ingestoken. Denk dat hij n'een euro of zo getankt had. Dus juist op tijd of hij had zijnen tank gevuld en begin dan maar eens te discussieren. Vond het vooral stom van mezelf en eigenlijk was't van dienen kerel ook niet zo netjes

Comment

• Dat bedoel ik, wat hij deed was boertig.
                                  autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• 1) kerel sloeg super traag af voor mij. Claxon, ruit af en gebruld of het nog wat trager kon.

2) op weg 70 koppel oudjes naast elkaar op fietspad zodat mevrouw rustig op de weg fietste. Moest remmen wegens tegenligger. Claxon, ruit af en gevraagd of dat hier soms bebouwde kom was.

3) verderop op die weg enkele zachte bochten. Kerel aan 30 (!) er door. Wegens tegenliggers geraakte ik er niet voorbij. Zo nasty in z'n kont gehangen dat hij zich gewoon rechts heeft geparkeerd om me voorbij te laten. Hopelijk kon hij goed liplezen.

Dit alles op een traject van 12km naar de yoga les.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      1) kerel sloeg super traag af voor mij. Claxon, ruit af en gebruld of het nog wat trager kon.

2) op weg 70 koppel oudjes naast elkaar op fietspad zodat mevrouw rustig op de weg fietste. Moest remmen wegens tegenligger. Claxon, ruit af en gevraagd of dat hier soms bebouwde kom was.

3) verderop op die weg enkele zachte bochten. Kerel aan 30 (!) er door. Wegens tegenliggers geraakte ik er niet voorbij. Zo nasty in z'n kont gehangen dat hij zich gewoon rechts heeft geparkeerd om me voorbij te laten. Hopelijk kon hij goed liplezen.

Dit alles op een traject van 12km naar de yoga les.
                                      Er zal werk aan zijn..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                        de yoga les.
                                        Tzit daar vol met BMW rijders zeker?
                                        Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                          Er zal werk aan zijn..
                                          hahahaha, veel zen was er niet aan heb ik de indruk xD

Comment

Working...
                                          X