Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten

Nog een reden waarom brommobielen zo gevaarlijk zijn trouwens, dat kuddedenken. Mensen zien een auto, verwachten een auto, denken met een autobestuurder te maken te krijgen, maar ze krijgen een voertuig tegen brommersnelheden voor hun neus...
    Dagelijks maak jij 't mee hé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Dagelijks maak jij 't mee hé!
      Maar goed dat ik niet elke dag, *elke* ergernis meemaak, tzou maar triestig gesteld zijn...ook met het verkeerde been uit bed gestapt precies? Vrolijk kerstfeest!
      Last edited by TooTall; 24/12/2014, 10:20.
      Mijn Skoda

Comment

Maar goed dat ik niet elke dag, *elke* ergernis meemaak, tzou maar triestig gesteld zijn...ook met het verkeerde been uit bed gestapt precies? Vrolijk kerstfeest!
        Ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen zich zo kunnen ergeren aan iets wat je zelden tegenkomt of meemaakt. Laat die brommobielen toch... . Ik kom vijf keer per jaar een brommobiel tegen, die mij van die vijf keer twee keer irriteert. Dat de rijbewijs B bezittende 'echte' autobestuurders mij haast dagelijks bijna van m'n fiets rijden stoort mij net iets meer. Maar zelfs dat ergert me nog niet echt om er zo over door te drammen.

Comment

Ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen zich zo kunnen ergeren aan iets wat je zelden tegenkomt of meemaakt.
          Tsja. Dood ga je ook maar 1 keer, ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen zich zo kunnen ergeren aan iets wat je zo zelden tegenkomt of meemaakt...

Ik kan me meestal perfect verplaatsen in anderen hun frustraties, hoe infrequent deze ook zijn, en ik deel dan ook graag mijn mening (en mijn ervaringen) hierover, net zoals het merendeel van de mensen hier op dit forum. En als anderen dat als ergerlijk beschouwen, dat kan ik gerust begrijpen. En dat mogen ze zeker vertellen!

EDIT en dat zelfs op kerstavond!
          Last edited by TooTall; 24/12/2014, 11:14.
          Mijn Skoda

Comment

• Jakkel in de bres voor de brommobiel!

Op de parking van station Lier staat er een rode brommobiel met een fake dubbele centrale uitlaat.

Much R32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Jakkel in de bres voor de brommobiel!

Op de parking van station Lier staat er een rode brommobiel met een fake dubbele centrale uitlaat.

Much R32.
              In bepaalde uitvoeringen zit dat er gewoon standaard op.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                In bepaalde uitvoeringen zit dat er gewoon standaard op.
                Ge hebt nog gelijk ook;

Chroom uitlaat (dubbel) Standaard bij de Ligier JS50 Elegance, maar airbag blijft wel een optie van...295,00 EUR

Die prijzen, brrr...
                Last edited by TooTall; 24/12/2014, 11:48.
                Mijn Skoda

Comment

• Ik weet het, collega heeft er zo eentje zoals ik hier al zei.
                  Heeft wel veel cadeau gekregen, hoogste uitvoering voor de prijs van de gewone, en heel wat opties d'r nog eens bij zonder er voor te moeten betalen.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Men ergert zich gewoon aan het feit dat die brommobielen bestaan, omdat die uitsluitend bestuurd worden door untermenschen, die hierdoor de kans krijgen zich in de maatschappij te mengen, waardoor je degeneratie in de hand werkt. Een echte verkeersergernis is het dus niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                      Men ergert zich gewoon aan het feit dat die brommobielen bestaan, omdat die uitsluitend bestuurd worden door untermenschen, die hierdoor de kans krijgen zich in de maatschappij te mengen, waardoor je degeneratie in de hand werkt. Een echte verkeersergernis is het dus niet!
                      En nu mag je je gaan wassen. Ik beloof je dat er lekker warm water uit de douchekoppen komt.

Comment

Mensen met een normale auto die 65 rijden ipv. 70 die zijn heel irritant ja. Maar dat is (gelukkig) slechts een minderheid van de bestuurders van normale wagens.
                        Dat is idd een minderheid, aangezien de meesten die 65km/h helemaal niet halen.

Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                        Mensen met een brommobiel die 45 rijden ipv. 70 zijn eveneens heel irritant. Helaas is dat niet een minderheid, ook niet de helft, en zelfs geen meerderheid van de brommobielbestuurders die dit doet. Ze doen het allemaal. Omdat ze nu eenmaal niet sneller kunnen. En het ergste is dat die mensen wéten voordat ze hun brommobiel starten, dat ze nooit 70 zullen halen. En dàt is hetgene wat het zo irritant maakt. Je wéét gewoon dat je het verkeer gaat ophouden, nog voor je vertrekt...blijf dan thuis of ga te voet.
                        Van een brommobiel weet je idd dat hij het verkeer gaat ophouden, je ziet het gewoon aan het kleine vierkante koekenblikje op een km afstand (dan lijkt het net een pixel) en dat is net de reden dat je je er niet zou moeten in ergeren, je weet het op voorhand!
                        Ik erger mij veel meer aan de levensloze lullen in hun 'normale' wagen die aan 60km/h (in realiteit dus 55km/h) op een 70km/h baan tuffen, die hebben geen enkele reden what so ever om daar zo te slenteren.

Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                        De brommobiel kan naar mijn mening enkel veilig gebruikt worden binnen de bebouwde kom. En dat enkel door mensen die OOK een rijbewijs B hebben afgelegd, want een beetje basiskennis van voorrangsregels (redelijk belangrijk in een bebouwde kom) zou toch wenselijk zijn...
                        Zie jij dan veel bewijs van enige basiskennis van de verkeersregels of logica of zelfs gewoon maar goede manieren bij de meeste mensen die wel dat niets betekenende vodje papier hebben gehaald? Ik anders niet.

Persoonlijk vind ik dat de vroegere maximumsnelheden met rede maximumsnelheden werden genoemd. De maximumsnelheden tegenwoordig zijn tegelijkertijd absolute minimumsnelheden geworden. Wie daar nog onder moet omdat hij dat niet aan kan, die moet hem een brommobiel kopen, want ik kan leven met de wetenschap dat je niet sneller kan, maar niet met het feit dat je een enorme ahole bent die om God weet welke reden de verschroeiende, breinverdampende snelheid van 70km/h niet wil halen...

Comment

En nu mag je je gaan wassen. Ik beloof je dat er lekker warm water uit de douchekoppen komt.
                          Dat vertrouw ik toch niet!

Comment

• Raar maar waar, ik erger me tegenwoordig quasi nergens nog aan.
                            Er zijn altijd ergere dingen en het leven is véél te kort om daar mijn kostbare tijd aan te verspillen.
                            Laat de sukkels op de baan, op het werk, enz. maar doen, alsook de keyboardwarriors op dit forum.

Comment

• Ergernis:

Baan 70, in de verte groen licht. Voor mij een Partner Tepee (lol), liet zichzelf rustig uitbollen naar 50 zodat we daardoor voor het rood stonden.

Grappig:

Afrit die ik normaal zonder problemen aan 100km/h kan nemen. Voor mij iemand aan 60 en je ziet dat kopje geheel mee te bocht in hangen.Those g-forces!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                Ergernis:

Baan 70, in de verte groen licht. Voor mij een Partner Tepee (lol), liet zichzelf rustig uitbollen naar 50 zodat we daardoor voor het rood stonden.
                                Misschien dacht die Tepee rijder dat je weer zo'n typische 316d m packrijder was, en wilde die u op uw kloten geven als het licht op groen sprong.

Comment

Misschien dacht die Tepee rijder dat je weer zo'n typische 316d m packrijder was, en wilde die u op uw kloten geven als het licht op groen sprong.
                                  Nah, ik ga dan altijd eyeballen via hun achteruitkijkspiegel, maar deze chauffeur bleef gewoon voor zich uit kijken. Hij zal gedacht hebben dat zijn Tepee toch veel praktischer was.

Comment

• Veel zatlappen op de baan gisteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                      Veel zatlappen op de baan gisteren.
                                      En vandaag (afijn, ondertussen ook al gisteren ). Om 7u 's ochtends letterlijk maar 2 auto's tegen gekomen, waarvan er één in het midden van de baan reed en één die volgens mij niet goed wist of hij nu in België of in Engeland was en dus maar constant zat te veranderen van rijstrook. Nog een geluk dat er geen kat op de baan was.

Dat deze dagen maar snel voorbij zijn.
                                      2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Ik weet niet of er hier nog mensen zijn die regelmatig de N42 nemen? Is het jullie ook al opgevallen dat in het donker, bij regenweer, op vele plaatsen niets te zien is van de wegmarkeringen? (Dat stuk met de dubbele witte lijnen in het midden). Dat je hier en daar met al die rare kronkels die men legde, echt goed moet kijken om op je vak te blijven? Volgens mij is de wegmarkering overal fluoriserend maar daar niet. Het asfalt lijkt een spiegel waarop alles weerkaatst. Mijn vrouw was dit ook al opgevallen. Bij regenweer wordt daar s avonds ook traag gereden viel me op. Iedereen volgt de koptrekker die goed uit zijn doppen moet kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                          Ik weet niet of er hier nog mensen zijn die regelmatig de N42 nemen? Is het jullie ook al opgevallen dat in het donker, bij regenweer, op vele plaatsen niets te zien is van de wegmarkeringen? (Dat stuk met de dubbele witte lijnen in het midden). Dat je hier en daar met al die rare kronkels die men legde, echt goed moet kijken om op je vak te blijven? Volgens mij is de wegmarkering overal fluoriserend maar daar niet. Het asfalt lijkt een spiegel waarop alles weerkaatst. Mijn vrouw was dit ook al opgevallen. Bij regenweer wordt daar s avonds ook traag gereden viel me op. Iedereen volgt de koptrekker die goed uit zijn doppen moet kijken.
                                          Klopt, heb ik ook al gemerkt. Die baan hebben ze helemaal verprutst daar. Ik was al geen fan van de kronkels en die willekeurige tekening van de rijstroken, maar als het regent is het nog 1000x erger inderdaad. Vroeger was dat daar beter, dan kon je tenminste een tractor inhalen als die daar reed.

Comment

Working...
                                          X