Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Markering is idd klote op de N42, zeker bij regen. En nergens een plekje waar je legaal mag voorbijsteken.

Comment

• en als er op dat type asfalt nog eens tijdelijke markeringen zijn aangebracht die nadien zijn weggeslepen, zoals de oprit van de antwerpse ring naar wijnegem...je ziet geen verschil met een weggeslepen lijn en de echte markering in nat/donker

Comment

• Op niet veel autosnelwegen zijn er van die reflecterende strepen aangebracht jammer genoeg. Zelfs bij nieuwe wegen werken doen ze dit niet, dommeriken... Bij regenweer en snachts is het tenminste duidelijker waar die strepen liggen.
        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Op de E19 net achter de Craeybeckx is het ook gokken als het regent. En zeker op het punt waar het van vier naar drie vakken gaat.
          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Ik weet niet of er hier nog mensen zijn die regelmatig de N42 nemen? Is het jullie ook al opgevallen dat in het donker, bij regenweer, op vele plaatsen niets te zien is van de wegmarkeringen? (Dat stuk met de dubbele witte lijnen in het midden). Dat je hier en daar met al die rare kronkels die men legde, echt goed moet kijken om op je vak te blijven? Volgens mij is de wegmarkering overal fluoriserend maar daar niet. Het asfalt lijkt een spiegel waarop alles weerkaatst. Mijn vrouw was dit ook al opgevallen. Bij regenweer wordt daar s avonds ook traag gereden viel me op. Iedereen volgt de koptrekker die goed uit zijn doppen moet kijken.
            klopt, net zoals gisteren na 20 uur, en de week ervoor, en ...

Comment

• Ja, was gisterenavond toen we terug naar huis reden dat mijn vrouw en ik (en zelfs de kinderen was het opgevallen) erover bezig waren. Zijn er veel die in die vreemde kronkels over de lijnen gaan. Blij da'k niet alleen ben, moet ik niet bij de oogarts gaan lol.

Comment

• N42 was vroeger een coole baan, 'modernisering' (huidige toestand) kwam er op bevel van vader De Croo, probeer deze nu voor zover het kan te mijden (nog liever de oude N444 dan)
                2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Ergernis:

Baan 70, in de verte groen licht. Voor mij een Partner Tepee (lol), liet zichzelf rustig uitbollen naar 50 zodat we daardoor voor het rood stonden.
                  Komt bekend voor, algemene vaststelling dat meeste chauffeurs totaal niet vooruitziend zijn waardoor je soms meer als nodig geblokkeerd staat.
                  2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                    N42 was vroeger een coole baan, 'modernisering' (huidige toestand) kwam er op bevel van vader De Croo, probeer deze nu voor zover het kan te mijden (nog liever de oude N444 dan)
                    Ik doe dat ook soms, gewoon de oude baan op. Gaat dikwijls vlotter en je hebt tenminste nog het gevoel van rijden.

Comment

• gisteren rond 12 uur : naar Zottegem bijna constant 65 en aan de lichten 50 gereden, een aantal wagens reden voor mj ...
                      een uurtje later terugkeren en constant 105 op CC (tussen de verkeerslichten) en 2 wagens die maar bleven volgens op korte afstand ;-)

Comment

• Triestige traagrijders altijd. Veurne-Ieper, een 15-tal auto's voorbij gestoken die met moeite de 70 haalden. Laatste reed 55 waar je 90 mag, maar wel met inhaalverbod, ik negeer dat inhaalverbod even, om dan een km verder aan 't rood te staan. Zit diene daar teken te doen van "goed gedaan, veel tijd gewonnen". Ja, eigenlijk wel, want toen het groen werd, reed ik al 90 eer hij vertrok. Verder wel nog 1 inhaalbeweging gemaakt die niet voor in de boekskes was, net na de rode lichten, berlingo trekt extreem traag op, maar gaat dan vol op de gas als ik er voorbij kom. Dus zelf wat meer gas gegeven en vrij kort ingevoegd. Kerel bleef mij daarna volgen dacht ik, maar bleek toen iemand te zijn die hier 4 huizen verder woont ... Keek precies maar dwaas als hij het zelf ook doorhad.

Comment

• Daarstraks op de E40 net voorbij Jabbeke toch de wegpolitie teken zien doen naar een middenvaksrijder. In eerste instantie had die dat niet begrepen maar toen ze hun blauw lichten opstaken en de politie langs rechts passeerde ging ie toch ook naar rechts. Echter toen ze uit het gezichtsveld verdwenen waren ging die gelijk terug in het midden rijden. Blijkbaar hardleers dus. Ze hadden die gelijk een boete moeten geven want anders leren die dat toch nooit af.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Haaa, ik stak eergisteren een vrouw rechts voorbij en claxonneerde en die ging en bleef rechts nadien. Dat lukt 1 keer op 100 denk ik Was weer zo'n leuke situatie zoals jullie wel kennen. Geen verkeer op de eerste band, ik rij 130 op de eerste, nader die vrouw op de tweede band en zie dat de derde band volzit met auto's die de vrouw voorbijsteken. Dan kan je rechts voorbij en snelheid houden, of afremmen tot 90 a 100 (snelheid van die vrouw) en u er dan tussen foefelen op de derde band en weer optrekken. Die mensen beseffen niet wat voor een stomme situaties ze zo creeeren.

Comment

• Als je op de autosnelweg gaat, maak uw auto sneeuwvrij.
                              Of rem een paar keer goed door (liefst op een verlaten weg) om de grootste lappen sneeuw af die auto te krijgen.

De persoon achter u dankt u, ipv door een sneeuwwolk met kwakken losgekomen sneeuw op de ruit te moeten rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                Triestige traagrijders altijd. Veurne-Ieper, een 15-tal auto's voorbij gestoken die met moeite de 70 haalden. Laatste reed 55 waar je 90 mag, maar wel met inhaalverbod, ik negeer dat inhaalverbod even, om dan een km verder aan 't rood te staan. Zit diene daar teken te doen van "goed gedaan, veel tijd gewonnen". Ja, eigenlijk wel, want toen het groen werd, reed ik al 90 eer hij vertrok. Verder wel nog 1 inhaalbeweging gemaakt die niet voor in de boekskes was, net na de rode lichten, berlingo trekt extreem traag op, maar gaat dan vol op de gas als ik er voorbij kom. Dus zelf wat meer gas gegeven en vrij kort ingevoegd. Kerel bleef mij daarna volgen dacht ik, maar bleek toen iemand te zijn die hier 4 huizen verder woont ... Keek precies maar dwaas als hij het zelf ook doorhad.
                                Str*ntbaan idd. Als het niet echt moet, dan neem ik die niet. Trage auto's, vrachtwagens of - God help us all - tractoren.
                                Maar anderzijds wordt ook constant ingehaald waar het echt niet kan of op het laatste nippertje waardoor je als tegenligger ook weer moet gaan remmen. Toeristen die van de kust komen zijn daar meesters in. Er zijn al genoeg doden gevallen op die baan. Dan duurt het maar enkele minuten langer.
                                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• -Véél zatte mensen op de baan...vriendin had een personeelsfeest, toen ze terugkwam zei ze ook dat het merendeel van de mensen daar allemaal dronken...en niet 1 gras champagne aan het begin van de avond ofzo, nee, gewoon heel de avond doorzuipen, en dan 's nachts gezellig allemaal alleen in hun bedrijfsauto mét reclame op naar huis bollen...ge zou denken dat ondertussen het merendeel van de mensen toch al genoeg verstand zouden moeten hebben om te beseffen dat zoiets niet kan...

-Oude amerikaanse truck 's nachts voor ons die precies met zijn mistlampen achteraan op aan het rijden was. Ineens gingen zijn die lampen uit, maar een 3de remlicht bovenaan de cabine ging wel aan. Dan iets verder ging dat 3de remlicht weer uit, maar zijn remlichten gingen weer terug aan. Die vent was dus aan het rondrijden met achteraan zijn remlichten vol aan, maar als hij dan remde gingen die uit maar zijn 3de remlicht dan wél aan
                                  Mijn Skoda

Comment

• gisterenavond op autostrade zo'n blok zwart ijs van een vrachtwagen van 30cm³ op de rechterrijstrook en geen mogelijkheid om te onwijken, bonk erop...ik dacht schade te hebben maar alle geluk nix, oef

Comment

• Vanochtend aan de bevrijdingstunnel een ijspegel tegen mijn voorruit gehad. Vrijdag kan er een nieuwe in. 😡

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                        Vanochtend aan de bevrijdingstunnel een ijspegel tegen mijn voorruit gehad. Vrijdag kan er een nieuwe in. 😡

Ik zie het en... Het is geen sterretje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                          Vanochtend aan de bevrijdingstunnel een ijspegel tegen mijn voorruit gehad. Vrijdag kan er een nieuwe in. ��

Dat moet nogal verschieten zijn als ge dat op u ruit krijgt
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X