Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op mijn wagen hangen de ijspegels eraan hehehe (of hingen beter gezegd, zijn er al afgesmolten)

Comment

• Nieuwe buurman. Een oude Volvo S60, ik heb die nog *nooit* voorbereid zien vertrekken...altijd zie je die wegrijden al zigzaggend over de weg...jas uitdoen, gordel passagier (kindje ) aandoen, radio prutsen, handschoenkastje opendoen, iets zoeken op de achterbank,...ffs DOE DAT VOOR GE VERTREKT! Al heel wat volk in de remmen zien gaan voor hem, zal niet lang duren of ze zitten erop.

Vandaag trouwens op een rit van +/- 25 kilometer 3 brommobielen voorbij zien komen op de Sint-Truidersteenweg. Telkens een file erachter natuurlijk.

1 Zat compleet in de goot te rijden, dus iedereen wrong er zich maar langsdoor (tegenliggers gingen ook mooi opzij, buiten 1 natuurlijk, dus dat was weer ffe spannend voor een achterligger)
      1 Was aan het tuffen, ik ging er voorbij, achterligger bleef erachter hangen, auto daarachter begon voorbij te steken, natuurlijk net op het moment dat die 3de langs de 2de komt, wilt die ook beginnen inhalen...toeter toeter faar faar...
      1 Zat een hele tijd achter mij, en ineens schoot die dwars over de baan zonder pinker een zijstraat 1, iemand die net in de tegengestelde richting kwam moest zo hard remmen dat die wat scheef gleed.

Doodskisten
      Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten

Vandaag trouwens op een rit van +/- 25 kilometer 3 brommobielen voorbij zien komen op de Sint-Truidersteenweg. Telkens een file erachter natuurlijk.
        Da's straf! Ik kom er drie op een half jaar tegen.

Vermits men hier graag mensen in hokjes plaatst... . Volgens mij woon jij in een sociaal achtergestelde regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Da's straf! Ik kom er drie op een half jaar tegen.

Vermits men hier graag mensen in hokjes plaatst... . Volgens mij woon jij in een sociaal achtergestelde regio.

In mijn buurt wonen er 3 mensen. Ik woon nochtans in een nette buurt

1 ervan is van zjuul crapuul
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            Dat zeg jij.

Comment

• Voor de prijs wat ik voor dat kruipkot hier heb betaald hoop ik dat toch ja
              BMW X5 45e

Comment

• Bij mij in de buurt rijden er veel van die brommobielen en als je mij wegdenkt is het hier ook een nette buurt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk Berichten
                  Bij mij in de buurt rijden er veel van die brommobielen en als je mij wegdenkt is het hier ook een nette buurt

**Joke modus on**

Checkt locatie --> Aalst --> ben je dat zeker?

**Joke modus off**

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

1 ervan is van zjuul crapuul
                    jullie, of zijn wij dat...hebben ook een superdealer he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Dat moet nogal verschieten zijn als ge dat op u ruit krijgt
                      Pech gehad, die voor mij reed net naar rechts toen die pegel van de bevrijdingstunnel naar beneden viel. Voor hetzelfde geld was het voor mijn voorligger geweest maar die had van't verschieten misschien op zijn rem gaan staan.

Het is al de tweede keer dat we ijsschade hebben. Twee jaar geleden is er een ijsblok van een vrachtwagen in mijn linker koplamp belandt. € 1200 kosten. Nu is het verzekering.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Hier rijden er ook verschillende rond maar zowat allemaal op doorreis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          Vanochtend aan de bevrijdingstunnel een ijspegel tegen mijn voorruit gehad. Vrijdag kan er een nieuwe in. 😡

Ik had het er nog over met mijn vrouw toen ze het meldden op de radio. Ge zult het maar voorhebben.
                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Een kalf met een XC60 die van Jabbeke tot in Koekelberg niet van het middenvak geweken is, en we hebben elkaar welgeteld 26 keer ingehaald terwijl ik de CC niet uitgeschakeld heb. Moest ik passagier zijn bij zo'n kwezel had hij al lang een djoef op zn muil gekregen. Op 100m afstand zag je hem soms van 130 naar 110 gaan terwijl er niemand rond was.. Man man.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                              Een kalf met een XC60 die van Jabbeke tot in Koekelberg niet van het middenvak geweken is, en we hebben elkaar welgeteld 26 keer ingehaald terwijl ik de CC niet uitgeschakeld heb. Moest ik passagier zijn bij zo'n kwezel had hij al lang een djoef op zn muil gekregen. Op 100m afstand zag je hem soms van 130 naar 110 gaan terwijl er niemand rond was.. Man man.
                              Daar kan ik dus ook iets van krijgen, en dan durven ze u soms nog zo onnozel bekijken alsof gij diegene zijt die niet aan een constante snelheid rijd.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                                Een kalf met een XC60 die van Jabbeke tot in Koekelberg niet van het middenvak geweken is, en we hebben elkaar welgeteld 26 keer ingehaald terwijl ik de CC niet uitgeschakeld heb. Moest ik passagier zijn bij zo'n kwezel had hij al lang een djoef op zn muil gekregen. Op 100m afstand zag je hem soms van 130 naar 110 gaan terwijl er niemand rond was.. Man man.
                                Is toch een normaal rijgedrag? Waarom? Omdat ik dat dagelijks meerdere keren tegenkom, dus zal het zo wel moeten zeker...😊😉

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten

**Joke modus on**

Checkt locatie --> Aalst --> ben je dat zeker?

**Joke modus off**
                                  Hey, misschien hebben ze ook een soort Zurenborg (= Borgerhout) in Aalst?

Comment

• Denk niet dat ik deze hier al geplaatst had. Is al een veertiental dagen geleden gebeurt op de A12 aan de werken in Londerzeel. Niet zo zeer een ergernis door de vrachtwagen (klein beetje) maar eerder door de opstelling van de signalisatieborden door de klungelaars van Fero.
                                    Als het iet of wat onoverzichtelijk is/wordt mag je er haast zeker van zijn dat zij langgewenst zijn aan de werken.

Comment

• Wel mooi gedaan van die Spanjaard, dat lukt niet zomaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                        Wel mooi gedaan van die Spanjaard, dat lukt niet zomaar.
                                        Misschien op cursus bij het zonnetje geweest ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                          Wel mooi gedaan van die Spanjaard, dat lukt niet zomaar.
                                          Volgens mij zijn ze er ook zo effectief voor gemaakt om er te kunnen oprijden.

Comment

Working...
                                          X