Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is daar toch doffe ellende... maar niet alleen daar, zoals je zegt ...: België is echt een ramp op gebied van singalisatie...

Soms kom ik op plaatsen waar je veel 'passeert' , in de regio... Ze zijn daar dan aan het werken... Als je dan als 'geregeld passant' moeite hebt om de situatie in te schatten; "hoe zit dat hier in mekaar, waar kan ik wel/niet rijden" enz... tja dan weet je dat de signalisatie niet deugd...!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Hey, misschien hebben ze ook een soort Zurenborg (= Borgerhout) in Aalst?
      Zurenborg is deels Antwerpen (201, deels Berchem (2600).

Het Antwerpse deel grenst wel aan Borgerhout (2140).

Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
        Zurenborg is deels Antwerpen (201, deels Berchem (2600).

Het Antwerpse deel grenst wel aan Borgerhout (2140).

Soit eigenlijk om zich te distantiëren van de plebejers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
          Misschien op cursus bij het zonnetje geweest ..
          Wist niet dat die ook bekend waren bij de niet-chauffeurs.

Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
          Het is daar toch doffe ellende... maar niet alleen daar, zoals je zegt ...: België is echt een ramp op gebied van singalisatie...

Soms kom ik op plaatsen waar je veel 'passeert' , in de regio... Ze zijn daar dan aan het werken... Als je dan als 'geregeld passant' moeite hebt om de situatie in te schatten; "hoe zit dat hier in mekaar, waar kan ik wel/niet rijden" enz... tja dan weet je dat de signalisatie niet deugd...!
          Gelijk aan Ieper station nu. Werken zijn al lang bezig en signalisatie was tot nu toe goed, maar week of twee geleden werden paar borden en rijrichtingen verplaatst voor de volgende fase van de werken. Zelfs als je er elke dag komt moet je uitkijken, het is gewoon te onoverzichtelijk.

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Volgens mij zijn ze er ook zo effectief voor gemaakt om er te kunnen oprijden.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
          Helemaal in 't begin kunt ge er op normaal, maar die moet toch nog enkele 10tallen meters zo gereden hebben dan.
          Last edited by |) ][ |V| ][; 30/12/2014, 12:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
            Helemaal in 't begin kunt ge er op normaal, maar die moet toch nog enkele 10tallen meters zo gereden hebben dan.
            Inderdaad, bij die modellen vertrekt de aan/oploopkant zo goed als vanop het asfalt. Kunst is dus om er te blijven oprijden...
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
              Een kalf met een XC60 die van Jabbeke tot in Koekelberg niet van het middenvak geweken is, en we hebben elkaar welgeteld 26 keer ingehaald terwijl ik de CC niet uitgeschakeld heb. Moest ik passagier zijn bij zo'n kwezel had hij al lang een djoef op zn muil gekregen. Op 100m afstand zag je hem soms van 130 naar 110 gaan terwijl er niemand rond was.. Man man.
              En gij ergert u daar aan? Beroepsmisvorming? Misschien een wannabee flik of nog erger ne' echte

Leven en laten leven. En als gij als passagier die al lang een djoef op zn muil had gegeven = zegt meer over uw opgekropte agressie dan van die chauffeur. Misschien beetje meer leren relativeren en u niet opjagen over andermans leven en zaken?

Comment

Ex-chauffeur,15 jaar eigenrijder geweest

Comment

• Scheelde niet veel, die vent in zijn Range Rover gaf er precies ook niets om, bleef mooi doorrijden.

Weer een mooi voorbeeld van mensen die of kunnen vooruitrijden, of maneuvers doen, maar niet de 2 tegelijkertijd. In plaats van eerst uw snelheid aan te passen aan het verkeer langs U, en dan beginnen zoeken naar een gaatje (en er waren er genoeg). Of hij wou nog de autostrade oprijden daar (zou me nog niet verbazen ook niet...)

Zelfde volk dat kàn invoegen op de autostrade, of snelheid maken. Maar de 2 samen? Dat lukt niet. Dus invoegen tegen 60 graag! En dan zijn ze van slag als ze helemaal aan het einde van de invoegstrook stilstaan en iedereen langs hun door blijft vlammen tegen 120 (weeral)

Last edited by TooTall; 04/01/2015, 18:30.
                  Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
                    En gij ergert u daar aan? Beroepsmisvorming? Misschien een wannabee flik of nog erger ne' echte

Leven en laten leven. En als gij als passagier die al lang een djoef op zn muil had gegeven = zegt meer over uw opgekropte agressie dan van die chauffeur. Misschien beetje meer leren relativeren en u niet opjagen over andermans leven en zaken?
                    Ik ben geen flik, en geen wannabe ook . Misschien bent u wel de XC60 rijder? Na de 3de keer dat hij linksachter me bleef hangen (zodat ik weer mocht vertragen om uiteindelijk op CC hem weer links te kunnen voorbij steken) had ik het wel gehad ja. Dat dat meer over m'n opgekropte agressie zegt dan over die man als chauffeur zal me worst wezen. En dat relativeren is net het probleem met de Belgische chauffeurs, je mag rondrijden als een kalf met oogkleppen op. T'geeft niet meneer, doe nog wat verder. Als op de autostrade komt moet je maar een rijvak kiezen en er pas afkomen als je op je bestemming aankomt. Misschien eens minder relativeren en erop attent maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
                      Misschien beetje meer leren relativeren en u niet opjagen over andermans leven en zaken?
                      Hallo? Dit is het "ergernis" topic, wij zijn allemaal agressieve zotten die schuimbekkend ons stuur zitten opvreten...het tofoe/lifestyle/flair forum is die kant uit =>
                      Mijn Skoda

Comment

• Als ze de snelweg afzetten is het wel handig dat ze de mensen in de juiste richting sturen in plaats van warme choco te drinken in hun busje. Oprit Turnhout west afgezet, dus iedereen naar oprit Turnhout centrum: ook afgesloten. Dan weer langs West om die van Beerse te nemen..

Comment

• Kijk deze ochtend buiten en ik woon plots in een blauwe zone waar de parkeerschijf of bewonerskaart verplicht is.
                          Direct naar het gemeentehuis achter een bewonerskaart.

Ik zou graag een bewonerskaart hebben voor de x-straat.
                          - maar meneer das daar niet nodig
                          Waarom staat er dan een bord?
                          - Daar staat geen bord meneer, of anders is het einde zone.
                          *Haal gsm boven met foto van de ochtend*
                          - Oei, eventjes kijken met diensthoofd.
                          *Diensthoofd komt ook eens naar de foto kijken en belt dan overste.*
                          * Overste komt kijken*
                          - Ja dat zal een foutje zijn meneer, we zullen het asap vervangen

Manmanman, kunnen ze nog geen correct verkeersbord ophangen...

Comment

• Wees blij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Wees blij.
                              Dacht ik ook al.

Comment

• zou liever hebben dat het hier een blauwe zone wordt, woon nu net op de rand van de zone waardoor iedereen zich hier in de straat komt zetten. En de grote parking (200m verder) waar ik normaal mijn auto zet als ik geen plek heb in onze straat is nu een blauwe zone en maar half gevuld. Heel handig op zaterdag of als je eens een dagje thuisbent, nergens plaats of je moet je auto om de 2 uur gaan verplaatsen (lees: kaart gaan herleggen).

Comment

• Verbodsbord +3,5T + vrachtwagen.

Soms staan die borden echt op plaatsen waar ge met iets van +3,5T echt nie doorkunt. En toch wou er ene da deze morgen bewijzen.

Comment

...
                                    tuurlijk wel ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                                      Scheelde niet veel, die vent in zijn Range Rover gaf er precies ook niets om, bleef mooi doorrijden.

Weer een mooi voorbeeld van mensen die of kunnen vooruitrijden, of maneuvers doen, maar niet de 2 tegelijkertijd. In plaats van eerst uw snelheid aan te passen aan het verkeer langs U, en dan beginnen zoeken naar een gaatje (en er waren er genoeg). Of hij wou nog de autostrade oprijden daar (zou me nog niet verbazen ook niet...)

Zelfde volk dat kàn invoegen op de autostrade, of snelheid maken. Maar de 2 samen? Dat lukt niet. Dus invoegen tegen 60 graag! En dan zijn ze van slag als ze helemaal aan het einde van de invoegstrook stilstaan en iedereen langs hun door blijft vlammen tegen 120 (weeral)

Denk niet dat ik daar al ooit heb staan wachten zonder ne close-call te zien. Zal nog wat beter worden als al de vrouwen daar naar de Ikea gaan gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                        Denk niet dat ik daar al ooit heb staan wachten zonder ne close-call te zien. Zal nog wat beter worden als al de vrouwen daar naar de Ikea gaan gaan
                                        De dag dat de Ikea opengaat ga ik parkeren bij de Mercedes garage. Denk dat ik genoeg beeldmateriaal zal hebben voor een langspeelfilm :-)
                                        Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                                          Hallo? Dit is het "ergernis" topic, wij zijn allemaal agressieve zotten die schuimbekkend ons stuur zitten opvreten...het tofoe/lifestyle/flair forum is die kant uit =>
                                          Yeah!!

Comment

Working...
                                          X