Daarnet voor het eerst in jaren eens uitgestapt om te gaan vragen wat er scheelde. Rij door woonwijk waar je 50 mag, netjes op CC aan 50. Plots ene die zonder kijken van zijn oprit komt gereden en ik rij er gewoon rond en claxonneer eens. Kerel is dan beginnen bumperkleven en faren. Wat verder aan stopbord stop ik, komt BMW af van links, dus ik wacht en die vent achter mij begint gewoon zijn claxon in te houden. Dus eens gaan vragen wat er was. Zag hem snel zijn deuren sluiten en zijn raam was ook plots kapot. Ik roep dat hij moet uitkijken als hij van zijn oprit komt en niet agressief moet doen nadat hij zelf een fout maakte. Begint die daar gewoon te roepen dat ik van zijn auto moet blijven of dat hij op mij ging slaan. Dus eens aan zijn klink getrokken toen, maar hij bleef zitten. Nu, punt was duidelijk, dus ik wil weer vertrekken, moment dat ik mij omdraai gaat zijn raam open en begint hij te roepen "OUDE ZAK, GE ZIJT EEN OUDE ZAK" (nvdr kerel was ouder dan ik). Toen ik me dan weer omdraaide in zijn richting ging dat raamke weer dicht. Triestige vent.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDaarnet voor het eerst in jaren eens uitgestapt om te gaan vragen wat er scheelde. Rij door woonwijk waar je 50 mag, netjes op CC aan 50. Plots ene die zonder kijken van zijn oprit komt gereden en ik rij er gewoon rond en claxonneer eens. Kerel is dan beginnen bumperkleven en faren. Wat verder aan stopbord stop ik, komt BMW af van links, dus ik wacht en die vent achter mij begint gewoon zijn claxon in te houden. Dus eens gaan vragen wat er was. Zag hem snel zijn deuren sluiten en zijn raam was ook plots kapot. Ik roep dat hij moet uitkijken als hij van zijn oprit komt en niet agressief moet doen nadat hij zelf een fout maakte. Begint die daar gewoon te roepen dat ik van zijn auto moet blijven of dat hij op mij ging slaan. Dus eens aan zijn klink getrokken toen, maar hij bleef zitten. Nu, punt was duidelijk, dus ik wil weer vertrekken, moment dat ik mij omdraai gaat zijn raam open en begint hij te roepen "OUDE ZAK, GE ZIJT EEN OUDE ZAK" (nvdr kerel was ouder dan ik). Toen ik me dan weer omdraaide in zijn richting ging dat raamke weer dicht. Triestige vent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDaarnet voor het eerst in jaren eens uitgestapt om te gaan vragen wat er scheelde. Rij door woonwijk waar je 50 mag, netjes op CC aan 50. Plots ene die zonder kijken van zijn oprit komt gereden en ik rij er gewoon rond en claxonneer eens. Kerel is dan beginnen bumperkleven en faren. Wat verder aan stopbord stop ik, komt BMW af van links, dus ik wacht en die vent achter mij begint gewoon zijn claxon in te houden. Dus eens gaan vragen wat er was. Zag hem snel zijn deuren sluiten en zijn raam was ook plots kapot. Ik roep dat hij moet uitkijken als hij van zijn oprit komt en niet agressief moet doen nadat hij zelf een fout maakte. Begint die daar gewoon te roepen dat ik van zijn auto moet blijven of dat hij op mij ging slaan. Dus eens aan zijn klink getrokken toen, maar hij bleef zitten. Nu, punt was duidelijk, dus ik wil weer vertrekken, moment dat ik mij omdraai gaat zijn raam open en begint hij te roepen "OUDE ZAK, GE ZIJT EEN OUDE ZAK" (nvdr kerel was ouder dan ik). Toen ik me dan weer omdraaide in zijn richting ging dat raamke weer dicht. Triestige vent.
Wel typisch gedrag dat hij lekker laf bleef zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten"OUDE ZAK, GE ZIJT EEN OUDE ZAK"
Echt zo typisch. Mensen die een fout maken, dan van zichtzelf schrikken, en dan is het automatisch "niet hun schuld" want GIJ had daar maar voor moeten opletten.
Ik zou een verjaardagskaart voor een 80 jarige kopen en deze in zijn brievenbus steken, en erop schrijven "nu heb je eindelijk tijd voor een rijvaardigheidscursus te volgen!"
Comment
-
Van het moment dat ik mij omdraai om terug naar de auto te stappen begint ze te toeteren (weer) en ook weer te lichten. Ik heb er geen gevolg meer aan gegeven en ben gewoon naar huis gereden, al was de drang groot (aangezien ze vlak achter mij reed) vol op mijn rem te gaan staan en haar verzekeringspremie nog wat te doen stijgen lol.
Moraal van het verhaal, sindsdien trek ik mij daar geen snars meer van aan want ik verlies er meer tijd mee dan dat ik er mee gewonnen had.
Comment
-
ik zou er niet aan beginnen. ik had politie aan de lijn toen er zo ne zot achter mij zat (was mijn huis al voorbij gereden en reed al naar het politiebureau). bij het eerste stopbord reed die gewoon tegen men trekhaak. hoop gebrul aan men deur en op raam zitten kloppen.
den 100 aan de andere kant van de telefoon zei dat ik me kalm moest houden. ik antwoorde dat het die kerel was.
politie allemaal bijgehaald (kerel was natuurlijk gevlucht) en kunt ge NIKS tegen beginnen. bij verkeersagressie is het woord tegen woord. sindsdien ne lange kriksleutel in de koffer en dashcam.
tergste was nog dat diene kerel tegen mij klacht wou indienen wegens verkeersagressie (heb hele tijd den 100 aan de lijn gehad en zoiets wordt opgenomen).
t beste dat ge gewoon kunt doen is compleet negeren en als ze bumperkleven ff kort remmen op de motor en verzekeringspapieren invullen en van kromme haas gebaren dat er dervoor iets zou geweest zijn. ook als de andere dan zou filmen, heb jij tenminste niks fout gedaan op video. zeker ook politie niet bellen want dan is er sprake van verkeersagressie en wordt er NIKS aan gedaan
Comment
-
Ik vraag me écht af wat zo'n mensen eigenlijk bezielt. Wat win je nu met dat soort agressie?
Niet zolang geleden een opel corsa gehad die straal voor me inreed (ik op een voorrangsweg, hij komt van een weg met een B5 stopbord),waarvoor ik volop in de remmen moest. Chauffeur steekt dan ook nog eens zijn middenvinger naar me uit. Wat win je daar nu bij, vraag ik me dan af?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenzeker ook politie niet bellen want dan is er sprake van verkeersagressie en wordt er NIKS aan gedaan
Comment
-
als er toch een aanrijding komt, gebaar jij van kromme haas. de andere reed in op jouw, verzekering op de hoogte en klaar ermee.
blijkbaar als er eerder als verkeersagressie was en daarna een aanrijding, dan is het woord tegen woord en doen ze er niks aan. dan beweren ze ook dat je express kort gestopt hebt (ik stond verdorie naast een stopbord). maar doordat de tegenpartij vluchte, kan ik niet aantonen waar het gebeurde en de politie nam een eeuwigheid om te komen kijken (ik was ondertussen dus al naar het lokale politiebureau gereden en die zeiden dat ik terug moest naar de plaats waar het gebeurde toen ik belde.
klacht indienen tegen de andere helpt niks, woord tegen woord. de andere wou ook klacht indienen tegen mij. de volgende die er zo tegen rijd, daar zal ik gebaren van kromme haas over verkeersagressie en dan bel ik enkel voor een ongeval en vluchtmisdrijf. betalen zal hem dan
Comment
-
Toch niet als je een dashcam hebt, dan kan je hem pakken op alle feiten, ook op de verkeersagressie.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Het ding is dat jij je rustige zelve bent en dat er een kerel helemaal door het dolle heen en opgefokt als een stier naar je toekomt.
Ik heb tijdens m'n uitgaansperiode best wat straatgevechten gezien en meestal komen beide partijen er gehavend uit.
Ik ben daar te oud voor om met een blauw oog en een stuk tand minder rond te lopen.
Wat niet wil zeggen dat ik me zal laten doen als er iemand op me af komt. Ik zal het gewoon niet snel zelf de fysieke toer laten opgaan. Heb een tijdje vechtsport gedaan en daaruit vooral geleerd niemand te onderschatten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenNet wakker geworden van één of andere idioot die meent midden in de nacht vuurwerk te moeten gaan afschieten in de straat. Mensen doe toch eens normaal aub.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Ik ben om kwart voor twaalf vertrokken bij m'n zus en moest dan nog een 60 km naar huis. Heerlijk gewoon, overal vuurwerk en geen kat op de baan. Allé geen kat, op de snelweg Antwerpen Gent reden wel een paar auto's waar van er toch weer 2 gewoon in 't midden bleven rijden gedurende kilometers lang. Blijkbaar maakt het wel indruk als ge tegen hogere snelheid afkomt op de eerste band dan naar de tweede gaat terwijl je met je lichten knippert en geen aanstalten maakt om naar de derde op te schuiven. Ze zijn alle twee op kant gegaan en alle twee reden met hun mistlichtjes van voor op. Zijn dat nu jonge Johnykes die daar reden of ouw peekes die de extra verlichting van hun mistlichten nodig hebben op een verlichte autostrade?
Comment
-
Vorig jaar was ik op 31/12 overdag nog in Nederland om iets te regelen.
Die mensen daar zijn obsessief bezig met vuurwerk. Den Haag leek een echte oorlogszone. Veel lichte knallen afgewisseld met diepe, doffe knallen die ramen deden trillen. Gewoon non stop. Niet normaal dat volkje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk ben om kwart voor twaalf vertrokken bij m'n zus en moest dan nog een 60 km naar huis. Heerlijk gewoon, overal vuurwerk en geen kat op de baan. Allé geen kat, op de snelweg Antwerpen Gent reden wel een paar auto's waar van er toch weer 2 gewoon in 't midden bleven rijden gedurende kilometers lang. Blijkbaar maakt het wel indruk als ge tegen hogere snelheid afkomt op de eerste band dan naar de tweede gaat terwijl je met je lichten knippert en geen aanstalten maakt om naar de derde op te schuiven. Ze zijn alle twee op kant gegaan en alle twee reden met hun mistlichtjes van voor op. Zijn dat nu jonge Johnykes die daar reden of ouw peekes die de extra verlichting van hun mistlichten nodig hebben op een verlichte autostrade?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenVorig jaar was ik op 31/12 overdag nog in Nederland om iets te regelen.
Die mensen daar zijn obsessief bezig met vuurwerk. Den Haag leek een echte oorlogszone. Veel lichte knallen afgewisseld met diepe, doffe knallen die ramen deden trillen. Gewoon non stop. Niet normaal dat volkje.
Hollanders zijn compleet idioot als het op vuurwerk aan komt.
Comment
Comment