Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja een paar jaren geleden waren we in Center Parcs in Nederland. Die mannen beginnen al de dag voordien. Gelijk hier gezegd wordt, precies oorlogsgebied. Wij wandelden daar met de twee kinderen en eerlijk, is was er echt niet gerust in. Die pijlen en knallers vlogen langs alle kanten. Het was overdreven en gevaarlijk.
Rond een uur of 2 naar huis gereden, véél volk op de baan dat precies een slok teveel ophad...
EDIT en deze klassieker;
Ik zal niet zeggen dat ik dat nooit doe, maar als ik het doe trek ik wel zo hard op dat die achter mij niet moet remmen lol. Die volvo zal een D2 geweest zijn ipv een D3 (zie signature) hehehehe
@hierboven: sommige mensen vieren nog al eens iets in het leven.
Ik zal niet zeggen dat ik dat nooit doe, maar als ik het doe trek ik wel zo hard op dat die achter mij niet moet remmen lol. Die volvo zal een D2 geweest zijn ipv een D3 (zie signature) hehehehe
@hierboven: sommige mensen vieren nog al eens iets in het leven.
Als ge u aan zoiets al moet ergeren. Laat je auto dan thuis en neem de fiets.
Ik zie weinig verkeerd in bovenstaand filmpje.
Je was echt nog ver weg, en als je zelf op tijd iets of wat gas gelost had, dan had je er helemaal geen last van gehad.
Het is nu ook niet dat die Volvo tergend traag optrekt.
Ik heb al veel erger gezien.
Wat is er eigenlijk de bedoeling van om elke keer je een futiliteit in 't verkeer meemaakt dat op het wereldwijde web te gooien?
Amai het nieuwe jaar is nog geen dag oud en al zo zuur? Het staat hier vol met futiliteiten die een ergernis zijn, alleen typen de meeste mensen dat hier uit, ik verkies deze manier, dat is makkelijker.
Misschien kan je beter me op je negeerlijst zetten, dan ben je van me af he!
Trouwens, speciaal voor U, enkele kilometers verder achter die Volvo kwam ik weeral uw favoriet uiterst zeldzaam voorkomend voertuig tegen Let vooral op de aan frut gereden (en herspoten in appelblauwzeegroen) voorbumper!
Je was echt nog ver weg, en als je zelf op tijd iets of wat gas gelost had, dan had je er helemaal geen last van gehad.
Dit gezegd zijnde, GELUKKIG NIEUWJAAR!
Lens is wel wat bedriegend, was weldegelijk nets iets te kort voor mij in. Beetje zoals "objects in mirror are closer then they appear..." , en je ziet aan de snelheid dat ik meteen van de gas afga als ik hem zie draaien. Bijkomend, van zodra ik van mijn gas afmoet omdat er iemand voor mij in komt is dat voor mij een ergernis ja. En al helemaal als er achter mij niemand te bespeuren is. Vandaar!
Pas op, dit kan evengoed gewoon een misrekening zijn (doen we allemaal wel eens) maar ALS dat voorkomt dan zegt ge tegen uzelf "o shit" en dan TRAPT ge op uwe gas. Niet beginnen optrekken als een bomma...
idd, ik versta u punt volledig. ik ben al geen hardrijder en regelmatig moet ik in waregem ook zwaar in de remmen voor zulke sukkels (raar en zelden toch ene die het beseft en dan volgas wegrijd van mij. dan kan ik zelf nietmeer volgen :-) ).
voorrangsweg 70km/h, zijstraat stopt een auto en ziet bij aankomen, rijd langzaam de weg op. ik moet redelijk hard in de remmen om van 65 naar 20km/H te gaan op dat korte stuk. er zijn sommige momenten dat ik zelf denk: als 1 van men wielen nu blokkeerd, zit ik er tegen.
en dan trekken ze langzaam op naar 45-50km/h om dan zo te blijven rijden. dan ontplof ik haast. t is verdikke een 70km/H weg. als ge traag wilt rijden, voeg dan achter mij aan (ook meestal zo dat er geen kat achter mij rijd.
want das ook de miserie hé. ik rem, knalt er ene achter mij in en ik raak die voor mij, is dat kettingbotsing en ik betaal voor de voorligger .
ik kan ook moeilijk bij elke zijstraat gaan afremmen van 70 naar 40, moest er maar eens ene uitkomen die niet wilt stoppen voor de voorrangsregels.
vannacht me ook wat ge-ergerd. ik rijd 110km/H op rechtse vak. voor zover ik kan zien NIEMAND op het rechtse vak.
middenvak wel een auto of 4 met elk een pak afstand tussen. deze rijden dezelfde snelheid als ik
en schone van al: we rijden er allemaal ene ene voorbij die uiterst links aan 100km/H rijd (had al eens lichtspel gekregen van een laagvlieger, wijkt uit naar midden, laagvlieger voorbij, wijkt weer uit naar links WTF????.
toen ik uiteindelijk een vrachtwagen rechts had, wijkte ik uit en reed achter een rode mini cooper op middenvak. die laat zen gas toch niet los naar 100km/H als we dubbelen.
de vrachtwagen voorbij ga ik weer naar rechts, en de minicooper blijft in het midden en versnelt weer naar 110km/H. ben die voorbij gegaan toen ik de afrit van deerlijk nam. mini cooper steeds op middenvak.
er moet toch ergens een rijschool bestaan die zegt: rechts rijden is niet nodig, ge kiest maar waar ge rijd. plaats genoeg. er blijven er TEVEEL links en midden plakken aan TE LAGE snelheden dat het geen toeval meer kan zijn
Eergisteren aan de Brico. Ik vertrek vanuit mijn parkeerplaats, en komt er plots een Berlingo achteruit uit een parkingplaats gereden toen ik bijna thv hem was. Ik had dit eerst niet gezien, anders was ik wel gestopt.Zelfs bij het passeren bleef hij achteruit gaan. Toen ik ter hoogte van zijn wagen was, vroeg ik hem of hij mij niet gezien had. Antwoord: ik rem niet voor dikke nekken met ne cabrio...
Dan maar uitgestapt en op zijn raampje getikt met de vraag mij dat eens uit te leggen. Bleef angstvallig stil, en meneer keek de andere kant uit... Op de aardbol lopen er toch nogal wat zeikers rond...
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Als je niet de intentie hebt om effe snel op te trekken, wacht dan gewoon 2 seconden he.
Het zijn eerder de mensen zoals in het bovenstaande filmpje, die beter de auto aan de kant kunnen laten en de fiets nemen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Vanaf het moment de voorranghebbende zijn gas moet lossen en dus zijn snelheid moet aanpassen aan het invoegend verkeer, is er sprake van een voorrangsnegatie.
Als dat 1 keer in de week gebeurt, tot daar aan toe, missen is menselijk. Als dat 4 keren per 5 minuten gebeurt...
Comment