deze rit (werk woon door apen om 2300) weer 2
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ik heb naar het bivv gebeld of dat ze het onder de aandacht wouden brengen dat er te traag wordt opgetrokken op opritten door het gehamer overal trager te rijden en eco te rijden
maar niet op een oprit !
kreeg het antwoord : zet dat eens in mail
maar ik kan het niet goed uitleggen en denk dat er ander prios zijn
geef niet op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenEventjes met 3 vrachtwagens langseen op de E40, waarom ook niet...
En dees overstekende madam was koleirig!
Let vooral op het verkeerslicht voor voetgangers links
Comment
-
T Y P I S C H iemand van de "oudere" generatie;
1. Hij is "onfortuinlijk", maw. hij is oud en zielig en hij kan er helemaal niets aan doen meneer! Oh rampspoed en medelijden!!!
2. Hij geraakt in moeilijkheden en hij geraakt er niet uit, maw. panikeren en weglopen, totaal hulpeloos.
3. Hij is NIET in fout, het is de fout van de wegenwerken waardoor het donker is en waardoor ik niets kan zien. Dus of ik nu mijn auto onder een trein (of 2) plooi, of ik vlam een groep van 50 wielertoeristen dood, dat is NIET mijn fout he!!
Moest het een twintiger of dertiger geweest zijn, zou het artikel er wel anders hebben uitgezien...
"...waarschijnlijk onder invloed...onverantwoordelijk rijgedrag...overdreven snelheid speelde wellicht een rol...onderzoek om de schade te verhalen op de dader..."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenMet 3 vrachtwagens naast elkaar is dagelijkse kost op de ring antwerpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDaar zit je dan ook met verschillende rijrichtingen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDaar zit je dan ook met verschillende rijrichtingen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenOp de ring zelf rijden ze ook helemaal links. Dus als je geluk hebt, zie je 6 rijen vrachtwagens naast elkaar.
Vooral leuk als de file wat begint weg te gaan. Rijden ze naast elkaar met een verschil van 1km/uur en maar niet afgevenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenIs ook wel waar. En gezien de drukte op de Ring van Antwerpen heb ik persoonlijk ook geen probleem met een vrachtwagen die naast een andere gaat rijden, zelfs al is de "splitsing" nog ettelijke kilometers verder, ik snap dat wel. En ik denk ook dat zowel de veiligheid als de doorstroom hoger zal zijn, dan moesten ze op het laatste moment beginnen wisselen naar het juiste vak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenOp de ring zelf rijden ze ook helemaal links. Dus als je geluk hebt, zie je 6 rijen vrachtwagens naast elkaar.Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenEcht eh
Vooral leuk als de file wat begint weg te gaan. Rijden ze naast elkaar met een verschil van 1km/uur en maar niet afgeven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenNog maar heel zelden gezien, en als het al zo is, is het op de aansluiting met de E19 komende van Breda omdat er daar enorm veel Hollanders zijn die niet door hebben dat ze met hun 80 een vakje naar rechts mogen. Ik heb daar eerlijk gezegd ook al gezondigd en de linkerstrook op gegaan om die rij kaaskoppen voorbij te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk reed vroeger dagelijks op de ring en zag dat ook dagelijks. Richting 2 vanaf antwerpen Zuid tot afrit E34 is een drama.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
ik heb naar het bivv gebeld of dat ze het onder de aandacht wouden brengen dat er te traag wordt opgetrokken op opritten door het gehamer overal trager te rijden en eco te rijden
maar niet op een oprit !
kreeg het antwoord : zet dat eens in mail
maar ik kan het niet goed uitleggen en denk dat er ander prios zijn
geef niet oplets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenen ze moeten de mensen eens leren dat je geen voorrang hebt als je van de oprit de snelweg op wil!BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenOp de ring zelf rijden ze ook helemaal links. Dus als je geluk hebt, zie je 6 rijen vrachtwagens naast elkaar.
Comment
Comment