Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• op de Antwerpse Ring mag dat 't schijnt, omdat daar voorsorteerpijlen boven staan. En dan is dat niet inhalen.

ik las dat op de Twitter van de Wegpolitie Antwerpen, geloof ik.
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Als daar een vrachtwagen gaat voorsorteren op 2 km voor de splitsing, is dat voor mij helemaal geen probleem. Maar die chauffeurs zouden dan wel zo hoffelijk moeten zijn om ook te wachten met inhalen van ander vrachtverkeer totdat ze die splitsing voorbij zijn.
      Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
        Daarjuist bijna ne camion in mijn poep gereden . ik zag hem afkomen in mijn binnenspiegel. (en voor de zagers, ja da is apres ski muziek....)

Leerrijk filmpje.

En zoals je al aanhaalt, inderdaad slechte muziek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
          En dees overstekende madam was koleirig!

Let vooral op het verkeerslicht voor voetgangers links

Das ook niet slim.

Ken het kruispunt, kom daar ook zo goed als dagelijks.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

T Y P I S C H iemand van de "oudere" generatie;

1. Hij is "onfortuinlijk", maw. hij is oud en zielig en hij kan er helemaal niets aan doen meneer! Oh rampspoed en medelijden!!!
            2. Hij geraakt in moeilijkheden en hij geraakt er niet uit, maw. panikeren en weglopen, totaal hulpeloos.
            3. Hij is NIET in fout, het is de fout van de wegenwerken waardoor het donker is en waardoor ik niets kan zien. Dus of ik nu mijn auto onder een trein (of 2) plooi, of ik vlam een groep van 50 wielertoeristen dood, dat is NIET mijn fout he!!

Moest het een twintiger of dertiger geweest zijn, zou het artikel er wel anders hebben uitgezien...

"...waarschijnlijk onder invloed...onverantwoordelijk rijgedrag...overdreven snelheid speelde wellicht een rol...onderzoek om de schade te verhalen op de dader..."
            Las het ook al ik de krant
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Lacheeeeeeuh

Mijn Skoda

Comment

• Speciale humor heb jij.

Comment

• Eerder groen lachen vrees ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                    Eerder groen lachen vrees ik
                    Nee ze :-) zolang het niet te gevaarlijk is, maakt me dat niet zoveel uit. En al helemaal niet int weekend! Vent graag echt een snok aan zijn stuur daar int midden van het rond punt, vreesde al dat hij bij het afdraaien op zijn dakske ging gaan :-)

Bij het voorbijgaan nog eens gekeken, was een spaced-out oudere compleet verwilderde Aziatische medemens...
                    Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                      Eerder groen lachen vrees ik
                      222222

Comment

Bij het voorbijgaan nog eens gekeken, was een spaced-out oudere compleet verwilderde Aziatische medemens...
                        We zullen het vooroordeel maar niet naar bovenhalen zeker?

Comment

• In die films kunnen al die Aziaten driften als de beste.

Comment

• ik ben in china geweest, die kunnen NIET rijden en ze volgen geen verkeersregels. men vrouw is ook aziatisch, heeft een belgische rijbewijs, maar die koop ik toch een automaat auto. hoeft ze daar al niet aan te denken en kan ze meer kijken naar het verkeer.

ik ben met haar al ettelijke uren gaan rijden in het industrieterrein. volledig legaal want ze heeft een belgisch rijbewijs (krijgt ge als ge een chinees voorlegd)

Comment

• Vind de redenering over die oude man wiens auto onder de trein terecht kwam heel kort door de bocht. Ongevallen gebeuren in alle leeftijdscategorien en het jammere is dat wij allemaal oud (hopelijk) gaan worden. Ben eens benieuwd of de jonge mensen van nu die stenen smijten uit zichzelf hun rijbewijs gaan afgeven als ze ouder worden?
                              Wat zou men dan moeten doen, bepaalde leeftijdsgroepen verbieden op de openbare weg? Geen jongeren en geen ouderen meer?
                              Dat treinongeval hebben we allemaal gezien, die las ik vandaag: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2015...0057423&adh_i= en gelijkertijd zag ik dit : http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2015...fe4996b8678082

Jammere toestanden... Denk dat beetje begrip voor elkaar nog het beste zou zijn.

Comment

• Mijn Duitse vrouw heb ik moet afleren om met haar lichten te flikkeren als er iemand op het linkervak te traag rijdt.

Comment

• Duitsers gedragen zich dan ook een pak beter dan Belgen op de snelweg... Nog nooit een Duitser gezien die je voor de wielen blijft rijden. Die gebruiken hun spiegels tenminste voor wat ze dienen. Gisteren nog zag ik enen taffelen met zijn spiegels ingeklapt. Stond recht van mij aan de lichten en draaide rechtsaf, dus zonder kijken of er fietsers of brommers afkwamen. Had hij links van mij gestaan had ik zijn spiegel rechtgezet...Zeker weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                    Vind de redenering over die oude man wiens auto onder de trein terecht kwam heel kort door de bocht.
                                    Het ging dan ook niet om de man maar om de verslaggeving
                                    Mijn Skoda

Comment

Het ging dan ook niet om de man maar om de verslaggeving
                                      Ah ok, dan zitten we weer op dezelfde golflengte

Comment

• deze advertentie vond ik wel leuk. de tekst eens lezen, en daarna de 7de foto bekijken
                                        Tweedehands of nieuwe Auto Banden en Velgen kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

ofwel ben ik goed fout, ofwel zegt die date code ....

Comment

• Gisteren in Mechelen ook ene die links bleef rijden tegen 50 terwijl er rechts plek was. Na een paar 100 meter was ik het beu en ben ik hem langs rechts voorbijgegaan. Toen de Q3 die achter mij reed hetzelfde wilde doen kreeg die pipo door dat er rechts toch een rijstrook was en smeet hij zijn C3'ke naar rechts, zonder pinken uiteraard en vlak voor de neus van de Q3. Ik vraag me echt af waar sommigen hun rijbewijs hebben gehaald.
                                          1976 Porsche 924 (verkocht)
                                          2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
                                          2011 Volvo V60 T6 AWD
                                          2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

Working...
                                          X